Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 27 Jun 2011

BERSIH GERAKAN ANTARBANGSA




ANAK MUDA UNTUK MASA DEPAN





BERSIH KE SELURUH DUNIA


nota berita terkini kumpulan bersih di Washington dc juga akan bersama

Bersih 2.0 Washington, D.C.
Saturday, July 9 • 2:00pm - 5:00pm

Embassy of Malaysia, Washington
3516 International Court Northwest
Washington, District of Columbia

ertinya ada tiga tempat bersih akan berhimpun:
di new york
di san francisco

TEMPAT LAIN DI DUNIA:

AUSTRALIA – melbourne, sydney
TAIWAN - taipei
JEPUN – tokyo
UK - london

nota:
untuk warga malaysia di washington dc
sila berhati-hati – kaki raba raba bontot
mungkin akan turut sama kah kah kah


9 ulasan:

bigfish berkata...

nampaknya gerakan bersih 2.0 dah naik taraf international. patut kerajaan malaysia bangga sbb menaiikan nama negara di mata dunia betapa demokrasinya kerajaan sekarang

Tanpa Nama berkata...

wah...ini baru cool

rod berkata...

semakin berkobar2 semangat nak turun BERSIH 2.0..

Tanpa Nama berkata...

australia kt adelaide

Tanpa Nama berkata...

nak bersih tapi tak nak cari yang dapat membersihkan buat ape?
Kerja-sia-sia.
kan lagi baik cari yang dapat bersihkan hati yang dah berkeladak sejak akil baligh tak pernah cuci.
Tu pasal nak memberontak je.

Tanpa Nama berkata...

Dekat dubai tak ada anjuran ka?

Tanpa Nama berkata...

abbasiyah,cairo - egypt

Tanpa Nama berkata...

Adelaide pun ada jugak!

Tanpa Nama berkata...

Pergi mampus la sama tanpa nama 3:18PM. Kitorang dah tak perlu dah suara suara sumbang mcm korang kat sini.

Perasan bagus. Perasan betul. Tapi haprak. Taik, najis. kah kah kah.

perasan paling islami. kalau rasa islami sangat pergi la masuk syurga dengan orang korang. aku pun x ingin.

aku tak ingin masuk syurga sama sama orang macam ko. sebab syurga kau nanti dipenuhi orang yg membosankan macam ko. kahkah kah.