Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 7 Jun 2011

DARI GILA TALAK - JADI GILA NEGARA ISLAM




PERPADUANG PERPADUANG



PELUANG UMNO RAIH UNDI CERAH – berita hairan

PAS tukar dasar tidak lagi pertahankan perjuangan bina negara Islam

KUALA LUMPUR: Peluang UMNO untuk meraih undi kaum Melayu pada pilihan raya umum akan datang lebih besar selepas PAS menukar dasar parti itu untuk tidak lagi mempertahankan perjuangan membina negara Islam.

Nazri Aziz, berkata, perjuangan ‘negara berkebajikan’ yang diperkenalkan PAS baru-baru ini bagi menggantikan dasar negara Islam yang dipegang sejak 30 tahun sudah pun dilaksanakan UMNO sejak merdeka.

“Kita lebih bimbang PAS akan berikan saingan lebih hebat jika mereka masih mempertahankan (dasar) negara Islam kerana wujud elemen dalam kaum Melayu yang berpandangan apa yang diperjuangkan PAS itu betul.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH AKH AKH


woit...APA YANG CERAH?... kah kah kah

woit… GEROMBOLAN MULA MEROYAN NEGARA ISLAM PULAAAAAK…. kah kah kah..

kah kah kah…MINGGU LALU MEEROYAN NAK AJAK PAS BERPADU…. kah kah kah..

kah kah kah…BILA PAS DAH ADA PIMPINAN BARU…. kah kah kah..

kah kah kah..GEROMBOLAN MEROYAN NEGARA ISLAM…. kah kah kah…

kah kah kah…. CUBA LAAA AJAK BERPADU PADU…. kah kah kah…

kah kah kah…CUBA LAH AJAK ABANG MAT BUAT SULIT SULIT…. kah kah kah

kah kah kah…MANA TAHU…. TAK TRY TAK TAHU…. kah kah ka..

nota:
nanti mat sabu akan jawab:
kepala hotak kerajaan perpaduan
kah kah kah



JANGAN LUPA KITA RAYAKAN 9 JULAI

9 ulasan:

Anti TELAN berkata...

Masa pemilihan PAS, UMNO dan media pencacai mahu golongan Ulamak menerajui parti PAS.

Tapi pada masa yang sama puak gerombolan UMNO ini pandang rendah pada Haji Hadi untuk jadi PM.

Seperti kata Mat Sabu...."UMNO sedang menghadapi Sakaratul Maut"...kah kah kah

Ketahuilah rakyat Malaysia sekalian..."Sebenarnya Kekuatan UMNO bergantung pada TONGKAT MCA dan MIC". Kini MCA dan MIC dah lari meninggalkan UMNO

So tugas MAT Sabu dan PR ialah pijak dan patahkan tongkat itu...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Tak perlu gerun dengan kata-kata orang yang dah frusko. Cakaplah apa sahaja Dia nak cakap, rakyat dah tahu siapa yang islamik, dan siapa yang sememangnya Pornomik.

Sekarang ni mereka cuba membuat drama peralihan dengan harapan rakyat akan lupa dengan adegan mual mereka sebelum ini. Tunggu sahaja filemnya nanti. Sayang orang seperti ini masih mahu menjadi pemimpin Islam. Mungkin pemahaman dan tahap keislaman mereka hanya ada pada alif-ba-tha yang mentafsirkan bahawa semua jenis najis boleh dibasuh dengan sabun mandi.

PR perlu lebih kehadapan, kerana untuk PRU-13 nanti UmNO dah bersedia untuk memenangkan calun mereka dengan apa jalan sekali pun.

mek berkata...

tt, sebenarnya ramai lagi rakyat malaysia yg masih percaya apa yg meloya & berita hairan cakap. kita semua yg dah celik tentang politik bongok cara umngok harus berusaha lebih keras untuk menyedarkan lebih ramai rakyat tentang isu2 semasa.
harap nanti bersih 9 july akan dapat membuka mata lebih ramai rakyat. jom ramai2 turun 9 july nanti.

Stupid University berkata...

Negara Islam di mana terdapat bir halal, judi halal, rogol halal, liwat halal, bunuh halal! Kah! Kah! Kah! Bila lagi nak halalkan babi pula? Kah! Kah! Kah! Islam akhir zaman! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

Sebab UMNO boleh main2 ngan ulamak ialah, ULAMAK banyak katanya berhikmah dan tidak kasar.. sbb tu senang jer dia londeh seluar dan tunjuk konek dia kat ulamak2 yang ada..

Bila mat sabu dan husam naik, bagi ayat2 power sikik, dia dah mula menggelabah!

Rakyat nak bersama dengan ulamak pun susah sikik sbb kealiman mereka tak setanding dengan rakyat kebanyakan.. sbb tu rakyat segan dengan ulamak.. kalo ulamak berceramah politik, boring tahap gaban giler kalo kita nak dengar..

wahai ulamak2 yang ada.. pandai2lah bawak diri untuk dekati rakyat! banyak benda yang rakyat susah hati.. rakyat kita sudah biasa dengan bahasa2 kasar.. ulamak patut pandai masuk daun.. cakap lembut2 meleleh ni, UMNO tak makan sama la.. 3 juta tahun lagi baru ilmu nak masuk kepala..

Tanpa Nama berkata...

kepala hotak hang laa UMNO,nak berpadu-padu.pi cari mamat sulit laaa

osama laden berkata...

jangan over konfien bro tt...ingat "kalo pilihanraya bole mengubah apa2 konpom ah kena haram " umporno banyak muslihat...kadang2 si botak ni nampak pembela melayu sungguh tp kat belakang dah kautim dgn cukong...botak bikin gempak utk dpt undi melayu...mca bikin gempak nak dapat undi cina...padahal depa ni kamceng...

Tanpa Nama berkata...

si botak cakap "kita bimbang pas akan memberi saingan lebih hebat jika mereka masih mempertahankan dasar negara Islam kerana wujud elemen dalam kaum melyu yg BERPANDANGAN APA YANG IPERJUANGKAN PAS (NEGARA ISLAM) ITU BETUL...inilah sesatnya umporno ...maksudnya mereka berpandangan negara Islam itu betul tp sebenarnya TAK BETUL...jadi negara sekular sekarang ni la yg betul...tak gitu

Tanpa Nama berkata...

Memang kerajaan BN kebajikan. semua kekayaan rakyat di berikan pd cukong dan kawan. Ingat rakyat smua bodoh ke. Org2 kampong dulu bolih le. Skrg anak2 org kampong tak macam bapak mereka dulu. Kena tipu olih umno mentah2.