Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 7 Jun 2011

RAKYAT TURUN 300 RIBU - GEROMBOLAN TURUN CABUT LARI




300 RIBU AKAN TURUN




TIADA LAYAN ISTEMEWA UNTUK DEMO BERSIH - mkini

Pihak berkuasa tidak akan memberikan pengecualian tindakan undang-undang terhadap perhimpunan yang dirancang oleh gabungan menuntut pilihan raya bersih dan adil, BERSIH 2.0.

Bercakap kepada pemberita Hishammuddin Hussein berkata pihak yang terlibat tidak patut mengharapkan layanan istimewa.

Undang-undang berhimpun oleh lima orang atau lebih adalah tertakluk.

"Demonstrasi jalanan ini bukan benda baru. Dulu sudah ada (perhimpunan) anti-Isa, anti-PPSMI (program Pengajaran dan Pembelajaran Sains dan Matematik dalam Bahasa Inggeris).

"Memang menjadi pertimbangan (pembangkang) sebab pilihan raya umum mungkin tahun ini, maka (mereka) mula mencari isu-isu sebegini rupa.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit…ADIK LIDAH KONTOT INI KAKI RASUAH… kah kah kah

kah kah kah...DAPAT LAYANAN ISTEMEWA.... kah kah kah

kah kah kah… MULA MULA LIDAH KONTOT INI CADANGKAN BUAT PERHUMPOINAN DALAM STADIUM…. kah kah kah...

kah kah kah... TAHUN 1999 DULU ADA GENG REFORMASI NAK MINTAK BUKIT JALIL.... kah kah kah

kah kah kah...TAK DAPAT... SEKARANG DAH TERLAMBAT... STADIUM TAK LAYAN... kah kah kah

woit…INGAT RAKYAT BANGANG…. kah kah kah..

kah kah kah…. INGAT RAKYAT NAK DATANG TENGOK MIAN BOLA… kah kah kah..

kah kah kah…KALAU BIK MAMA BUAT TARI BOGEL DALAM STADIUM …. kah kah kah….

kah kah kah… INI PUN TAK ADA ORANG AKAN DATANG…. kah kah kah

woit..…MEMANG LAH DEMO INI BUAT KERANA PILIHANRAYA… kah kah kah..

kah kah kah..INGAT DEMO INI MACAM BELI PROTON … BUAT AMAL JARIAH... kah kah kah...

kah kah kah…RAKYAT TAK MAHU KENA TIPU…kah kah kah…

kah kah kah…. INGAT RAKYAT TELOOO….CIIIIT PANDDY KUTTY…. kah kah kah…

KITA TURUN MEREKA AKAN DITURUN


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Turun jangan tak turun....jalanraya bukan UMNO punya.Kenapa takut rakyat nak menyatakan sesuatu walau pun terpaksa turun ke jalanraya.

Tanpa Nama berkata...

Jangan lupa buat live coverage. Gua tau lu ada byk duit, so belilah blackberry langgan 3.5G. Snap foto terus online dlm blog.

-Tak dapat dtg sebab ada di luar negara-

Stupid University berkata...

Bila lagi pukida, perkosa dan geng-geng pembodek yang lain nak turun ? Kah! Kah! Kah! memang tak ada teloo! Kah! Kah! Kah! Roti Najib satu! Kah! Kah! Kah! Kah! Teloo sudah Israel pegang! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

Btul tu Tanpa Nama 7 Jun 2011 2:22 PM.. aku tiap-tiap taun bayar road tax.. pasal apa tak bleh turun berdemo kat jalan raya.. cilaka punye UMNGOK...

Shaleh berkata...

Di mana saya boleh beli baju BERSIH ni? Any info?

Tanpa Nama berkata...

haha, beli proton amal jariah?? betul.. kereta cap ayam, tin milo mudah kemek pun lagi berkualiti dari kereta2 malaysia, sama kualiti dengan perodua.. tapi perodua lagi teruk..

amal jariah kepala hotak ko la isham, aku sakit hati betul nih.. nak beli kete luar, mahal tak padan dengan harga dia.. honda jazz 30k dah jadi 120k! kalo mampu beli sebiji honda jazz tu, sepatutnya dah dapat 4 bijik honda jazz lu tau tak! kalo harga double, ok la jugak.. ini 4 kali ganda bang..

tu la pasal kete proton dan perodua jugak terpaksa orang kita beli.. aku mintak2 la, lepas PR naik ni, mansuhkan pembuatan kete proton dan perodua sajalah.. takder pekdah pun buat bisnes tolong pasang barang cokia ni.. suruh bebudak proton dan perodua buat bendang dan tarah bukit pulak.. macam sial pukimak jer bengkek aku ni..

Tanpa Nama berkata...

lidah kontot ni punya bini manyak lawa wooo..geram aku nengok.

seksyen 7, shah alam berkata...

lidah kontot tak kasi turun ke jalanraya sebab tak bayar tol!!

woi!! lidah kontot kitorang jalan kaki mana ada TOL.. bahlol!!

technician cabok berkata...

... jalan raya kami orang JKR yang buat ... pasai apa lidah kontot tak bagi ... bukan atok onn jaapaq dia yang punya ...