Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 7 Jun 2011

NAJIB AKAN LARI KE MANA?




KES AKAN TERBONGKAR



SCORPENE: MAHKAMAH PERANCHIS TEMUI BUKTI KUKUH – harakah daily

Mahkamah Perancis menemui bukti kukuh bahawa syarikat Perancis, Armaris tidak pernah membuat bayaran kepada syarikat Perimekar sebanyak RM493 juta, tetapi bayaran itu sebenarnya dilakukan oleh kerajaan Malaysia sendiri.

Penemuan itu ternyata bertentangan dengan kenyataan Kabinet Najib yang sebelum ini mengklasifikasi bayaran itu sebagai koordinasi dan perkhidmatan sokongan serta Malaysia tidak terlibat dalam pembayaran berkenaan.

Pengarah Suara Rakyat Malaysia (Suaram), Cynthia Gibrael berkata, dengan penemuan itu, dua lagi rasuah membabitkan pembelian kapal selam Scorpene terdedah hasil penyiasatan pihak berkuasa Perancis.

Menurut beliau, pembongkaran itu pula berlaku ketika pendedahan 114 juta Euro bersama RM493 juta komisen kapal selam Scorpene belum dijawab oleh kerajaan Malaysia pimpinan Najib Razak.

Katanya, dua rasuah tersebut bernilai masing-masing RM30 juta dan RM2.5 juta dan ia terbongkar setelah pihak berkuasa Perancis menjalan penyiasatan sejak lebih enam bulan lalu.

"Bayaran itu, didapati memang ada dibuat tetapi tidak tahu kepada siapa dan besar kemungkinan ia dibiayai kerajaan Malaysia," katanya ketika diminta mengulas perkara itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… SIAPA DIA JANTAN KE TIGA?.... kah kah kah..

kah kah kah….MAT MONGOL TAK PERLU SOROK SOROK…. kah kah kah..

kah kah akh… DAN SEBULAN DUA LAGI KES MAT MONGOL AKAN DIBUKA DI PARIS… kah kah kah…

kah kah kah…CILAKA… SEMUA AKAN TERBARAI…. kah kah kah

kah kah kah….HAKIM KAPIR MAKAN BABI INI TAK TERIMA SUMPAH LAKNAT….kah kah kah…

kah kah kah…APA PUNYA TUUUUR…PUNYA HAKIM…kah kah kah…

kah kah kah…. SUMPAH LAKNAT TAK TERIMA SEBAGAI BUKTI…. kah kah kah..

kah kah kah…KANTOI ISTERI ROSMAH…. kah kah kah..



JANGAN LUPA PESTA KITA




sepandai pandai tupai melompat
akhirnya jatuh ke dalam jerat
sepandai pandai najib memantat
akhirnya di paris telor kena kerat


7 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Bulan puasa..Jibby,sembahyang lah manyak manyak
Agak semua bahan bukti akan hilang
Semnahyang lah juga agar lemak lemak Rosmah akan hilang..kakaka

anti kezaliman berkata...

... kat sana tak pakai sumpah laknat ... rasanya kat mahkamah arab saudi pun tak terima juga sumpah laknat ni ... mahkamah kat negeri cina ngan monggolia langsung tak pernah dengar sumpah laknat ni ...kat malaysia je yang pakai sebab orang malaysia diorang berpegang pada mazhab ahlul sunah wal rasuah ... lebih tinggi taraf dari ahli sunah wal jamaah kat mekah nun...

Tanpa Nama berkata...

wowwww satu lagi pantun pantat yg bertaraf kesusasteraan melayu gua respect lu bro kena malikul sembab bukukan bagi ajar kat cikgu

Tanpa Nama berkata...

tolong berjaga-jaga, jangan kasi najib lari!

cicit ngah layor berkata...

Aper yg ndak dighisaukan....tok besan jadi org besor kazakhstan.Laghi ler kesaner.... tok besan ader...menantu ader...ghomah ader...makan minum ader.Yg ndak teghoyak pon tokeh risda dgn tokeh felda jer.Yg tesengeh mcm keghang busuk anak pak yasin.kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

Nak lari ke mana ??... Jawab aje la... Betul , betul la...tak betul...kantolll...

Tanpa Nama berkata...

sompah dah makan diri kakahahahahk