Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 7 Jun 2011

SEBELUM KE PILIHANRAYA KITA KE JALAN RAYA



TUNJUKKAN KEMARAHAN





PRU 13: UMNO BAWA MASUK RAKYAT KEMBOJA PULA? – harakah daily

Para pemimpin dan jentera PAS di semua peringkat diminta melakukan pemantauan rapi kemasukan beramai-ramai rakyat Kemboja ke negara ini secara berperingkat-peringkat kerana ia dipercayai dibawa masuk oleh Umno BN untuk tujuan politik.

Kemasukan mereka dikesan seramai 50 orang sehari dan berterusan hingga sekarang sejak lebih sebulan lalu melalui Kelantan dan selepas itu mereka didapati sudah tidak keluar lagi.

Ketua Dewan Muslimat PAS Pusat (DMPP), Siti Zailah Mohd Yusof menegaskan, mereka dibawa masuk melalui Rantau Panjang dan selepas itu tidak diketahui ditempatkan di mana, tetapi dipercayai disembunyikan oleh pihak Umno BN.

Menurut beliau, kemasukan rakyat Kemboja seramai 50 orang sehari merupakan sesuatu yang luar biasa kerana sebelum ini tidak pernah rakyat negara itu masuk ke Malaysia seramai itu, lebih-lebih lagi angka tersebut berterusan setiap hari sejak lebih sebulan lalu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


NOTA:
rakyat tak ada pilihan
rakyat wajib turun pada 9 julai
300 ribu turun
300 ribu berdemo
kita tunjukkan kemarahan


TUNJUKKAN KEMARAHAN 9 JULAI INI



10 ulasan:

TEKONG DARAT berkata...

kalu nak tahu ke mana mereka, sila pergi melawat daerah pekan, pahang...sila lawati kawasan hutan di sana...beratus2 rumah didirikan dihutan utk mereka....

meluat kat umno dulu, kini dan selamanya berkata...

Salam bro TT ., kenapa tak habis-habis jahat gerombolan ni... ? kenapa masih ada orang malaysia yang tak faham-faham yang gerombolan ni nak gadaikan tanah air kita kepada orang asing... ? bila lah diorang nak sedar dan insaf ...? ayuh kita kena humbankan gerombolan biar lenyap terus dari muka bumi ini ...

Tanpa Nama berkata...

Jeng...jeng..jeng, seperti biasa Najib akan buat pekak dan bersikap 'saya tak tahu langsung akan perkara ini' Utusan Meloya akan siarkan untuk macik Felda dan Melayu bangan di UMNO/kampung/jabatan kerajaan dan semua pemimpin UMNO dan Perkasa akan bangkit gila babi yang Perancis nak jatuhkan jati diri orang Melayu/Islam/Mamak/UMNO. Ghani Pataai/Edzam/Tun Zaki/Zaharin/Nordin Bisul/ Rosmah Mansur duk cari idea bagaimana nak nyahkan berita yang wang rakyat telah didgunakan untuk duit kopi membeli kapal selam tak boleh selam. Alahai jika benar beritaini , aden percaya Najib masih liat untuk undur.

Tanpa Nama berkata...

bro,
depa masuk pasal nak tengok malaysia vs cambodia kot?
petang ni ada game bola msia vs cambodia jam 6...

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kat Langkawi ni warga Myanmar/Burma dibawa masuk... IC diberi dgn modus operandi yg sangat mudah... himpun kat Bukit Malut... lepas tu bakar rumah... ratus2 terbakar (selalu keluar dalam news). Lepas tu JPN akan dtg utk daftarkan 'mangsa' kebakaran... nah .. senangkan...???? Warga asing lagi senang dapat IC dari warga negara......

Tanpa Nama berkata...

TT,Gua nak bagi cadangan kat sekutu-sekutu pakatan rakyat [PR] ni.

Kalau dah tau & benda ni saheh berlaku, kenapa kita tak boleh buat sesuatu yang boleh bukak mata rakyat malaysia yang tuli@buta ni. bagi dia orang tahu bahawa gerombolan ni haprak sehaprak2nya.carik indon ke,bangla ke, kemboja ke yang dapat IC cara camtu dan bawak kebalai polis ramai2.kalau dah dapat detect mereka masuk untuk tujuan itu,kenapa nak lepaskan mereka macam tu saja. penat la, hari2 dok cerita benda ni tapi finishing nyer tak ada.

tu hari ada keluar kat harakah, benda ni berlaku kat shah alam. mat2 sabah ditukarkan tempat mengundi kesini. tapi kes tu hilang camtu saja.Geng PR ramai yang jadi lawyer. takan kita tak bole buat sesuatu nak gempak dia orang ni.Himpunan Bersih salah 1 cara kita nak gempak mereka. tapi jenis gerombolan dah jenis pekak@buta ni payah sikit nak bagi message kat depa. pulak tu masih ada ramai yang menyokong.PDRM mula la keluar statement tak ada permit la,mengganggu lulintas la,menyusahkan orang ramai la & macam2 lagi.itu la cara mereka.nak conderm PR. Ramai lagi yang termakan dendangan gerombolan ni.kita pun dah masak sangat cara tu.so... lawan tetap lawan sampai gerombolan pupus.


Otai PR.

Tanpa Nama berkata...

Penyokong UMNO yg tinggal kini kontraktor2 kaki rasuah,Geng2 IPP,Geng2 Cari makan,Rela2,Pencacai,Pengampu2 ketua UMNO & anak beranak mereka

piut ngah layor berkata...

teringat kat sorang kawan aku dtg dr sabah...kerja kat ipoh.dia bgtau aku dia generasi pertama lahir kat sini.family dia semua dari indon tapi ada ic dan dia boleh bljr kat politeknik ungku omar...baru skrg aku paham.dia cter 4 thun lps.dah berhenti keja pon tp masih kat ipoh lagi....lama dulu plk pak sedara aku ahli umno hulu selangor kwn baik mike tyson (mohd mat taib) kata umno selalu meeting kalau saingan kuat takut 'komunis' menang strategi nye bagi 'org asing' ic dan undi BN!ni dtg dr mulut mereka sendiri.dia kata tgk lah malaysia byk ambk indon pasal nak 'imbang' kan undi....tapi aku dgn pak sedara aku cicit ngah layor tetap dgn PR!

Tanpa Nama berkata...

Silap kot. Cuba cek betui - betui. Sekarang ni trend amek maid dari Kemboja. Maid saya pun dari Kemboja. Agensi pekerjaan kata maid Kemboja lebih baik dari maid Indon. Sekarang ni banyak kes maid Indon yang lari dari rumah.

penagih dana berkata...

http://www.freemalaysiatoday.com/2011/01/03/sistem-biometrik-diguna-awasi-warga-asing/

taktau la aku bro....tapi sistem biometrik ini boleh buat bende baik dan boleh juga untuk benda lain....