Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 7 Jun 2011

ISTERI ROSMAH BUAT LAWAK BODOH










BN LAKSANA NEGARA KEBAJIKAN SEJAK DULU – berita hairan

Najib Razak berkata, slogan baru PAS untuk mewujudkan negara kebajikan bukan sesuatu yang baru kerana sudah dilaksanakan kerajaan Barisan Nasional (BN) dan UMNO sejak sekian lama.

Dia berkata, slogan itu cuma label, berbanding apa yang sudah dilakukan kerajaan BN sejak memerintah.

“Label saja negara kebajikan (oleh PAS), tetapi apa yang kita (kerajaan) buat dalam bidang kesihatan, pendidikan, subsidi makanan, minyak dan sebagainya adalah ciri negara kebajikan yang diperjuangkan kerajaan sejak dulu,” katanya kepada wartawan Malaysia di sini, semalam.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. PAS CAKAP NEGARA KEBAJIKAN….kah kah kah..

kah kah kah GEROMBOLAN PUN MENGAKU DAH BUAT NEGARA KEBAJIKAN…. kah kah kah..

woit…. DENGAR KLIP BAWAH INI.... kah kah kah...

kah kah kah...INI LAH CONTOH NEGARA KEBAJIKAN GEROMBOLAN… kah kah kah..



INI CONTOH NEGARA KEBAJIKAN GEROMBOLAN!


kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


woit...BUKAN KEBAJIKAN...TAPI KEBIJIKAN ...kah kah kah..

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Isteri Rosmah mana ada akai....semua ikut cakap suami aje.

Anti TELAN berkata...

UMNO yang menjadi tulang belakang kerajaan mengeluarkan lesen judi - KEBAJIKAN UMNO NO.1

UMNO menghapuskan tulisan jawi pada tahun 1968 sehingga melahirkan generasi yang buta al-Quran - KEBAJIKAN UMNNO NO.2

Tun Mahathir menarik balik peruntukan perkapita untuk sekolah agama rakyat - KEBAJIKAN UMNO NO.3

Kebajikan no.4 hingga 100, semuanya untuk PELINGKUP MELAYU DAN ISLAM.

Tanpa Nama berkata...

Boleh TT poskan lirik lagu ni? Minat la.

Tanpa Nama berkata...

Boleh TT poskan lirik lagu ni? Minat la.

felcra changkat lada berkata...

ghopanya betoi kate oghang tue tue kampong teman ... " oghang yang dah dekat nak tumpor selalu cakap meghepek, meghator tak tentu hale cakap demer "., kebajikan ngancok wak demer ...


ps. opah teman cukup angin bile teman ngajok cakap oghang tue ...

Tanpa Nama berkata...

Betul najib cakap tu...Negara Kebajikan...tapi bukan Negara Kebajikan Untuk Rakyat...tetapi....Negara Kebajikan Untuk Kroni dan Peniaga....betul tak TT?...

Jebat2 berkata...

Orang bodoh akan tetap nampak bodoh walaupun melakukan kerja orang pandai. Dah bodoh kaki perempuan pulak.... celakalah 7 keturunannya.

Tanpa Nama berkata...

Mungkin ada kebenaran akan kata-kata Pak Ketua kita ini, itu sebabnya ramai kita orang kampung dulu-dulu dapat menukar basikal kepada motor honda untuk kebendang atau ke pasar. Tapi Pak Ketua lupa nak katakan yang orang-orang Pak Ketua telah selewengkan tujuan asal.

Hinggga kini pun pagi-petang hingga ke larut malam rakyat dikorbankan untuk menyambung kemewahan kroni Pak Ketua, dan mungkin Pak Ketua sendiri. Dalam tidur mereka pun masih mahu mimpikan jalan dan strategi baru untuk menipu dan menindas rakyat. Cukai, cukai, cukai. Pak Ketua seorang ahli ekonomi juga juru kira-kira tentu lebih maklum kesannya, tapi malang buat pura-pura tak dont know.

Kalaulah dulu Pak Ketua pernah minum teh-tarik di warung Pak Ali atau di mana saja warung rakyat, (kerana dulu pernah lihat gambar lakonan Pak Ketua minum di warung) dan kini sudah mencuba lagi, tentu Pak Ketua tahu berapa persen dah naik harganya. Rasa-rasa Pak Ketua tak mungkin tahu kerana apa sahaja yang terhidang semuanya kira beres ada yang bayar, bukan macam kami kena congak harganya dulu sebelum buat oder.

Masih tak malu lagi Pak Ketua nak ngaku ada buat dasar kebajikan sejak dulu konon. Memanglah ada tapi tahukah Pak Ketua orang-orang Pak Ketua dah SE-LE-WENG-KAN niat mulia Pak Ketua. Sesungguhnya hati Pak Ketua masih mulia kerana masih mahu mengingatinya. Yang kami nantikan adalah perlaksanaannya.

Stupid University berkata...

Negara Kebajikan Untuk Kroni Sahaja! Kah! Dulu, Kini dan Selamanya! Kah! Kah! Kah! Kah! Pergi Lancaulah!

Tanpa Nama berkata...

Negara Kebajikan taik kucing kau Najib Razak...

TT terbaik berkata...

kebajikan apa..
semua naik..
bulan jun saja..
letrik naik..
barang2 dapur kt supermaket,kedai runcit semua naik
harga roti pon dh naik..
minum2 pon dh naik..
astro pon nak naikkkk..
mmg KEBAJIKAN!!!
KEPANDDY KUTYIAN ada laaa..
bulan 7 tunggu..
bulan kemarahan rakyat..
9 July i'm coming!!!

Tanpa Nama berkata...

Bukan negara kebajikan tapi negara kepundekkan. Negara Malaysia dah jadik mcm pundek di bwh UMNO pandy kutty.

Tanpa Nama berkata...

Malaysia negara kebijikan..
Malaysia negara kepundekan..
Malaysia negara pandy kutty..

...PPPuuuNNddeeeKKKK..!!

Tanpa Nama berkata...

wahai murujip itu bukan kebajikan itu tanggungjawap sebagai pemerintah .. cam mana boleh jadi PM .. @#%@&*@###%%&^%

Tanpa Nama berkata...

Negara kebajikan bg kroni2...tapi negara keBAJINGAN bg rakyat marhaen.ayuh,kita humbankan BN!!!