Isnin, 20 Jun 2011

KJ MULA TIBAI MADEY














KUTTY




LID: PATUT BERHENTI DAILOG CAM NI, TULIS KHAIRY-
mkini

Khairy Jamaluddin Abu Bakar hari ini menjadikan presiden kontroversial Zimbabwe Robert Mugabe yang tiba di negara ini untuk menghadiri Dialog Antarabangsa Langkawi Kesembilan (LID) di Putrajaya sebagai sasaran bidasannya.

Dalam mesej di akaun Twitter, beliau juha mahu dialog antarabangsa yang dihoskan oleh Najib Razak supaya dihentikan.

"Robert Mugabe tiba di Malaysia. Apa yang kita dapat dengan menjemput pemimpin macam dia? Dah lama dah... patut berhenti dialog cam ni," tulisnya.

Bagaimanapun tidak jelas apa yang dimaksudkan oleh Khairy dengan "dah lama dah...”. Ketua Pemuda Umno itu enggan memberikan sebarang respon apabila dihubungi oleh Malaysiakini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… JANGAN BUAT BUAT TAK TAHU…. kah kah kah..

kah kah kah.. DAH LAMA DAH …INI DAILOK MADEY…. kah kah kah..

kah kah kah… LID INI PROJEK MADEY NAK JADI MAHARAJA AFRIKA… kah kah kah..

kah kah kah…LID MACAM LE TOUR DE LANGKAWI… SEMUA PROJEK KRONI … kah kah ka…

kah kah kah…PROJEK PERABIH DUIT PETRONAS…. kah kah kah..

kah kah kah..SEMUA SUDAH BUNGKUS…kah kah kah..

kah kah kah…NAMA LANGKAWI TAPI TAK BUAT DI LANGKAWI LAGI…. kah kah kah….

kah kah kah.. SELAMA INI KJ DI BULI OLEH MADEY…. kah kah kah..

kah kah kah…. SEKARANG KJ BERANI BANGUN MELAWAN…. kah kah kah…

kah kah kah… INI TANDANYA KJ TELAH BERANI TIBAI MAHAFIRAUN…. kah kah kah

kah kah kah...VERY GOOD NEWS.... kah kah kah..

kah kah kah… SON IN LAW STRIKES BACK…. kah kah kah

PESTA 9 JULAI

12 ulasan:

PeminatFLOM berkata...

hisham,
hang tunggu kat mana time hari perhimpunan tu? Aku nak follow hang sebab hang cool.
Aku siap ambik cuti wei hari jumaat nnt,malam tu nak gi skodeng gang PERKASA kat jalan Bellamy.
Aku turun dari kedah ni wei,jauh tuu...
Habaq wei hang tunggu kat mana,aku yakin ramai lagi peminat hang nak jumpa hang sebelum atau semasa demo tu.Sapa setuju angkat tangan.
p/s: kalau kita wat get together gether malam perhimpunan tu pun cun gak.Kita suh hisham open table kat starbucks.Mapley takleh gi sbb tgh dok boikot lagi ni.KAH KAH KAH KAH

mohamad berkata...

hahaha.... dari dulu lagi aku minat kat anak muda ni. sejarahnya pun memang dia lawan mahathir bersama anak arwah tan sri yahya masa belajar dulu. tapi sejak jadi menantu pak lah, dia tak tahan dugaan. memang begitulah kalau dok bersama UMNO. Dato Seri Anwar pun begitu dulu, tak ramai yang tahan ujian harta dan pangkat. tapi bagus juga dengan apa yang berlaku. sebenarnya apa yang berlaku tu adalah kerana tuhan masih sayang kan mereka. tuhan bagi signal, patutnya mereka cepat sedar dan tarih hand brake. otak anak muda ini memang smart, banyak ilmu, luasz pandang dan ada gaya pemimpin. lagak memang ada tapi saya harap jangan sampai berlagak. nak cari anak muda seangkatan dengan nya agak sukar. sedikit kekurangan yang masih ada padanya mungkin pengetahuan tentang keilmuan islam. patut-patutnya KJ mulalah menghampiri ulama. ramai ulama dalam pas boleh dihampiri. saya amat yakin KJ akan jadi pemimpin besar satu hari nanti jika dia berada dalam PAS. tak mustahil ini berlaku. ramai pemimpin yang reserve pendirian mereka. tapi kalau diperhatikan betul-betul, mereka dah muak dengan UMNO, tak berapa yakin dengan panjang umurnya PKR, malu nak sokong perjuangan PAS. Ini kerana bila sebut pas rata-rata beranggapan pemimpinnya mesti yang datang dari universiti Al Azhar, madinah atau jordan. memang ilmu satu kelebihan, tapi yang maha penting ialah keimanan dan ketakwaan. ramai yang banyak ilmu tapi masih mendokong perjuangan yang tidak ada roh islam. aku lihat KJ tidak memiliki skandal yang besar, dr mahathir yang banyak melemparkan tuduhan dan disambut oleh oppoturnis lain dalam UMNO. tujuan mahathir takut KJ akan shaddow peluang anaknya menjadi pemimpin besar UMNO. oleh itu akau rasa KJ harus berpindah sekarang. kisahnya dengan DSAI adalah perkara biasa dalam politik. yang penting KJ mesti mencari trek baru. yang ada matlamat jelas dan juga akan menjadi ibadat diakhirat nanti. itulah tanggungjawab dan matlamat hidup sebenar. cari harta banyak pun tak kemana akhirnya. tak ada siapa pun yang bawak harta bersam bila mati, yang dibawa hanyalah amal. masa masih pagi bagi KJ dalam politik. fikir-fikir kan lah. kata orang putih... if you want to fight, fight to the finish !!!!!

anom berkata...

berita baik..pergi mampos dua2 lagi baik

Beruk Ketawa berkata...

Beritahu KJ ajak Pemuda2 UMNO lukis poster Mahathir dan Mugabe

Lepas tu pakat-pakat PIJAK sampai lumat 2 orang Firaun Moden ini.

Seorang Firaun Moden M'sia. Seorang lagi Firaun Moden Afrika. Penyamun mengaku Pemimpin.

Tanpa Nama berkata...

Jangan kutuk sangat. Nanti miss shahadah marah kang.

mamak kutee natang berkata...

kutee mamak pukimak anak beranak...mentekedarah najis babi..maharaja kulit hitam coz x dapat jadi maharaja kulit putih kah kah kah...rakyat m'sia n monggol doakan perogol n pembunoh altantuya terima balasan yg setimpal....

Tanpa Nama berkata...

mohamad... ko minat sorang2 jer la ngan kj ni.... sorry i x selera...

.... tt wajib setuju ngan saya... kalau tidak... siap ko.

opisboi berkata...

madey guna sembab tibai najib, najib pulak guna kj tibai madey..yang eloknya ke2 biar mrk terus kerja tibai-menibai..yg masuk perikasa....kahh...kahh...kahh..pok heing bila lagi mu nok jilat jubor madey, mace janji sumpaoh mu kat bkt e kg cheras baru kalu mu masuk umeno mu nok jilat jubor madey sampei licin....lenie aku lihat apa yg madey cakap sumua btul, kalu madey suruh mu terjun bangunan SPeRM pon mu terjun..jilat braheing jilat jangan mu dok jilat.

Tanpa Nama berkata...

PeminatFLOM: hang dari kedah aloq staq ka?aku nk join skali p dgn hang..add aku kat FB,bleh bincang2 http://www.facebook.com/limanzmtujuh

Tanpa Nama berkata...

Setuju dengan Mohamad. KJ harus masuk PAS. Dan letakkan hujung namanya dengan Al-Thantawi.

kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

kj ka jk ka.. baik baik la semua ye.. kerajaan la ni masalah.. kita yg susah lagi la susah.. yg senang lagi la senang.. almaklum kerajaan la ikut cakap bank negara bukan bank negara ikut cakap kerajaan.. ada blacklist sikit pakai sampai mati la tak boleh beli apa.. rumah pun tak boleh sial betul CTOS yg bank negara dok bela tu. kepala bank negara adalah sial paling besar sial sial

Tok Janggut berkata...

Hoi KJ tibai lagi Pundek tu kow kow. Jangan takut takut. Tibai je biar mampos macam katak tepi jalan. Pundek tu ada 7 nyawa yg disimpan pada Khinzir.