Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 1 Jun 2011

MELAYU KENA TIPU LAGI




INI KES TIPU





nota:
ini kes tipu
lehernya kena serang
masuk hospital
lagi besar leher ee ini
lagi besar tipu helahnya





PKR: KERAJAAN ROMPAK RAKYAT BAGI SUAP KRONI, KAPITALIS
- mkini

PKR hari ini melabelkan pengumuman kenaikan tarif elektrik semalam sebagai 'rompakan di siang hari' kerana ia hanya menguntungkan kapitalis dan membebankan rakyat.

Ketua strategi parti itu, Rafizi Ramli, apa yang berlaku sebenarnya adalah kenaikan kos yang ditanggung oleh pembekal tenaga bebas akan dipindahkan kepada TNB yang kemudian menyalurkannya kepada pengguna.

Lebih malang, katanya, mekanisme baru itu juga akan menyaksikan tarif elektrik dinaikkan sebanyak dua kali kerana kos arang batu dan gas yang digunakan bagi menghasilkan tenaga akan disemak setiap enam bulan.

"Kedudukan kewangan TNB pada status quo, rakyat yang menanggung kenaikan tarif dan IPP langsung tidak menerima sebarang kesan daripada langkah ini kerana kos bahan api disalurkan melalui mekanisme itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI LAH CARA NAK BAGI KRONI KAYA....kah kah kah..

kah kah kah..PAKSA TNB BELI TENAGA DARI SYARIKAT KRONI....kah kah kah..

kah kah kah... BUAT PERJANJIAN... kah kah kah...

kah kah kah...MACAM PERJANJIAN SINGAPORE BELI AIR DARI MALAYSIA... kah kah kah...

kah kah kah...MACAM PERJANJIAN SINGAPOREAMBIL TANAH TNB....kah kah kah..

kah kah kah...PERJANJIAN TIPU...BERAT SEBELAH.... kah kah kah..

kah kah kah..BILA NAK TENGOK APA YANG DI JANJI... TAK BOLEH...kah kah kah...

kah kah kah...RAKYAT TIDAK DIBENARKAN LIHAT PERJANJIAN..kah kah kah

kah kah kah....INI RAHSIA...INI SULIT...INI AKTA RAHSIA...kah kah kah...

nota:
tak sedar lagi orang melayu
siang malam kena tipu
pagi ditipu akhbar meloya
tengah hari di tipu radio malaysia
petang ditipu oleh rtm
malam ditipu oleh tv3
tengah mnalam ditipu oleh nyamuk
pagi subuh ditipu oleh jais
kah kah kah


5 ulasan:

osama laden berkata...

kahkahkah...macam citer p romleee, doremi berlagak penyamun nak jual berus gigi, bezanya doremi pakai penyamun tp peniaga tulin, umngok pakai songkok tinggi tp betul2 penyamun....cittt pandi kuttt

osama laden berkata...

sian sunnguh org melayu ni...ari2 kena tipu umngok sampai dah lali x bole beza benar/salah. masih percaya umngok pembela melayu kahkahkah...54 tahun umngok membela melayu berapa peratus ekuiti ekonomi melayu naik...ilekk,,pundi kutty, berapa banyak rezab melayu yang tinggal, melainkan abis dirembat cukong...,berapa peratus melayu miskin tegar...paling ramai, siapa paling rami kt serenti dan penjara,,,melayu gak....so apa yang umngok bangga sangat membela melayu...kalu sampai 50 tahun inilah hasilnya malulah wei,gua pegi kb mmg tak sehebat kl tp gua bangga pasal bangsa gua mampu berdiri sama tinggi dengan cukong...tp bila gi kl rasa mcm gua ni kelas ketiga jer

Tanpa Nama berkata...

Hunbankan aje BN ni. Ada satu cadangan bila tiap2 sembahyang jumaat kita masokan tek doa pendek dalam doa khubah di seluroh negara "Ya allah laknatkan orang2 rasuah dan orang2 zalim yg berkausa"
Tak sampai tiga jumaat hancur orang2 ni. mesti iklas dan yakin ya.

bastard child berkata...

orang yang menipu hanya boleh menipu untuk sesekian waktu, sampai waktu, bila rakyat jelak........... kerajaan boleh lari ke bukit & terjun.

anak pinak yang kaya, kroni yang kereta besar, jaga2. tak semuanya indah. indah tu sementara.

bahagia ka hidup kalau asyik terseksa jiwa & otak, asyik nak jadi lebih kaya. itu mcm penjara.....

aku mahu terbang bebas......bak burung......walaupun aku tak berharta dunia. aku tau apa yang aku ada, tiada siapa boleh ambil.

I HAVE NOTHING TO LOSE

Tanpa Nama berkata...

MAMAK PUKIMAK..BODOH...