Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 1 Jun 2011

SATU TEKNIK BARU UNTUK MENIPU MELAYU




DAH BERAT DAAAA




CHINA NAIK KADR ELETERIK 3 PERATUS ELAK INFLASI - berita hairan

BEIJING: China menaikkan kadar elektrik sebanyak 3 peratus untuk beberapa kategori pengguna, ketika ekonomi kedua terbesar dunia itu bergelut menangani kekurangan bekalan tenaga terburuk dalam tempoh tujuh tahun.

Kenaikan itu diumumkan kelmarin membabitkan sektor industri, komersial dan pertanian di 15 wilayah.

Suruhanjaya Pembangunan dan Pembaharuan Kebangsaan (NDRC), agensi perancangan ekonomi utama China berkata, 13 daripada 15 wilayah berkenaan sudah mengenakan kadar elektrik yang lebih tinggi sejak 10 April lalu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.. INI TEKNIK BARU PULAK.... kah kah kah...

kah kah kah... GUNA BERITA DARI LUAR NEGARA.... kah kah kah..

kah kah kah...NAK BAGI TAHU KITA PATUT BERSYUKUR...kah kah kah...

kah kah kah...KITA PATUT PANASKAN TELOOOOR DI RUMAH....kah kah kah...

woit..BAGAIMANA DENGAN BERITA DAI SWEDEN?.... kah kah kah...

kah kah kah... BURUH SWEDEN DAPAT NAIK GAJI 4 PERATUS UNTUK LAWAN INFLASI?..... kah kah kah..

kah kah kah...BAGAIMANA DENGAN BERITA DARI GERMAN... kah kah kah...

kah kah kah....SEMUA PELAJAR MASUK UNIVERSITI PERCUMA DAN DAPAT WANG SAKU UNTUK LAWAN INFLASI.... kah kah kah...

NOTA:
jangan lupa 9 julai
pesta anak muda melawan penipu!



9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bangsat haram jadah Najib Razak.. pi mamposlah dengan negara China.. lantak la dorg naik naik letrik.. kitorg bukan warga China.. Apasal cibai ni tak cita skali pasal tarif letrik Mongolia?...

cicit ngah layor berkata...

kah kah kah.....Chiner naikkan gheger letrik...kiter pon mesti naikan gheger letrik. Robert Mugabe jadi ghajer 31 tahun,Najis pon ndak meghentah 31 tahun. Cedek Mugabe besor ketin,Najis pon ndakkan cedeknyer besor ketin juger.....cucuk silikon.kah kah kah....Semuer dibuat, ngikut oghang.Ngaper tak ikut Indon...demer tughunkan gheger minyak,kiter naikan pulak.Siam bagi peluang berkempen 2 bulan sebelom ngundi.....kiter...haghi ni bubar parlimen/DUN,kalau bulih,esok ndak buat pilihanrayer.Peghangai tak semiak...buat perbandingan kalau dapat untung politik jer.wooii sahabat Cangkat Lader...jangan dibiorkan org tuer ghajin sangat gotogn royong buat gheban ayam dighomah tokeh besor.Drpd buang kedeghat keghojer sier2 tu,lebih baik sughuh demer bacer tulisan TT,bior ceghah sikit otak.Saluran 1&2 tu memang liat,kener gonyoh dgn keghotaih pasyior haghi2.kahkahkahkah.Munoh..

Tanpa Nama berkata...

menteri kita ni semua nys banggak belaka. Tak main chebai aje.

Tanpa Nama berkata...

tak payah teknik baru nak tipu melayu TT. Kalu UMNO kata taik tu kueh kodok orang melayu caya juga.

Tanpa Nama berkata...

Gaji pekerja pun naik di V China

Non-Governmental Individual berkata...

kah kah kah!!! ini cara baru,,,

cara mesti kena tukar2,,

kalau selalu guna cara sama nanti rkyat bosan...

nanti gunakan berita dari nigeria, di nigeria yg tak ada ijazah undang2 pun leh dilantik jadi hakim! pembunuh lantik jadi senator ..

utusan lancau!!! kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

Kenapa nak banding dengan China? Kalau nak banding, buatlah perbandingan yang telus. Shanghai 18 juta rakyat sebuah bandar yang bersih, kenapa yang itu kita tak ikut? lori sampah mereka saiz kecil, tapi tak ada air sampah meleleh mcm di KL. Tahap keselamatan sgt tinggi, setiap simpang, jalan, sampai dalam train ada kamera. Polis akan dtg ke tempat laporan dlm 3 minit. Nak masuk train, setiap beg kena scan mcm nak naik kapal terbang. Jalan dlm bandar tak ada tol. Pengawal keselamatan setanding polis, tak akan duduk dlm pondok, tapi memberi tabik hormat kepada setiap orang yang keluar masuk. China juga sangat menghargai seni dan budaya. Sangat sedih bila membandingkan negara kita dgn China. Banyak sangat hal yang kita tidak belajar. Pergilah ke luar negara, kemudian bandinglah dengan negara kita. Jangan ingat nak naik tarif saja, pada hal semua orang tahu apa sebabnya.

Tanpa Nama berkata...

ANAK MUDA WIRA RAKYAT, RAKYAT TERTINDAS DEK UMNO/BN KEPARAT.TERUS PERJUANGAN ANAK MUDA BERBUJUR LALU MELINTANG PATAH.KUASA RAKYAT ADALAH KUASA ANAK MUDA.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Kalao nak banding dengan negara China.
Di China mereka tembak mana mana kaki tangan kerajaan yang ber Rasuah.
Ini ber makna diChina mereka sudah ada undang undang hudud.
Chuma bezanya ialah mereka tak pakai parang , mereka pakai AK47 .

Walaopon kadar harga elektrik di 15 wilayah China akan di naik 3 %.
Harga nya maseh lebeh murah dari harga Tiu Nia Boh