Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 1 Jun 2011

NAK TIPU - PAKAT BETUL BETUL




DENGAR UCAPAN MENTERI



nota:
anak muda sila dengar kata kata
hikmat dari menteri ini

dan jangn lupa untuk turun ke kuala lumnpur
pada 9 julai yang akan datang ini
berkumpul di sogo
berkumpul di ibu pejabat pas jalan raja laut
berkumpul di masjid kampong baru

kita semua akan berarak ke istana negara
kerna agung nak jemput kita semua minum petang
kah kah ka
h

IPT PERLU BERJIMAT GUNA LETERIK - meloya

KUALA LUMPUR 31 Mei - Setiap institusi pengajian tinggi (IPT) digalakkan mengambil langkah berjimat cermat dalam penggunaan elektrik bagi mengelakkan peningkatan kos bil utiliti masing-masing.

Mohamed Khaled Nordin (gambar) berkata, walaupun langkah itu sudah dimulakan namun ia perlu diteruskan lagi bagi mengelakkan perbelanjaan berlebihan.

''Kita di kementerian termasuk universiti sentiasa berjimat cermat dalam setiap perkara dan ia akan terus dilakukan," katanya.

Beliau mengulas struktur tarif baru elektrik yang menyaksikan pemberian diskaun sebanyak 10 peratus daripada kadar tarif biasa kepada institusi pendidikan yang dibiayai sebahagian oleh kerajaan seperti mana yang diberi kepada rumah ibadat dan institusi kebajikan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
jelas malaon munkee munkeee ini tak sebulu
satu munkeee cakap leterik naik tak ada apa apa
satu munkeee kata ini tak jadi beban
satu munkeee kata ini terrendah dalm dunia
satu munkee lagi kata jangan cari bini gemok
kalau ada bini gemok otak taraak jalan kah kah kah

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Menteri kita juga adalah yg terendah IQnya di dunia...ha ha ha...

HAFIZAL berkata...

biasa lah...semua naik cuma gaji jer yang tak naik2

Tanpa Nama berkata...

Lu pun serupalah, idup mkn hasil lendir je. Baik lu bela kambing atau lembu, lagi byk paedah.Asyik2 sebarkan pandangan yg sesatkan org, mcm lah lu bagus sgt. Nak jadi mandur angkat sampah pun tak layak.Buat perabis beras belajar kat MCKK.Kecik2 x nak mampus, dah tua menyusahkan org.

Tanpa Nama berkata...

tuan tt

patut kpt/si nurdeen minta rebet dari tnb macam universiti pengurusdan sintok minta rebet cukai tanah.nama aje uni.pengurusan nak urus cukai banyak tu pun tak larat.pandit kuuti

Tanpa Nama berkata...

Hoi Tanpa Nama 1 Jun 2011 1:09 PM, org crita pasal Menteri kaki penipu, kau melencong plak ke lembu la, kambing la, pandangan sesat la, perabih beras kat MCKK.. kau sibuk apa.. beras yang diperabis kan kat MCKK tu beras mak bapak kau ke?.. Masa kecik malas nak blaja.. dah besor lebih bodoh drpd lembu, perangai degil ngalahkan kambing.. klau tak suka blog ni jgn baca.. baik kau bela pandi kutty.. lagi byk faedah.. pandi kutty dah besor.. bleh jual kat menteri cukong Peter Chin Fah Kui.. ada gak hasil..

Non-Governmental Individual berkata...

munkee bodoh,, sekejap kata x membebankan,

sekejap suruh berjimat,,

butoh!!!!

kah kah kah! nice pic...

Orang Kuala Lumpur berkata...

CEO FOMCA DATUK PAUL SELVARAJ BERUSAHA UTK JADIKAN FOMCA PARTI KOMPONEN KE 14 BARISAN NASIONAL. BELIAU SOKONG NAIK HARGA LETRIK DAN GAS. KEADAAN TAK MACAM NI WAKTU PROF HAMDAN ADNAN JADI CEO DULU.PAUL SELVARAJ AKAN JADI AUGUSTINE PAUL.MUNKEE COKONG. MUSANG BERBULU AYAM.PERANGAI SAMA DENGAN SHANMUGAM YANG DAH LESAPKAN DUIT AHLI NUBE BERPULUH PULUH JUTA.

Kari Lembu berkata...

Ya tuhan.... nape aku dilahirkan di malassia, kan elok kalau aku lahir di Sweden, Denmark atau Singapore.
Yang terpenting aku takde pee m bernama rosmah anak mansor.

Tanpa Nama berkata...

"Mohamed Khaled Nordin (gambar) berkata, walaupun langkah itu sudah dimulakan namun ia perlu diteruskan lagi bagi mengelakkan perbelanjaan berlebihan."

Segak betul yang dalam gambar tu ye, hehe... :D

Tanpa Nama berkata...

contohilah gua (gambar) ni,birak dan biak dalam gelap...

yes berkata...

Tanpa nama 1.05 pm
Apa yang Hisham buat kau tak akan dapat buat walau pun kau hidup hingga bongkok 3. Kalau kau tak suka pandangan dia jangan baca. Duduk diam diam depan tv3 dan nganga sahaja. Setahu aku banyak perkara yg dia kias kias akhirnya benar. Aku cabar kau beri nama sebenar kalau berani.

yes berkata...

Khaled , kau nak suruh budak U padam lampu pukul 10 kah. Suruh membaca pakai pelita kah. Masa jadi menteri koprasi, banyak ko op yg tunggang langgang. MOCCIS kop pegawai Melayu hancur hancur. Sekarang nak jejaskan budak U pula?