Rabu, 6 Julai 2011

APA SUDAH TERMIMPI?





MAT NGANTUK TAK INGAT



nota:
kalau tanya apa mimpi pun
mat ngantuk ini tak ingat

tak caya?

sila tanya apa dia islam hadari
mana sudah pergi islam hadari
islam hadari ini tidoo di mana?

tak caya?

cuba tanya apa dia koridor
apa dia koridor utara
apa dia koridor selatan

koridor ini tilam
untuyk tidoor ke
kah kah kah


ABDULLAH NAFI DAKWAAN DISOGOK CETAK WANG – berita hairan


KUALA LUMPUR: Abdullah Ahmad Badawi menafikan dakwaan bahawa ada pihak cuba menyogok beliau untuk mendapatkan kontrak mencetak mata wang polimer bernilai kira-kira RM100 juta.

Bekas Perdana Menteri berkata, tiada kebenaran berhubung dakwaan itu yang dikatakan berlaku pada 2004 ketika beliau menyandang jawatan berkenaan dan menteri kewangan.

“Seingat saya tidak ada pihak yang membuat sebarang tawaran. Jika ada, tentu saya tidak akan teragak-agak membuat laporan kepada pihak berkuasa termasuk polis untuk tindakan susulan,” katanya dalam kenyataan di sini, semalam.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH AKH KAH


woit…SEINGAT SAYA….. kah kah kah

kah kah kah..SEINGAT SAYA TIDAK ADA…. kah kah kah..

kah kah kah… SEINGAT SAYA TIDAK ADA PIHAK YANG…. kah kah kah…

woit….SEINGAT SAYA TIDAK ADA PIHAK YANG MEMBUAT SEBARANG TAWARAN…. kah kah kah..

kah kah kah…. ZZZZZZZ BOLEH INGAT KE?...... kah kah kah…..

woit...KALAU SE MIMPI SAYA ... BARU BETUL.... kah kah kah


7 ulasan:

Fahmi Ismail berkata...

Kehkehkehkeh..ko ni Isham, buat aku tergelak tak kering kenching ja selalu. Jangan le dikaconye Pok Lah kite tu, dia nak tidor tu. Nak mimpi masyyuuukk pasal Hadhari...kehkehkeh

yoep berkata...

cuba tnya dia igt tak sape menantu kesayangan dia?....kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

dia memang tak ingat dia tido penat cuba tanya tingkat 4 mungkin depa ada rekod.. projek bukan lalu tingkat 4 dulu? So mungkin Ting 4 tahu dia tak tau :)

cicit ngah layor berkata...

"Seingat saya,saya pernah menjadi imam solat sunat kpd beratus-ratus makmum semasa perhimpunan umno dulu.Seingat saya,saya tak boleh jadi imam solat keatas jenazah ibu saya atas sebab2 tertentu".kahkahkahkah..... kater2 kepaler Islam Hadhari.....kejap bulih,kejap tak bulih.

Tanpa Nama berkata...

eh ko semua..aku tido tak aniaya dunia buat apa ko kacau aku

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkahkah, masa perkara tu berlaku dia tertidur di tepi koridor...

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkahkah...dia tertidur di koridor semasa "deal" tu berlaku