Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 6 Julai 2011

KLIP DAH JUMPA - DAH SAMPAI UNTUK DIFAHAMI




NOTA:


terima kaseh pembaca
yang hantarkan alamat klip ini

sekarang
kita semua boleh faham
mak cik felda lagi boleh faham

syabas!
kepada pembuat klip ini

teruskan amal jariah anda
bukan buat amal jariah membeli proton


SILA HAYATI DAN FAHAMI KLIP INI





5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

'Bengang!!! Nak berdemonstrasi pun jangan le nyusahkan aku... Dah kena call hampir 10 biji hotel nak cari tempat nak bermalam sbb kusus dah tukar dari Crown Plaza Mutiara ke Pan Pacific KLIA. Tak ke nyusahkan!!!!!'

tt, ni aku ambik status sorang makcik kat fb. jadi teori umngok BERSIH melumpuhkan ekonomi negara sangat la bodoh. apa ke bangang nye ekonomi lumpuh kalau semua hotel2 kat kl penuh?

kah kah kah
makcik tu dengan umngok samo2 bangang
duo kali bangang
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah. lawak post atas aku ni.

Tanpa Nama berkata...

suara minah ni tak umph langsung....semangatlah sikit weh

yes berkata...

Clip video yg baik malangnya saya tak dapat hantar kepada kawan menerusi e mail. tolong usahakan agar dapat nerbuat demikian supaya video clip ini boleh di sebarkan

Tanpa Nama berkata...

Arwah ayah aku pernah tegur aku dahulu. Dia kata dulu gaji dia 68 ringgit sebulan (sekitar tahun awal 60an). Boleh beli tanah lagi (3/4 ekar). Kau gaji besar sekarang (lepasan universiti) apa boleh beli? Sekarang terasa benar kata arwah ayah aku itu.