Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 6 Julai 2011

BERSIH TIDAK ADA PERUBAHAN - HANYA TANBAHAN




SILA BACA INI 100 KALI



nota:
hanya ada penambahan
stadium adalah penambahan


PERHIMPUNAN BERSIH TETAP DITERUSKAN – keadilan daily

Pakatan Rakyat mengambil sikap terbuka untuk mengadakan Perhimpunan Aman Bersih 2.0 di stadium , susulan pertemuan wakil NGO itu dengan Yang di Pertuan Agung tengahari tadi.

Pengerusi Bersih 2.0, S.Ambiga membuat pengumuman itu selepas mengadap Tuanku Mizan Zainal Abidin bersama Sasterawan Negara A Samad Said dan Presiden Jamaah Islah Malaysia (JIM) Zaid Kamaruddin.

NOTA:

sila jangan kelam kabut
sila jangan kuntau muntau

jangan gosip gosai

sila baca laman harakah daily
sila baca laman keadilan daily
untuk maklumat tepat

tidak ada perubahan apa-apa

9 julai masih 9 julai
2 petang masih dua petang
sogo masih sogo
masjid kag baru masih masjid kampong baru

ikut apa yang telah disarankan

hanya ada penambahan
kita berkumpul akhirnya di stadium

bersih mahu stadium merdeka
jika ini yang akan dirancang
maka kita tunggu stadium mana

11 ulasan:

Anti Telan berkata...

Warga emas dipersilakan masuk stadium.

Anak-anak muda kita berada diluar stadium.

Kita nar-nari atas jalan raya...kah kah kah kah

hati berkata...

jgn potong stim bro, mana best kat malaysia demo x ada pancut air chemical. x cool la bro. skrg ni pun dia org dah kait bersih dgn subversif la, komunis la. yg aku heran pasal apa geng subversif ni pakai parang??? napa x pakai senapang?? poning aku..........

Tanpa Nama berkata...

Oke. Aku turut serta pak TT. Aku dah tak gelabah dah. Semalam gelabah sikit. kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

yeah,jadikan stadium segempak sewaktu malaysia diisytiharkan merdeka

1.Mojo iCuisine,Restoran Berkonsepkan Ipad(Video)
2.Bilik Rumah Yang Diperbuat Daripada Hardware Komputer

Tanpa Nama berkata...

Mesti stadium merdeka la kalau nak semua berkumpul pada 9 julai ni kat lokasi ditetapkan tu. takkan stadium melawati pulak.

Tanpa Nama berkata...

Bangsa melayu adalah berasal dari Kepulauan Melayu...betulkan?...tetapi kerana kelengtongan bangsa EEEE ni dan juga kerana kebodohan orang melayu Umno....bangsa EEEE ini telah menyatakan yang BENUA INDIA adalah termasuk didalam Kepulauan Melayu...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Apa nak jadi dengan kamu ni TT.

Masih terus dengan perjuangan yang sonsang ni .... Nama sahaja pernah berkelana di bumi Eropah.

Definasi dan wadah perjuangan kamu tetap sama, dari waktu darah muda kamu bawakan ke waktu tua kamu.

aku@JB

Che Armad berkata...

Bersih 2.0 bukanlah ancaman besar kepada negara...
tetapi ancaman yang sangat besar kepada politik pemerintah...


Karier politik pemerintah mungkin akan berkubur
jika popularati Bersih 2.0 tidak dihalang....


Itu yang menyebakan ramai dikalangan ahli politik...
tak senang duduk... tak lena tidur malam...
hati gusar dan bimbang...


Semuanya gara-gara Bersih 2.0 yang semakin hari...
Semakin famous dan glamours...


Kepada Ahli politik yang jujur
dan baik budi perkertinya...
Tidak pernah mengamalkan politik wang....
Tidak pernah menyakiti hati rakyat..
Tidak pernah menyusahkan rakyat...
Anda masih disayangi oleh rakyat....


Rujuk entri ini:

http://che-armad.blogspot.com/2011/07/top-searching-bersih-20-diantara-pro.html

LEBIH HANGAT... LEBIH PANAS... LEBIH PEDAS... (",)

Tanpa Nama berkata...

Kita konvoi atau jalan sambil pakai baju kuning, makan jagung kuning menghala ke stadium beramai-ramai.

budakbalun berkata...

sampai stadium, kita layan Carburetor Dung!! hahaha..

Ingat! jangan diulang perkara2 bodoh macam tu lagi!

Saiful berkata...

kemenangan kepada bersih ni..stadium pun tak pa..asalnya nak antaq memo saja kat agong..la ni jumpa teruih..apa mau lagi ..dulu jln 2 pi istana..la ni jln pi stadium lagi best..dulu kita beli air tebu,,cendui..kat tepi jln..tapi kali kita beli cendui kat stadium bagi geng pr , samm, ngo yg niaga ..byk dana tu..krg juta2 punya dana tu boleh generatekan utk pru 13 ni..boleh buat konsert..boleh cetak buku jingga bagi sorang 20 kpg utk bagikan kat org kpg..boleh ceramah..boleh sembang..fb..twitter satu dunia punya reporter boleh mai..lagi gempak..pak samad..leh baca puisi..tt boleh jadi badut ..zunar leh juai buku..yahoo.. tahniah bersih..n izzah leh nyanyi men gitar ..tgna leh baca doakan..ayuh bangun ,..