Selasa, 19 Julai 2011

BILA MAT MONGOL NAK REBAH - MALIKUL AKAN TIBAI




MUHYIDDIN SENYUM TUNGGU MASA





KAMI TAK AKAN TUNDUK UGUTAN PEMBANGKANG KATA MUHYIDDIN
– minsider

Muhyiddin Yassin menyelar pembangkang yang didakwa seolah-olah mengugut kerajaan untuk terus mengadakan demonstrasi bagi mencapai tuntutan satu sistem pilihan raya yang adil dan bersih.

Dia juga mengingatkan pembangkang supaya jangan terlalu mudah memanipulasikan matlamat asal semata-mata untuk mencapai agenda politik dan sekaligus mencetuskan kebencian rakyat terhadap kerajaan.

“Saya tak fikir kita akan tunduk kepada ugutan, tetapi kerana mereka mempunyai apa yang disebutkan sebagai motif politik supaya menyemarakkan perasaan kebencian kepada kerajaan, seolah-olah kerajaan tidak bertimbang rasa, seolah-olah sistem pilihan raya kita ini kuno sangat, dan pilihan raya telah dijalankan secara tidak teratur,” katanya.

KAH KAH AKH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

Woit… INI KENYATAAN YANG PURA PURA… kah kah kah..

Kah kah kah…MALIKUL SEMBAB SEDANG BERLAKUN…. kah kah kah..

Kah kah kah…TAHUKAN ORANG RAMAI BAHAWA SI SEMBAB INI SEDANG GUMBIRA…kah kah kah..

Kah kah kah… SEMBAB GUMBIRA KERANA MAT MONGOL DI LIHAT TAK BOLEH MEMIMPON…kah kah kah..

Kah kah kah….SEMBAB GUMBIRA KERANA MAT MONGOL KENA TIBAI ..kah kah kah..

kah kah kah... DALAM NEGERI KENA TIBAI..kah kah kah..

kah kah kah... LUAR NEGARA KENA TIBAI.... kah kah kah..

kah kah kah... BALIK RUMAH ROSMAH TIBAI.... kah kah kah

kah kah kah...HINGGA PUTEH BULU KENING... kah kah kah...


Nota:

Malikul sedang tersenyum
Dan sedang memasang perangkap
Satu lagi mat mongol silap
Malikul akan ambil aleh
Kah kah kah

16 ulasan:

Beruk Ketawa berkata...

Ferdinan Monggol jatuh kerana Imelda BADAK...kah kah kah..kah kah

Monkey Shooter berkata...

Reputasi dan jasa baik UMNO selama ini akan rebah dan tersungkur ke bumi dek beberapa orang pemimpin yang hanya pandai menipu, manipulasi, merompak, songlap dan terlalu banggang untuk menjadi pemimpin. Kepada veteran-veteran UMNO, lihat sahajalah kamu semua sambil terkedip-kedip biji mata seperti melihat pekerja balak memotong sepohon pokok yang sudah layaknya ditebang. Dengan korupsi UMNO itu, amat sukar baginya untuk bangun semula walaupun untuk jangka masa 50 tahun lagi (generasi celik maklumat terlalu bencikan UMNO) kerana tahap jahatnya sudah sampai ke tahap mengadai dan menjual maruah negara.

Jebat2 berkata...

Lawan, jangan tak lawan. sapapun yg menang kami tetap sokong. Sokong membawa rebah.Kah..kah..kah..
"Melawan & mengalahkan musuh2 kita bukanlah kejayaan yg sejati. Kejayaan sebenar adalah bila kita mampu membuat musuh2 kita berlawan sesama sendiri"- The art of war.

golok perak berkata...

..kengkadang teman rasa belas kesian pulak kat tok ayah jib tu ... kiri kanan depan belakang atas bawah kena tibai ... tapi prinsip teman tak pernah dan tak akan berubah (kecuali Allah mahukan sedemikian)... teman tetap bencikan Umno, tetap bencikan BN, tetap bencikan SPR, tetap bencikan polis, tetap bencikan pat tail, tetap bencikan braheng katok, tetap bencikan SPRM, tetap bencikan meloya, tetap bencikan berita hairan, tetap bencikan rtm ngan semua crew demer, tetap bencikan TV 3/4, media prima ngan semua crewnya, tetap bencikan Perkasam, tetap bencikan Patriot, tetap bencikan EEE, tetap bencikan madey,tetap bencikan Lembaga Makan Free, mau tak cukup entry kali ni kalau teman list down kan semuanya ... kah kah kah ... dan last but not least .. teman bencikan PLUS ... bajang beranyut ... satu hari pergi dan balik keroja teman bayor 16.20 duit tol saje ... arrgh ... jahanam BN... jahanam PLUS ... kah kah kah ... bayor tetap bayor sebab teman bukan spesis LEMBAGA MAKAN FREE (LMF) ...

Tanpa Nama berkata...

Elleeehhh...!! Si sembab ni toksah berangan nak ambik alih, rakyat kena pastikan sisembab ni tak sempat jadi PM, nanti dengan Malaysia2 ni dijualnya..!!

anak kastam berkata...

selaku ANAK KAKITANGAN KASTAM...
juga KAKITANGAN KASTAM yang difitnah oleh regim UMNO/BN.

kita HUMBAN BARISAN NASIONAL ke API NERAKA PRU13 nanti...

kita TUNTUT darah Sarbini....kita TUNTUT nyawa Baharudin...kita TUNTUT roh Altantuya, Kugan, Teoh Beng Hock, Amirul.......

Amin Amin Amin

Tanpa Nama berkata...

Orang putih kata, kalau bulu kening dah putih, itu maksudnya siberkening putih tu seorang yg pengecut, contohnya: "his eyebrows turned white with fear".

Tanpa Nama berkata...

Bersih bukan ugut kerajaan lah Din oooi....Bersih cuma minta SPR berlaku adil dan berkecuali dalam melaksanakan Piliharaya.Apa bengap sangat.Yang pihak kera jaan sibuk kenapa .Ada apa2 ke? SPR adalah satu badan berkecuali(sepatutnya)yang dilantik oleh YDP Agong ada paham kaa? hiii!!!

Tanpa Nama berkata...

Memanglah bermotif politik sembab oooi... nak demo kat SPR pasal musabaqah buat ape..nak demo kat SPR pasal durian tak menjadi buat ape..Bersih tak kata cara SPR tu kuno.. ada baca tuntutan lapan perkara tu? ada kata kata yang mengutuk kerajaan SPB..?

Tanpa Nama berkata...

`Hingga puteh bulu kening`
kahkahkah...baru aku perasan bulu kening najib puteh.. anyway pak din kena rileks..jgn gelojoh sgt..kahkah


Borong Dari China
www.nusantaraempire.com

Tanpa Nama berkata...

Malikul Sembab macam Brutus karang ni.

Dia lupa akan tewas jugak selepas Ceasar dibunuhnya.

Menteri Miskomunikasi dan Media lama dah bersubahat ke dengan Malikul Sembab?

benci berkata...

tanah keretapi api melayu di jurong, singapura berjaya dijualkan kepada negara itu. tanah tersebut yang sekian lama menjadi pertikaian kerana pemimpin dulu tidak mahu selesaikan dengan sengaja. tapi pak jibby nie cepat-cepat jual dan selesaikan dengan terbaik. singapura gumbira sangat. elok lah malaysia ada pemimpin yang bijak pandai tapi kalah dengan singapura yang kerdil. kah kah kah. mintak air bagi, mintak pasir bagi, mintak simen bagi, mintak semua bagi. meluat aku tengok pemimpin yang pentingkan poket sendiri. rakyat malaysia lain kali tak boleh masuk singapura baru semua akan tahu. kah kah kah

sumbing berkata...

najib naik dengan jatuhkan pak lah dengan cara yang sama. jadi sekarang masa dah tiba untuk terima balasan lah...kah kah kah
shah jehan memenjarakan ayahnya di penjara dimana anak shah jehan pulak penjara shah jehan bila tiba masanya. sejarah akan berulang jua. kah kah kah

Mamak REEZAL Mengaku Melayu berkata...

Tamby Chik ini adalah seorang MAMAK! Mengapa dia mengaku dia seorang Melayu? Mengapa orang Melayu ditipu oleh si Mamak Tamby ini.

Bukankah Tamby itu nama orang India?

Muka dia pun macam hero Tamil.

Reezal Merican pun sama. Bukankah Merican itu nama yang sangat popular dikalangan Mamak-mamak di Malaysia?

Kalau orang Melayu, biasanya ejaannya adalah Rizal manakala mamak pula suka eja rEEzal kerana mereka adalah berbangsa EE.

Mahaguru Omardin Mauju pun sama. mana ada orang Melayu namakan anak mereka MAUJU? Mauju ini nama Melayu ka?


Cuba fikir!

KAH KAH KAH KAH

serenity9260 berkata...

hahahaha,ape ke kelako punya pantun akhir ko tuh??

1.Cara Kucing Obesiti Menguruskan Badan(Video)
2.Contact Lens Daripada Emas Dan Berlian
3.iPhone4 Yang Jatuh Setinggi 13500 Kaki

anak seluang menongkah arus berkata...

lagi lama orang kerajaan BN keluarkan kenyataan terhadap Bersih semakin terserlah ... jelas sekali SPR tu kuda tunggangan BN ... tu pasal diorang akan pertahankan kuda diorang tu habis habisan... kalau kuda diorang dah tak leh nak ditunggang ... hukumnya tembak cam cerita koboi tu... wa ka ka ka ... Bersih buat perhimpunan tu untuk minta SPR menjadi lebih telus dan berwibawa serta boleh dipercayai ... tapi Orang-orang BN mengeluarkan kenyataan demi kenyataan yang membuatkan rakyat mula berfikir ... kenapa BN bermati-matian mempertahankan SPR ... jsemakin difikir semakin dirasakan betul dan tepat tindakan Bersih mahukan SPR tu dibersihkan .... sebelum ni kitorang tak berapa jelas dengan matlamat Bersih tu ... tetapi dengan semakin hari semakin banyak yang diperkatakan oleh pihak kerajaan tentang tuntutan Bersih tu membuatkan kami terbuka minda untuk melihat apa sebenarnya yang yang dituntut oleh Bersih ... saya bagi pihak kawan-kawan saya dan lain-lain warga negara ni yang dulunya tak faham isu sebenar Tuntutan Bersih dengan ini meminta maaf pada semua peserta yang mengambil bahagian dalam perhimpunan Bersih 9 julai dulu... dan mungkin agak terlewat tapi kami ingin merakamkan tahniah dan syabas atas kejayaan Bersih 2.0 ... Bravo... bravo ... dan tak mustahil lepas ni akan ada lebih ramai lagi orang yang menyokong Bersih ... cuti hujung minggu ni saya dan kawan-kawan saya akan mendaftar sebagai pemilih ... kami dah nekad nak bersama-sama rakyat yang mahukan BN tumbang dalam Pilihanraya yang akan datang ni ...