Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 12 Ogos 2011

HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB

NOTA:

buku NAJIB MENTERI TERAKHIR ini
menunjukkan bahawa pergolakan
antara najib dengan muhyiddin
sedang berlaklu hangat

hampit 15 tahun dahulu
ada seorang penulis dari
pekan pahang yang telah
menulis tentang najib

najib telah membeli semua naskah
buku ini

sesiapa ada menyimpan naskah
buku ini boleh ulang cetak
pasti terlaris di pasaran




NAMPAK MAK KIUT






NAJIB MENTERI TERAKHIR - BUKU TULISAN PEMUDA UMNO: SHAHBUDIN HUSIN

Penulis buku “Najib Perdana Menteri Terakhir” berkata beliau menghasilkan buku setebal lebih 300 halaman hanya untuk menegur agar Najib Razak membetulkan segala kelemahannya selaku Perdana Menteri dan Presiden Umno sebelum keadaan menjadi parah.

Buku 25 bab ini dikeluarkan ketika kepimpinan Najib masuk tahun ketiga dan spekulasi menyebut pilihan raya umum ke-13 akan diadakan bila-bila masa.

Petang ini, Najib mempengerusikan mesyuarat Dewan Tertinggi Barisan Nasional (BN) di Menara Dato’ Onn.

Malah buku ini berada di pasaran ketika timbul desas-desus Umno berhadapan dengan masalah dalaman, yang telah pun dinafikan oleh beberapa pemimpin kanan parti itu.

Minggu lalu, Persatuan Bekas-bekas Wakil Rakyat Umno (Penawar) juga menafikan laporan blog bahawa pihaknya telah memutuskan untuk meminta Najib meletakkan jawatan sebagai perdana menteri.

“Saya hanya menulis untuk menegur Datuk Seri Najib selaku Presiden Umno dan Perdana Menteri. Saya tidak mengkritik parti.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB.... kah kah kah..

woit...BUKAN MAIN CEPAT KELUAR.... kah kah kah..

kah kah kah... INI BUKAN DITULIS OLEH ORANG PAKATAN... kah kah kah..

kah kah kah...INI TULIS DARI PEMUDA UMNO WANGSA MAJU... kah kah kah


PANDANGAN PENULIS BUKU:


Buku ini dengan tajuk penuh “Tak berubah, faktor Rosmah & pola Sarawak petanda BN The End, Najib Perdana Menteri Terakhir...” dua tahun selepas Najib menjadi perdana menteri keenam.

Shahbudin merupakan memegang jawatan naib ketua Pemuda Umno dari 2004 hingga 2008.

“Sebagai Perdana Menteri dan Presiden Umno, Najib melakukan banyak kelemahan, disebabkan oleh kepimpinan, masalah yang disebabkan oleh isterinya ( Rosmah)... ini orang bercakap, orang di bawah bercakap.


Shahbudin yang merupakan wartawan sebelum aktif dalam Umno berkata, “sudah lebih dua tahun Najib menjadi Perdana Menteri, namun Umno dan kerajaan yang dipimpinnya belum lagi menunjukkan tanda-tanda positif dari segi penerimaan rakyat.”

“Jika dihitung, luahan rasa kecewa, tidak yakin malah keraguan lebih banyak kedengaran berbanding sanjungan dan keyakinan,” kata Shahbudin.

“Umno dan kerajaan yang diterajui Najib dipertikai hampir dari semua sudut sebenarnya,” kata beliau lagi sambil menggariskan alasan-alasan atas perkembangan itu.

“Dari kepimpinan yang terlalu bertolak ansur dan tidak tegas, Melayu rasa dipinggirkan, barisan Kabinet yang diragui, pentadbiran dibayangi skandal dan rasuah, ekonomi yang lembab, pelabur menjauhkan diri, harga minyak, gula dan barang naik, cenderung kepada dasar kronisme dan nepotisme sehinggalah kepada isu campur tangan isteri dan penglibatan beberapa pegawainya yang didakwa rasuah dan salah guna kuasa, semuanya menjurus kepada semakin meningkatnya ketidakyakinan rakyat terhadap beliau,” kata penulis.

Beliau menambah, “tidak pernah dalam sejarah Malaysia, seorang Perdana Menteri diragui rakyat sebegini rupa,” kata Shahbudin yang turut menolak andaian bahawa beliau dipengaruhi pihak-pihak tertentu dalam Umno agar menghasilkan buku politik ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...TIBAI JANGAN TAK TIBAI.... kah kah kah..

kah kah kah...CARI LEHER ROSMAH KALAU DAPAT... kah kah kah...

kah kah kah...DENGAR KHABAR MALIKUL SUDAH PESAN 20,000 NASKAH... kah kah kah..

woit... NAJIB TAK PERLU DALIL APA APA.... kah kah kah

KANG KONG INI ADA BUKU?

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah3...baca 'najib oh najib; apa sudah jadi' dalam tiub bocor.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

macam ni la bila tak dapat projek. mula bising2 sebab poket dah kosong

Tanpa Nama berkata...

terrbaaaekkkkk laaa umno wangsa maju
kah kah kah

tapi kalao lu nak naikkan malikul sembab, jangan harap
kah kah kah

fuck umno selamanya

Saiful berkata...

bruder ni, tnc univ pertahanan, dia ni la ketua majlis professoor soor malaya..
la duduk kerusi empuk..aircon 24jam..
mungkin ada muslihat ni..

Tanpa Nama berkata...

Ada ke puak Melayu Umno nak baca buku tu, Bro? Mereka tak suka membaca tapi suka dengar cerita je. Depa tu tak mahu pening kepala pikir hal dalam-dalam. Yang depa laparkan duit, Bro.
Petang tadi kawan gua, Pengerusi surau kat Johor dapat panggilan dari Penggerak Masjid dan Surau (baca : macai UMNO) minta dia datang ke Pejabat UMNO Bahagian untuk ambil duit bantuan kepada surau. Dia tak pergi pun. Surau yang kawan saya Pengerusinya tu didirikan tanpa bantuan UMNO atau Pejabat Agama pun. Jadi apahal pulak dia nak tadah tangan nak ambil bantuan UMNO kali ini. Nampak sangat Bro, UMNO dah makin tersepit.

Tanpa Nama berkata...

Amat menghairankan UMNO Wangsa Maju,Ketua UMNOnya Dato Dr.Shafiee,salah seorang pegawai khas Najib.Dapat Dato orang tak heiran,sebab dewasa ni campak sebutir batu akan jatuh atas kepala Dato.Berapa ramai Dato la...Tapi jelaran Dr, ni agak membingunkan.Mana dia beli Dr.ni.Bukan lagi kangkong tapi siamang.

Tanpa Nama berkata...

Rakyat ke yang lantik bini rosmah sebagai PM....?
Piiiraaah......mabuk Umno(B)..!!!!
Melayu Umno(B) tengin/bahlul yang sendiri lantik seorang pembunuh sebagai menteri perdana.
Hanya dilantik oleh ketua bahagian Umno(B) yang bangang lagi tolol..!!!!

serenity9260 berkata...

die da kate najib menteri terakhir.pe maksud die??lepas ni msia kena jajah atau tu menteri terakhir bn??apa2 pun jgn harap lepas najib still bn yg pegang negara ni

1.Pejuang Syria Menggunakan Bateri Dan Air Untuk Mengecas Handset
2.Pelajar Britain Melakukan Pembedahan Lidah Mahu Fasih Bahasa Korea
3.2 Galaksi Akan Berlanggar, Atau Sudah Berlanggar?