Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 12 Ogos 2011

MEMECAH BERITA SEDUNIA - WORLD BREAKING NEWS



TER NOW !!! TER KINI


DUA EKOR DI MAHKAMAH


dua ekor laki bini
rosmah dan najib hadir
di mahkamah jalan duta petang ini

tetapi enggan untuk di temu siasat
oleh tim peguam bela anwar ibrahim

dua ekor laki bini ini juga
tak mahu jadi saksi

nampak jelas
dua ekor ini datang ke mahkamah
hanya nak buat sandiwara
yang tipu orang kampong
nak tipu mak cik felda

dua ekor ini adalah malapetaka
selagi dua ekor ini
berkauasa rakyat anak semua
bangsa akan terus dihimpap oldeh malapetaka
justeru masanya telah tiba
untuk menghumbankan dua ekor ini

JAGA JAGA:
kalau dihimpap bik mama
tak bernafas woooit
kah kah kah


5 ulasan:

Beruk Ketawa...kahkahkah berkata...

2 orang ni pergi Mahkamah bukan untuk jadi saksi

Mereka dengar Mahkamah nak lelong CINCIN

Itu sebab mereka ke Mahkamah mahu beli CINCIN lagik...kah kah kah kah..kah kah

mek berkata...

cisss....
dua ekor tu cuma pergi makan angin kat mahkamah la ye.
memang keturunan perhabih bhoreh.

macamana nak buat ni tt?
dah nak muntah aku tengok muka depa tu.

Tanpa Nama berkata...

Tak puas hati nampak!!!!

Lang berkata...

hahahaha... semua kene tipu lagiii...

kalau tipu itu cina
kalau ditipu itu melayu...

nnt kat perancis... omputih pulak kena tipu....

baru staus melayu naik...

kalau tipu itu melayu
yang ditipu itu omputih...

DX berkata...

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/4895-pm-dan-isteri-tak-mahu-jadi-saksi

Rosmah berkata, "jangan buli saya, Encik Karpal".

hahaha