Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 12 Ogos 2011

TERUSAKN KEMPEN ANTI- PENDATANG HARAM




JADI MANGSA




PERHILITAN RAMPAS HIDUPAN LIAR
- berita hairan

KUALA LUMPUR: Jabatan PERHILITAN merampas hidupan liar semalam berdasarkan maklumat yang diterima daripada orang awam.

Jabatan itu membuat pemeriksaan di Jalan Bukit Bintang kelmarin pada kira-kira jam 11.15 malam dan mendapati dua warga asing sedang mempamerkan beberapa spesis hidupan liar kepada orang ramai yang berminat untuk bergambar bersama hidupan liar berkenaan dengan bayaran tertentu.

Pegawai PERHILITAN melakukan soal siasat terhadap warga asing itu dan mendapati mereka gagal menunjukkan sebarang dokumen atau surat kebenaran yang sah daripada Jabatan PERHILITAN bagi memiliki kesemua hidupan liar itu.

NOTA:
baca betul betul
bukan sahaja masuk secara haram
bukan sahaja buat kerja haram

binatang liar kita pun tak selamat
selalu menjadi mangsa pendatang asing ini

dulu rakyat vietnam ditangkap makan anjing
mat indon selalu masuk kampong curi lembu dan kambing

di jelebu
telah beberapa kali lembu hilang
didapati lembu ini di sembelih dalam berlukat tepi jalan
nak raya ini main menjadi jadi
ini kerja mat indon

inilah contoh pendatang haram
yang di beri kad pengenalan


nota:
siapa ada kesah dan cerita
pendatang haram ini sial hantar
kita kongsi bersama sama


moto kita: jumpa ular - jumpa pendatang haram
kita ketuk pendatng haram dulu


8 ulasan:

Nazman Abd Aziz berkata...

Haha..teringat aku sekitar 7 tahun dahulu ada awek2 vietnam setaman ngan aku diKulim Kedah..dah le putih dan cun cutting pun ok..masalahnya, habis hilang kucing2 yg berselerak ditaman itu dgn kehadiran awek vietnam bukan islam ni. Rupa2nya daging kucing adalah favourite diaorang..kalau yg datang tu islam baguslah jugak...

Nazman Abd Aziz berkata...

Haha..teringat aku sekitar 7 tahun dahulu ada awek2 vietnam setaman ngan aku diKulim Kedah..dah le putih dan cun cutting pun ok..masalahnya, habis hilang kucing2 yg berselerak ditaman itu dgn kehadiran awek vietnam bukan islam ni. Rupa2nya daging kucing adalah favourite diaorang..kalau yg datang tu islam baguslah jugak...

Tanpa Nama berkata...

aku hairan. di johor ada satu laluan tikus yang memudahkan mat2 indon ni untuk keluar masuk ke negara ini. laluan tu amat popular di kalangan mat2 indon kat sini. tapi yang hairannya kenapa imigresen, polis, rela tak serbu laluan tu? tak pernah ada berita pun mengenai laluan tikus tu diserbu. yang lebih sedih lagi mat2 indon daripada LOMBOK akan gunakan laluan tu untuk bawak lari anak dara dari malaysia untuk pulang ke LOMBOK.

pernah jadi kes bapa seorang budak ni tangkap anak dia dengan mat indon kat laluan tikus ni. mat indon tu dah stnby nak bawak lari budak perempuan ni ke LOMBOK. senang gila. dan lagi pelik bila bapak budak perempuan ni yang tak tau apa2 pasal laluan tikus ni boleh tangkap mat indon ni kat situ. apa citer polis, rela n imigresen? takkan diorang tak tau pasal laluan tikus ni?

Tanpa Nama berkata...

jangan laketuk ketuk tak baik.... masuk dalam guni buang kelaut je, pukimak sial lahanat ni tak sedar diri datang beli mykad lepas ni akan mintak jadi senator pulak!!!

Tanpa Nama berkata...

ini berdasarkan kisah benar isteri aku yang pernah bekerja sebagai HR officer di sebuah kilang di johor. mana2 mat n minah indon yang dah dinyah keluar atau lari daripada kontrak mereka kat siti akan disenarai hitamkan oleh imigresen.tapi ada satu sindekit akan tukar nama mereka dan menggunakan paspot baru untuk masuk balik ke negara kita. sebab itu kita akan lihat muka yang sama keluar masuk ke negara kita walaupun kita tahu dia dah dihantar balik dan disenarai hitamkan.

satu lagi minah2 indon ni masa masuk kat malaysia alim gila. semua tutup. selepas satu bulan kau akan tengok perubahan mendadak diorang. pakaian mengalahkan gaya orang sini. mereka akan mencari jantan jongos kat sini yang boleh sara hidup mereka. sebab itu kalau kau perasan minah indon yang datang kat sini akan pakai seksi, rambut rebonding dan buah dadanya besar walaupun muka hancus. semua tu aset nak pikat jantan2 kat sini. sebab tu kita sering dengar minah2 indon ni akan bawak lari laki2 orang kat malaysia tak kira melayu ke, cina ke, india ke. so, kena berhati2 bila berurusan dengan dioranbg sebab diorang ni kaki kencing kuat. kalau tak berhati2 memang kene belit. lagi kuat belit daripada mamak mahathir dan ee.


anak johor

Lang berkata...

kata benci pada PATI...

Tanpa Nama berkata...

Disekitar Gombak lagi teruk.UIA sudah dijadikan "paspot" untuk Mat Gagak bermaharajalela.Depa bawa kereta macam jalan tu bapak mereka punya.No entry pun depa masuk,tak tau dimana depa dapat lesen memandu.Nampaknya polis tak buat apa-apa munkin masuuuuk lebih.Yang belajar diUIA seorang tapi dirumah ada ibu bapa,datok nenek,adik beradik dan ipar duai.Keluarga lanun Somali pun ramai - hingga kecucu cicit.

Tanpa Nama berkata...

Elok kita perangi mereka. di kampung aku di muar kisah mat bangla tutoh bini orang adalah pekara biasa. waktu rehat waktu lapang diguna secukupnya utk buat sex. tak cukup dikilang bawak kehotel murah. bila laki dah ceraikan mudah mudah je dia nikah dgn bangla tu. lepas tu dapat ic boleh beli rumah tanah kereta dll. macam indon dulu dulu jugak lah. akhirnya bini bini orang tempatan gilakan batang bangla. nasib baik laki dia orang umno padan muka dia.