Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 8 Ogos 2011

TER HOT TERKINI - BREAKING NEWS




TER NOW ! BREAKAING NEWS



zionis apco telah berjaya
duit siling baru malaysia
telah ada tanda free mason
telah ada tanda illuminati

inilah kejayaan kerajaan rosmah najib

nota:
apa komen jais?
apa komen alim ulamak?
apa komen raja gopal?


bila perkasa nak menjerit terlolong?
bila pukida nak heboh?
bila zul nordin nak bayar hutang?
kah kah kah


JELAS TANDA ZIONIS APCO






nota:
perhatikan betul betul
duit siling baru diatas
duit siling lama di bawah

duit siling baru dibuat
sesudah apco masuk
takkan bodoh sangat tak faham
kalau tak faham makna tanda ini
sila tanyaa lebai google


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

arghh TT pun nak jadik agen illuminati. bosan la.

golok perak berkata...

ketuanan melayu telah digantikan ngan ketuanan apco bin zionist bin illuminati bin yahudi. maka tertutuplah mulut Perkasa menjadi pekasam, Pekida terdiam dan diperkuda, siapa yang nak harap untuk memperjuangkan kedaulatan negara Malaysia ? Patriot ? maaf cakap la.. langsung takde suara yang dulunya lantang akan sanggup memperjuangkan kedaulatan negara hingga ke titisan kencing yang terakhir... mana suara braheng al katok, ezam al kotak, zul nordin al bisul, tak kan nak tunggu lebai vincent tan atau ananda krishnan bersuara bagi pihak ketuanan melayu..? atau pun nak tunggu pengent*t amah mengeluarkan fatwa tentang adab ber 'amah' ? atau rahim tambi chik ngan petua mengendalikan 'budak sekolah' atau isa samad mengeluarkan fatwa hukum menternak khinzir ? " semakin jelas kemunafikan makhluk bernama manusia " seuntai lirik lagu tok ki (dah lupa apa tajuk lagu ni) semakin jelas sekarang siapa sebenarnya yang menjadi agen ah seng @ yahudi, siapa sebenarnya yang menjual kedaulatan negara ini dengan ayat-ayat retorik untuk membodohkan semua orang yang boleh di bodohkan sebab bukan semua orang kampung boleh diperbodohkan, bukan semua pekerja estet kelapa sawait dan estet getah yang termakan 'keindahan' ayat-ayat retorik yang langsung tak power dan bukan semua pak cik dan mak cik felda, pak cik dan mak cik felcra, pak cik dan mak cik risda yang terpesona ngan ayat-ayat dan lawak bodoh yang cuba di alunkan ... sedangkan budak sekolah rendah (dan tak mustahil) budak-budak tadika kemas, tadika pasti, pra sekolah pun dah mula muak ngan lawak bodoh yang menyerlahkan lagi kebodohan diri sendiri golongan yang cuba 'menghibur'kan orang ramai dengan kebodohan mereka demi menutup salah laku dan sikap buruk perangai mereka selama ni

Tanpa Nama berkata...

dah lah syiling baru ni klon syiling Euro...bilalah agaknya negara ni nak berdiri sendiri bebaskan diri dr freemason & illuminati?

Lang berkata...

bila sejarah ditipu....

maka penipuan itu menjadi sejarah...

kahkahkah....