Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 8 September 2011

CINCIN INTAN ROSMAH - SIAPA YANG BAYAR?




RAHSIA SEBENTUK CINCIN







CINCIN RM24 JUTA ROSMAH SUDAH DILAPOR KE SPRM : CHEGU BARD – keadilan daily

Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Badrul Hisham Shaharin berkata isu RM24 juta cincin berlian yang dibeli Rosmah Mansor telahpun dilapor kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Beliau menyelar kenyataan bekas anggota KEADILAN, Anuar Shaari yang disiarkan dalam Utusan Malaysia pada 30 Ogos lalu.

Dalam laporan itu, Anuar mencabar Badrul yang juga Ketua Cabang KEADILAN Rembau supaya melaporkan isu pembelian cincin itu kepada SPRM.

Menyifatkan tindakan itu sebagai usaha memperbodohkan rakyat, Chegu Bard berkata beliau sudah pun membuat laporan kepada SPRM pada 13 Julai lalu yang turut dihadiri wartawan Utusan.

“Mustahil Utusan tidak tahu laporan SPRM sudahpun dibuat pada 13 Jul 2011 kerana wartawan Utusan juga hadir dalam sidang media depan SPRM P.Pinang,” kata Badrul atau mesra dipanggil Chegu Bard.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


NOTA:
sudah berapa banyak laporan dibuat kepada sprm
satu habuk pun taraaak
tapi kalau laporan dibuat kepada pemimpin pakatan
bukan main laju dan pantas sisatan dilakukan

mb selangor guna duit rakyat untuk beli skrew dan tayar kereta
ronnie dari dap jual tanda tangan
nik aziz naik haji pakai duit rasuah

bukan sahaja sprm cepat buat siasatan
siasat sampai mati pun ada
kah kah kah

kalau kes gerombolan
sampai kiamat pun tak akan disiasat

hanya satu pilihan rakyat!
jika kita semua humbankan gerombolan
kemudian :
kita buka semua kes penyaklah gunaan kuasa
kita buka semua kes rasuah
kita buka semua kes tipu
kita buka semua kes rembat tanah rakyat

cincin berlian ini nak buat apa?

kita tindekkan ke hidung bik mama
kah kah kah


NOTA:
sapa ada tengok klip
ucapan selamat hari raya dari bik mama?

klip ini amat baik
untuk melangsing kan badan
lihat klip ini
pasti hilang selera makan
sila tengok klip ini


tetapi

anak anak kecil
ibu ibu yang mengandung
dan warga emas
dilarang melihat klip ini
kerana bahaya untuk kesehatan
kah kah kah

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kepada chegu Bard bukak seluar tunjuk kepala butuh pada Anuar Shaari baru dia tau..

Tanpa Nama berkata...

TT - kat Malingsia ni ada 2 undang2, 1 untuk gerombolan 1 untuk bukan gerombolan, tengok je kes JAIS tu puak gerombolan buat tazkirah tanpa tauliah pun tak pe, tapi kalau bukan gerombolan yang buat bukan main dia orang ni keluarkan macam2 enakmen walaupun orang tu memang layak untuk beri tazkirah...pergi mampuslah BNatang!!!

Tanpa Nama berkata...

Nama Mat Indera harus dibersihkan

https://www.facebook.com/pages/1000000-RAKYAT-MALAYSIA-MENGANGGAP-MAT-INDERA-PEJUANG-KEMERDEKAAN/249387311766312

dukun melayu berkata...

ya ya..karpal tanam rambut pakai duit jual tauge..cikgu jual kapur beli minyak motor,prebet smuggle kiwi kasut..tajuk ni masuk muka depan BH/UM

mampuih rakyat mati kering..

Suruhanjaya Penipu Rakyat Malaysia berkata...

pengarah sprm ni pun satu punya sial..

cakap berdegar-degar
telus lah,tak pilih bulu lah
ikan jerung ke ikan bilis ke
semua siasat sampai mati
bila kena ngan anak badak
kepala butuh terus jadi kulup

macam sial..sapa punya anak la ni

Tanpa Nama berkata...

kata ketua pengarah SPRM dalam hati...."Kalau aku siasat Rosmah Mansor ujung bulan nanti aku tak dapat RM "Biaq pi lah orang nak bising berapa lama daaaaaaaa.........................!!!!!!!!!!