Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 6 September 2011

MAT MONGOL SAKIT LULUT LAGI




KEPALA LUTUT BUKAN KEPALA BANA







LAWATAN AUSTRALIA PM – PRIBADI ATAU RASMI ? mkini

Najib Razak pulang selepas memendekkan lawatan ke Australia, tetapi persoalan berhubung status dan pembiayaan terhadap lawatan itu masih kekal.

ADUN Komtar Ng Wei Aik berkata, memang perdana menteri menemui mahasiswa Malaysia di Perth tetapi beliau juga berjalan untuk urusan peribadi yang mesti ditanggungnya sendiri.

"(Lawatan Najib) lebih daripada bertemu mahasiswa di sana. Beliau patut pergi dengan jet peribadi dan gunakan wang sendiri.

"Apabila kamu menggunakan pesawat kerajaan, kerajaan harus membayar perbelanjaan kamu...," katanya.

Ng membandingkan tindakan itu dengan Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng yang menggunakan penerbangan ekonomi walaupun untuk urusan rasmi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...MEMANG PELIK.... MAT MONGOL CELAH 31 OGOS.... kah kah kah...

kah kah kah...MAT MOMGOL UN TAK IKTIRAF ...HARI MERDEKA.... kah kah kah...

kah kah kah...TAK PERNAH TERJADI DALAM SEJARAH.... PM CELAH 31 OGOS... kah kah kah..

woit... TAPI AWAS.... MAT MONGOL NAK JUMPA BOMOH DI PERTH.... kah kah kah....

kah kah kah...SAKIT APA WOOOOI?.... kah kah kah...

kah kah kah...SAKIT MAIN FUTSAL.... kah kah kah...

woit...APA NAMA PENYAKIT DI LUTUT INI?.... akh kah kah...

kah kah kah....NAMA PENYAKIT IALAH LUTUTKUMIA.... kah kah kah

PENYAKIT MULUT BESAR

7 ulasan:

Revolusi_Malaysia berkata...

Aku dah agak, mesti ada apa-apa TT tetibe je tulis pasal leukimak... hmmmm... kesian pun ade... tapi aku mintak die tak de apa-apa la... sebab die ni mudah ditibai PR dan juga jiwa revolusi anak muda!

dulu ingat fucklah mudah ditibai, tapi rupa2nya leukimak ni lagi senang!

p/s: serius! aku tak rasa citer ni bole digelak sebab ni sakit2, tapi entahlah bile pikir pulak kejahatan dia!

mek berkata...

LUTUTKUMIA?
kah kah kah

woit tt,
penyakit terbaru ni.
hanya penyakit untuk mat monggol.
kah kah kah

Bigfish berkata...

sementara masih ada peluang ni, rembatlah apa yg ada. dah jadi bekas nanti kang jadi macam pak toyo kt selangor nun.

Tanpa Nama berkata...

sapa kena leukimia???

harapan nak hidop tipis tu....

banyak2 ler tobat nasuha....

Tanpa Nama berkata...

Gua dah tahu lama dari sumber risikan...lu lambat la TT...mmg leukimia...

Tanpa Nama berkata...

layan ni dulu.. hahaha

http://www.youtube.com/watch?v=gfF3_JmgkDg&feature=player_embedded#!

atuk berkata...

kalau lawatan rasmi guna bajet kerajaan. tapi ini bukan lawatan rasmi pasal tak keluar media. kalau keluar media mesti najib akan adakan pertemuan dengan mana2 pemimpin negara. maknanya ini adalah lawatan peribadi beliau sahaja. apabila lawatan peribadi, beliau seharusnya menggunakan perbelanjaan sendiri dan bukan wang kerajaan.

najib tak patut keluar negara pada tarikh hari kemerdekaan 31 ogos. najib sepatutnya berada di dalam negara kerana ia adalah hari perayaan negara. semestinya ada program2 rasmi diaturkan untuk beliau.

apabila najib keluar negara pada hari kemerdekaan, ini menunjukkan najib tak patriotik dan bersungguh2 meraikan kemerdekaan negara.

apabila najib berperangai seperti ini, najib sememangnya tak layak jadi perdana menteri malaysia.