Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 6 September 2011

SATU LAGI PROJEK TIPU RAKYAT




DARI FACEBOOK ZUNAR

Jika Noramfaizul memakai vest kalis peluru sekalipun, tak dapat selamatkan nyawa beliau, kata Dr Mahathir, Dr Alwi dan doktor2 pengampu lainnya.

Kalau ikut lojik mereka, tak perlu pakai helmet bila bawa mator sebab pakai helmet pun jika accident pun mati juga. Berhentilah menegak benang basah.

Umno mesti bertanggung jawab atas kecuaian menyebabkan kematian Noramfaizul dan minta maaf secara terbuka kepada keluarga beliau!




NOTA:

baju kalis peluru
hanya boleh digunakan
dalam semejid takut
kalau malaikat tersalah tembak kah kah kah


25 ulasan:

mek berkata...

kah kah kah
terbaik la tt.

jom ramai ramai pergi semejid pakai baju kalis peluru.

Abbs© berkata...

ini mesti kelab putera mamak umno apco 1malaysia takkan baca punya lah. kah kah

Penal Code S300 berkata...

bkn pasal kot kalis peluru akan selamatkan dia x. adalah apa hal x dibekalkan?

dan apa hal hanya pembesar2 UMNO rest + relax dlm safe + secure kereta perisai?

tapi yg lebih dahsyat ialah adakah dia boleh diselamatkan jika dibalut dgn bandage?

gmu berkata...

Tuan Hisham.

Mereka tu basa korok kerink dok atas semejid pakai vest kah..kah..kah.

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah..lawak giler...

Azeez Mamak Somalia berkata...

Kalau nak ke Somalia, pakai songkok tinggi sudah cukup.

Kalau nak selamat, hantar aja Mamak-mamak didalam UMNO yang mengaku diri mereka Melayu ke Somalia. Mamak-mamak UMNO ini tidak perlu jaket kalis peluru sebab muka mereka semua macam muka lanun Somalia. Sudah tentu lanun Somalia tidak akan tembak mampus Mamak-mamak UMNO ini sebab muka mereka semua serupa dengan orang Negro Somalia.

KAHKAHKAHKAHKAH

Bang Isham,

Jangan salahkan siMamak Azeez sahaja sebab yang suruh pergi ke Somalia ialah FLOM Rosmah Mansur. Rosmah Mansur & Bakti perlu bertanggungjawab. Kenapa tiada liputan dalam media tempatan?

Beruk Ketawa...kahkahkah berkata...

Siapa pakai baju kalis peluru buatan 1Malaysia..

Jika mati gerenti 'Mati Syahid 1st Class'

1st Class MENIPU...kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

isu terbaik utk mggu ni..tahniah TT!

Tanpa Nama berkata...

UMNO ni pelik, bodoh, dan gila...pi sumpah laknat ke masjid, pakai kalis peluru. Pi medan perang, pakai t-shirt dan kemeja.

sri hartamas

maie1958 berkata...

jadi bahlol golongan grombolan united malays no otak ni sampai ke mampos sebab nak jaga periok nasi dan kuasa.....kesian..

Tanpa Nama berkata...

Semua yang bagi komen tu doktor2 bahalul...kah...kah...kah apa standard Dr kat Mesia ni yea? Semua doktor ayam

Awan Fantasia berkata...

tue la..serius pelik..dalam masjid dalam Malaysia pakai baju kalis peluru..kat mogadishu pakai baju biasa..

Entri Terhangat!! :
Oh Kemaluan Wanita Dan Onani!!
HOT!!Apa Kata Artis Kita Tentang Aurat!!

Nostalgia abkk berkata...

Perojek publisiti UMNO untuk kepentingan parti dan pemimpin2 nya.
Segala kemudahan dan perbelanjaan tidak mengunakan dana UMNO tapi kebas saja dari sumber negara.
Ini lah UMNO kencing dan berak anak beranak,cucu cicit semua nya negara kena tanggung.
Segala urusan kepentingan peribadi di atas nama urusan resmi supaya semua ditanggung beres.
Kalau tak caya tanya bekas Imam Hadhari yang terbang ke sebuah pulau untuk berehat dan pergi memancing.

serenity9260 berkata...

erm,dapatla disimpulkan madey memang mangkuk paling bebal dalam sejarah

Tanpa Nama berkata...

Kenapa susah sangat Mamak ini nak minta maaf

eqa abidin berkata...

sudah sudah la menipu rakyat..ni da 2011..da bulan september da woi... takleh pakai da idea idea lapok.keje nak menipuuuuu je..tgk live telecast weekend aritu, adeke najib p ucap tahniah kat PUTERA UMNO.watdefak? orang dok bersedih, dia p ucap tahniah. nanti p tambah gambar kat billboard kat bukit bintang tu, sumbangan putera UMNO, misi ke somalia lak.ish, meluat!

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

What a good comment from U.

U simply the best,TT!!!!!!!!!!

Take care.

Tanpa Nama berkata...

kalau tembak kat kepala group2 grombolan ni..tak mendatangkan mati kot rasa nya...kat situ bukan ada apa2 pun..hehe

Fareez Mansur berkata...

Terbagus la TT, hihihihi

checkmate berkata...

kalo ini macam gua nak pi berak kat tandas pun pakai baju kalis peluru...

takut syaiton... ambik taik baling kat gua...khakha

Tanpa Nama berkata...

inilah bahana...kalo nak menyumbang tak ikhlas....

aku ada tengok video kat TV....si azeez tu suruh makcik somalia buat tanda satu malaysia.....ramai2 pulak tu...

macam sial jer....

nak bagi...bagi jerlah

memang tak ikhlas!!!!!!

senang cerita.....memang padan muka pada pihak penganjur....

hilang NYAWA baru tahu tembelang mereka semua ni....


nak NAMA jer....tanpa memperdulikan NYAWA org lain.

AL-FATIHAH utk arwah Faizul

SATU LAGI NAK SURUH TT JAWAB NI.....

SYARIKAT INSURAN PUNDEEK MANA YANG BOLEH COVER MISI NI????

Tanpa Nama berkata...

Mamak Kutty,Mamak Azeez dan Mat Monggol ni tak faham.Memanglah kalau sudah ajal,pakai apa pun tetap akan maut juga.Yang diperkatakan bukan pasal ajal/maut tapi "persediaan" dan akhtiar untuk mengelakkan trajedi dan kemalangan.Somalia tu bukan sebuah negara aman,kerajaannya dengan lanun pun tak terdaya nak lawan.Berapa ribu ada rakyat Somali diMalaysia,cuba tanya depa akan status kerajaan Somali.Dalam keadaan begini,wajar ada persediaan yang mantap,bukan sekadar nak pergi sana cari publisiti aje.Ini yang diperkatakan,jangan bu komen-komen macam baghagal.

Tanpa Nama berkata...

yg tak mati ialah al-madey wal kutty pandikuttty...yg allah panjangkanlah umur dia ini

yde.amr berkata...

KAH KAH KAH lain kali kalo mahu berancuk dengan pelacur usah dipakai sarung kalo sarung bocor penyakit tak dapat dielakkan juga KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

salam semua...cuba lapangkan minda anda...kalo pi negara PERANG xyah pakai vest kalis peluru mesti negara tu tangah aman dan makmur...tapi kalo di negara yg membangun, sumpah kat masjid kena pakai vest kalis peluru....ADAKAH RAKYAT NEGARA INI LEBIH KEJAM DAN DALAM KEADAAN BERPERANG?!!!