Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 6 September 2011

HIDUP MERANA - DAPAT BINI GEMOK




YANG DIKHAYAL DAN YANG DIPELOK



















MAT SABU BACUL, KATA KHAIRY - mkini

Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin mendakwa Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu sebagai "bacul dan tiada maruah" apabila menyerahkan peranan berdebat dengannya berkaitan isu kemerdekaan kepada pihak lain.

"Yang pasti, saya sedar hari ini PAS pilih timbalan presiden yang bacul dan tiada maruah. Takut sebab salah.

"Tewas sebelum tempur," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... INI UCAPAN DARI JANTAN YANG HIDUP TERSEKSA... kah kah kah..

kah kah kah... JANTAN HIDUP MERANA ... kah kah kah...

kah kah kah...JANTAN MAKAN HATI ...BERULAM JANTUNG... kah kah kah

kah kah kah... BACUL...TAK ADA MARUH... AYAT JANTAN TERSEKSA.... kah kah kah..

kah kah kah...SIANG DI SEKSA OLEH MADEY.... kah kah kah..

kah kah kah...MALAM DISEKSA OLEH BINI YANG OBESE.... kah kah kah...

kah kah kah... . MINAT PEREMPUNA SLIM.... TAPI APAKAN DAYA.... kah kah kah...

kazh kah klah.... GEMOK PUN GEMOK LAAAA.... ASALKAN DAPAT LESEN NIKAH.... kah kah kah...

nota:

awang hitam ini ada persamaan dengan mat mongol
dua dua di himpit badak kah kah kah

HANTU YANG PALING DITAKUTI


8 ulasan:

1Crony berkata...

Wakilkan sahaja ketua cawangan PAS kampung atau kawasan untuk berdebat dengan Khairi Jame ini, baru sama taraf. Untuk berdebat dengan Abg Mat, Zahid Hamidi atau Nazri Aziz barangkali lebih layak.

Tanpa Nama berkata...

Mat Kera Jahat ni gila meroyan.Dulu kena cekup khalwat dengan maya karan tapi Tok guru Tsu koon ulamak iman Hadhari dah lepaskan dia.

Tapi sekarang gila meroyan nak jawatan, tapi ulamak madey firaun pula potong stim.

Alahai malang sungguh kera jantan ni, lebih baik kau pegi Jambatan Pak mertua kau itu dan bunuh diri saja la.Lagipun orang malaysia dah menyampah dengan kau.

Tanpa Nama berkata...

Bini die dah cun dah , selim melim, gua nampak mereka berdua tak lama dulu bang ! kah kah kah

Jebat2 berkata...

TT, tolong la berenti komen pasal beruk TERKAYA nih, dia ckp apa, buat apa, dia punya pasal la. Sesapa pon taknak ambik pot.
Kalau Kj ni mati tepi longkang pon org taknak pandang.
Kalau KJ ni duduk kat Utusex nama dia ku seman.

Tanpa Nama berkata...

Ku Seman..kakakaka..Ku Seman siap nak komen dalam blog tukar tiub paling tak tahan tuu..Ku Seman tak laku kat Utusan..Takleh lawan Zin Mahmud dengan Awang Selamat..Ku Seman nak tunjuk tererrrrr..kakaka

serenity9260 berkata...

ni ke anak pak lah??kesian giler khairy ni.nape le die xsebat anak najib ke,anak madey ke?xpandangan jauh tol die ni,wakakakakka

Sukan Tinju Dalam AIr(Video)

Tanpa Nama berkata...

alah minta KJ ni produce filem cinta tajuk "CIPAP-CIPAP CINTA" dia hero bercinta dengan heroin Maya (Cipap baik) dan dihalang oleh Cipap tembam tu, arahan Tukar Tiub....fuh meletup altantuya di panggung..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

KJ beruk terkaya di MALAYSIA melalui lesen nikah itu masih budak hingusan, tidak matang, ,hanya pandai memikat anak orang kaya dan berkuasa sahaja, dalam arena politik beliau masih mentah dan hanya tahu guna SIJIL NIKAH POLITIK untuk memdapat kuasa POLITIK.
Bila MABOK ARAK bersama cinadoll.. KJ angan angan nak jadi Pedana Menteri.