Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 21 Disember 2011

AWAS! JAGA JAGA DAN BERWASPADA



NOTA:

lihat muka muka ini
ini semua muka keling
yang ingin menyamar jadi melayu
semua muka ini membawa masalah kepada orang melayu

tak kan tak sedar sedar!































PKR: MADEY BOHONG TERUS BOHONG
- mnkini
PKR hari ini menunjukkan rekod kerajaan yang menunjukkan bahawa Malaysia menerima dana daripada Bank Dunia pada 1999 untuk menangani kiris kewangan.

Merujuk kepada apendiks Belanjawan 2010, Pengarah Strategi PKR Rafizi Ramli berkata, ia jelas menunjukkan bekas perdana menteri Mahathir Mohamad berbohong dan terus berbohong dengan menafikan perkara itu.

"Kalau pun Mahathir meragui dokumen-dokumen rasmi dari Bank Dunia, beliau tidak boleh menafikan dokumen rasmi kewangan negara yang dikeluarkan oleh kerajaan Malaysia dan diluluskan di Parlimen," katanya.

Berdasarkan belanjawan 2919 yang dibentangkan Najib Razak pada 23 Oktober 2009, kerajaan menerima bantuan untuk sektor sosial daripada institusi global pada 1999


MAHATHIR SAYS TOOK BUT NEVBER SOOUGHT, WORLD BANK LOANS - minisideer

KUALA LUMPUR, Dec 20 — Mahathir Mohamad said today that Malaysia has taken World Bank loans since 1958, but the former prime minister said he had never personally written a letter or verbally requested for such funds.

Writing on his blog today, Dr Mahathir also accused Anwar Ibrahim — whom he had appointed finance minister and deputy prime minister — of implementing policies of the International Monetary Fund (IMF) to tighten conditions for bank loans and cutting government expenditure during the 1997 Asian Financial Crisis.

Dr Mahathir conceded, however, that Anwar had not opposed his decision to impose capital controls that helped Malaysia stem capital flight.

Instead, he said the Bank Negara governor and deputy governor at the time — whom he called Anwar appointees — refused to implement capital controls and resigned.

NOTA:
inilah dia apa yang datuk nenek moyang kita ajar
inilah contoh terbaik
inilah dia auta keling

dalam kitab sejarah melayu
yang ditulis 600 tahun dahulu
akan ditemui watak kitul
akan ditemui watak keling mendeliar
kesah kitul
kesah keling memdeliar
adalah ingatan untuk manusia melayu sepanjang zaman
untuk behati hati dan berwaspada
perangai keling ini tak habis habis sampai ke hari ini

kes pinjam duit dari bank dunia ini adalah contoh auta keling
mula mula mahafiraun ini kata tak ambil duit dari bank dunia
bila ditunjukkan bukti saheh dokumen bank dunia
firaun ini mula bersilat lidah
firaun mula mengaku : ada ambil duit tapi bukan dia tulis surat
bukan tulis surat .... kah kah kah
piraaaaah
pada tahun 1999 firaun ini menteri keewangan
ini lah dia contoh auta keling
ini lah dia contoh kitul
inilah dia contoh keling mendeliar



tok nenek kita cakap
jumpa ular
jumpa keling
ketuk kepala zul nordeng dulu

NOTA:
geng geng india dalam pakatan
jangan ingat perkataan keling ini rasis
keling ialah orang india yang tak mengaku india
keling ialah orang india yang melupakan asal usul mereka
keling ialah ialah orang india yang nak jadi melayu
keling ialah orang india mengaku melayu
jangan silap faham
jika kurang yakin sila baca dan kaji kitab sejarah melayu
sesiapa yang anggap perkataan keling itu rasis
maka ertinya dia ada cita cita nak jadi melayu kah kah kah




20 ulasan:

keling kia berkata...

Kalau kerajaan melayu melaka runtuh dek onar 2 ekar EEEE ( kitul & mandaliar), bayang dahsyatnya keruntuhan kerajaan melayu malaysia dek onar enam ekor EEEE dlm gambar diatas. itu belum kira jawa & bugis lagi.

tolong takut yerr..

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham,
Terbaekkkk....

Nota yg kedua itu penegasan paling ampuh! semoga rakan2 kita bangsa India dlm PR lebih terbuka dan memahaminya...

Aku setuju dgn catatan sejarah klasik moyang melayu terdahulu...keling mandaliar adalah perosak!

Jgn lupa jgk bro Isham, ada mamak2 dan keling2 dlm PKR & PAS jgk yg bersikap begitu...telah pun berlaku just hati2...jgn ada lg Chandra Muzaffar Kutty dlm PKR!!!!

Tanpa Nama berkata...

bank dunia (world bank) bukan IMF... world bank untuk dana pembangunan kalau imf baru pinjaman untuk selamatkan negara...

Tanpa Nama berkata...

kalau zainal KELING dari specisis apa lak?

Pokeh Busu berkata...

Tak yah keling keling, kalau nak runtuh tu runtuh jugak, tunggu je la

Tanpa Nama berkata...

http://theintelhub.com/2011/12/20/future-riot-shields-will-suffocate-protestors-with-low-frequency-speakers/

Tanpa Nama berkata...

u.p: Zul Nordin akan adakan ceramah di Puchong Permai minggu ni atau minggu depan; malam nanti bila balik rumah akan tangkap gambar kain rentang untuk tentukan tarikh dan tempat ceramah yang sebenarnya.

Tanpa Nama berkata...

ramainya pasukan keling dlm umno ngok....punah malaysia angkara she/ he the mamak..pelik kenapa bangsa ni rata2 suka cucuk orang...mari kita kaji...mungkin mereka balas dendam sebab di anak tiri tak dapat i/c biru dulu2 zaman aku sekolah rendah 1974...mereka rasa iri dan memusnahkan umno ngok dr dalam.

Che Armad berkata...

Ariff Alfian Rosli terus diburu oleh pihak media dari seluruh dunia...

Rujuk Entri ini:
http://che-armad.blogspot.com/2011/12/isu-panasss-arif-alfian-rosli-terus.html

Mat Cool berkata...

Kesian Melayu. Ada tanjung diberi kpd keling jadi Tanjung Keling. Datang pulak Ketua Menteri Melaka yg juga Keling umumkan kubur seorang pedagang keling sebagai kubur Hang Tuah di Tanjung Keling. Ish ish...siapkah Ketua Menteri Melaka berbangsa Keling yg suka tutuh budak melayu bawah umur??? Sekarang pun Ketua Menteri Melaka org Keling so MIC tak payah mintak Tamil jd Ketua Menteri Melaka memang dah sediada Keling dari UMNGOK.

Tanpa Nama berkata...

Saya telan, tak makan....
kah.....
kah........
kah..............

Semacam.............

Awang Adek: Yes, I received cash deposits, but ...
http://www.malaysiakini.com/news/184656


Pecuri = Penculik = Perompak


“You don't put robbers to work in a bank”
American Proverb quotes
.
.
.

Tanpa Nama berkata...

terbaca kat harian metro hari nie : "Tunjukkan dokumen itu pada saya. Saya nak tengok dokumen itu, sama ada tulen atau tidak. Setakat yang saya ingat dan SAYA TAK PERNAH LUPA, saya tak pernah menghantar apa2 dokumen langsung untuk meminta apa3 dari Bank Dunia sama ada semasa atau selepas krisis kewangan." kata mahathir bekas perdana menteri ke-4.

utk che det...KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH...

ramai melayu dok ingat natang nie hebat sbb xpinjam duit pun boleh maintain ekonomi malaya....rupanya belakang pegi pinjam....kalau kata xda pinjam maknanya ada pinjam la tu...

nak suruh org percaya kau TAK PERNAH LUPA? khaaaaak tuiiiiiii

Aku bukan Keling berkata...

Sebagai seorang berbangsa India saya rasa amat malu dengan perbuatan orang-orang INDIA dlm UMNO.

Gelaran Keling diberi kepada orang India sebenarnya ialah kerana pada zaman raja raja dulu negeri India digelar Kalingga. Orang dari sana dipanggil orang kaling. Lama lama kaling jadi keling. Walaupun begitu dalam peredaran masa 'keling' telah jadi gelaran untuk india yang beragama Islam.

Saya juga perlu mengingatkan disini bahawa kebanyankkan orang india yang berkasta PARIAH tidak berpuas hati dengan sistem kasta Hindu dan menganut agama Islam.
Walaupun bertukar agama, mamak yang berdarah Pariah tetap pariah dan demikianlah perbuatan mereka di bumi Malaysia ini.

Apabila buku Interlok diterbit kaum India di Malaysia marah dan sedih sebab Kami bukannya berkasta pariah. Semua pariah telahpun diberi status bumiputera dan diberi jawatan dalam Umno.

Jadi tidak salah kaum mamak yang tamak ini yang tidak mahu mengaku diri mereka India dipanggil KELING.

Maka kita patut maklumkan kepada DBP tentang maksud baru ungkapan Keling ialah "pura pura jadi Melayu " dan mula membuat ayat seperti Ridhuan Tee cuba mengelingkan dirinya ataupun Khir Toyo telah dikelingkan dan diberi jawatan Menteri besar Selangor.

kampong lad berkata...

habag mai sat mana satu sultan2/raja2 yg asalnya dari semenanjung tanah melayu, inilah nasib melayu dari dulu sampai la ni masih tak sedaq2. kalau nama meLAYU ditukaq kpd JAWI apa macam?

kayy berkata...

once my friend told me that... the mamak's are the jewish of Asia.... now all this event really make me thinking.

kayy berkata...

emm... mamak... i was told they are the jewish of Asia..... true perhaps

kayy berkata...

mamak oh mamak....kenapa la kau ni...

Tanpa Nama berkata...

TT.. bila aku scroll down geng-geng mamak ni bila tiba part yan pakai baju belang ngan spek itam terus takle tahan,,kah..kah..kah..kah..kah...kah..mana ko jumpa geng ni..kih..kih..kih..senak perut

MadeyMadMapley berkata...

geng2 mapley ni punya auta bikin menyirap je en

Tanpa Nama berkata...

Wahai MALAYU..sedarlah.Geng mamak telah memporak peranda Tanah MALAYU dulu,kini selamanya.

HIDUP MAMAK!!!