Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 21 Disember 2011

PANGLIMA PERANG TERGIGIT LIDAH



NOTA:

nikmatilah kreativiti
nikmatilah jiwa rasa anak anak muda

facebook adam adli
telah mencapai 12,000 yang menyukainya
ini baru dua hari

tunggu dan lihat seminggu lagi
tunggu dan lihat sebulan lagi
berapa jumlah agaknya?


NOTA:
anak muda
akhirnya dunia ini
adalah milik kamu




MACAI BERMACAI MACAI MACAI



6 ulasan:

Pokeh Busu berkata...

Ptuii, ptuii, ptuii ptuii

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..kah...aku tak tau nak idup macamana tanpa blog TT.

Tanpa Nama berkata...

Najibor bukan letak otak kat kepala lutut tapi kat kepala kontol! Hau hau hau.....ptuiiiiiii

Org Kota berkata...

Arman Tamil Eelam ludah diri sendiri...kahkahkah....spesis Kutty nak menipu Melayu....yg Melayu belakang dia pun macam org sakit jiwa. Elok korang masuk Tg Rambutan la wei.......

Tanpa Nama berkata...

si adam nie kalau mati atau disumbat lokap, aku rasa kompom jadi macam mesir....demo bermula bukan dari pembangkang tapi sbb sorang budak mati je....sbb tu depa berani nak ludah si adam....nak tumbuk pun tak kena....dia pun goyang gak...adam xpayah goyang, anak muda ramai standby....org tua mana larat nak gado lama2

Tanpa Nama berkata...

gua kenal sgt dgn budak yg duduk belah kiri Arman paria tu..budak bru nk up