Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 21 Disember 2011

BANGANG PALING KLASIK




BANGUN DAN LAWAN




MELAYU TIDAK UNDI JIKA GUNA DAKWAT KEKAL : PERKASA
– harakah daily

KUALA LUMPUR, 20 Dis: Perkasa memberi amaran, tindakan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mahu menggunakan dakwat kekal dalam pilihan raya umum akan datang akan menyebabkan orang Melayu tidak keluar mengundi.

Setiausaha Agung Perkasa Syed Hassan Syed Ali juga berkata, pihaknya yakin penggunaan dakwat kekal akan membawa negara ke belakang.

Semalam SPR mengumumkan bahawa semua pengundi wajib dicalit dengan dakwat kekal dan sekiranya mereka enggan berbuat demikian, maka pengundi terbabit tidak akan diberikan kertas mengundi.

Langkah itu seiring dengan syor jawatankuasa pilihan khas Parlimen berhubung penambahbaikan proses pilihan raya.

“Adalah memalukan negara yang jauh lebih maju dari negara-negara membangun lain mahu menggunakan dakwat kekal dalam pilihan raya umum.

“Malaysia bukan negara seperti Somalia, Bangladesh, Pakistan, Afghanistan, Kemboja dan lain-lain negara mundur yang rekod pengenalan diri masih tidak canggih, yang menggunakan kertas biasa dengan maklumat peribadi tulisan tangan. Memalukan,” kata Setiausaha Perkasa itu.

Syed Hassan juga mendakwa Perkasa percaya gesaan untuk penggunaan dakwat kekal adalah daripada pihak yang sebenarnya tidak mahukannya juga tapi oleh kerana ia cara untuk membuatkan orang Melayu dan Islam tidak mahu keluar mengundi.

“Siapa yang untung jika orang Melayu tidak keluar mengundi? Saya sendiri kemungkinan besar tidak akan keluar mengundi jika kekal dengan penggunaan dakwat kekal.

“Dan, kemungkinan ramai ahli Perkasa tidak keluar mengundi juga. Siapa yang akan terasa rugi jika ramai ahli Perkasa dan orang Melayu lain tidak keluar mengundi?” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...BANGANG INI ADA MACAM MACAM... kah kah kah..

kah kah kah...TAPI BANGANG PERKASA INI... MEMANG KELAS.... kah kah kah..

kah kah kah...TAK MUNGKIN ADA YANG LEBIH BANGANG DARI INI....kah kah kah...

woit....PASAL APA ORANG MELAYU TAK NAK MENGUNDI?.... kah ah kah...

kah kah kah...PASAL WAJIB DI CALIT DAKWAT HITAM.... kah kah kah..

woit... KALAU MELAYU PERKASA TAK NAK MENGUNDI.... PERGI MAMPOSSS LAAAA..... kah kah kah..

kah kah kah... BAGUS JUGA.... KURENG UNDI GEROMBOLAN.... kah kah kah


LAWAN MUSUH INI



11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bukan apa tt.
bn/umno dah takutlah tu.
guna dakwat kekal.
memungkinkan,
sungai buloh
kemunting
dan kajang
penuh sesak.
terpaksa pula buat penjara baru.
maklumlah...
kah... kah... kah...

Tanpa Nama berkata...

Tahniah Beghahim Ali kerana telah berjaya memPERKASAkan keBANGANGan anda pada dunia.

felcra changkat lada berkata...

teman nak wat kenduri kesyukuran siap ngan pulut kuning sekali kalau semua mangkuk-mangkuk hayun PERKASAM tak mengundi... tengin melantun-lantun kata opah teman ... spesis ni betul-betul menghabiskan oksijen je ...

average joe berkata...

"... Siapa yang akan terasa rugi jika ramai ahli Perkasa dan orang Melayu lain tidak keluar mengundi?”

saya, cikgu, saya! Saya nak jawap soklan tu! hehe... jawapnya ialah... hehehehe... yang akan terasa rugi jika ramai ahli Perkasa dan orang Melayu lain tidak keluar mengundi ialah pasti 100ribu kali pasti, gerombolan UMNgOk-BoNgok!

sekian terimakasih pilih saya jawap soklan tu, cikgu, hehehehe...

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 4

Pokeh Busu berkata...

kah kah kah katak memang bangang, dia mana boleh pegi undi, tak cukup syarat

Tanpa Nama berkata...

tabik spring kat ibrahim ali, jgn kuar mengundi, biar umno kalah ... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kakakakakkaka...

Inilah dinamakan sebagai org tua BANGGANG, mcm pandai tp bodoh melantun...seperti ada email tp tak pandai baca email...ada HP canggih tp bila hantar email tak reti bukak, tak reti baca...tgk PORN tau kakakkakaka....

Masih ada jgk lg manusia melayu tua yg banggang...teknologi terkecil yg canggih dlm genggaman adalah handset atau telefon bimbit..mcm2 aplikasi dah ada...macam maklumat boleh dpt...tp masih melantun BANGGANG...

Disyorkan semua geng perkasa tua2 bahlol jgn mengundi...kurang undi pd gerombolan...menang PR!

wakakakkakakakkakaka...aduiiiihhhh...kalau sey jumpo oghang tuo ni, mmg sey tepek-an nanah cagu kek muko dio ni!

James Iha berkata...

kahkahkah..bodo piang..India yg 10x ganda maju dari kita dalam pembangunan teknologi pengkomputeran dan mempunyai pakar2 IT yg bertebaran ke serata dunia pon masih menggunakan dakwat kekal...

Tanpa Nama berkata...

bangang betul!!! sape kata hero melayu x nak keluar mngundi?? aku pasti akan mngundi.. jgn kan nk guna dakwat kekal, guna drah pun aku sangup.. tp aku undi pakatan rakyat la!!! kah...kah...kah..

-from kubu condong umngok pagoh-

ben berkata...

Aku melayu.. Mak bapak melayu.. Yg penting bukan keling.. Aku akan keluar mengundi.. Aku akan pangkah ABU.. Pru 12 hari tu pun aku pangkah ABU.. Kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

wei perkasa, dalam masa 7 hari lepas kena calit tu xpayah la keluarkan mani...tahan la sikit...nie pasal ko nak entot tiap2 malam, takut xsah mandi wajib, habis ko nak hasut jgn calit dakwat ye....