Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 8 Januari 2012

MALAM INI DI KAMPONG BARU - KELAB SULAIMAN




JUMPA PAK SAMAD DAN MAT SABU MALAM INI






























NOTA:
malam ini jam 9.00 malam
di kelab sulatan sulaiman
politikus akan bercermah
dan seniman akan bersajak

semua dijemput datang

kalau lapar boleh
pergi makan nasi lemak
di sebelah bangunan kelab
jamin nasi lemak terbaik
walau pun agak pedas

6 ulasan:

Isham tukang tukar tiub berkata...

kalau takat nak pi Kg Baru nak dengaq mat sabu buat lawak benny hill dan pak samad janggut baca sajak, baik aku pi tukar tiub kat tepi highway.

dapat jugak bagi rezeki halal kat anak bini aku.

adikmatstimketum berkata...

ttr - turun tibai rosmah! kah,kah,kah.........utusan pecah tembelang.

Samson berkata...

OK,akan turun.

Mat berkata...

Pedas tu la yang sedapnya.

Orang lama-lama kabor pedas tu yang kita puji.

Hamidi Fizie Bin Ahmad berkata...

Tahun:1998
MAHATHIR: Tok Moh,macam mana caranya saya nak jatuhkan Anwar ni,kalau boleh kasi penjara sama dia?kepala pening dok ada memikirkan..
BOMOH: Buduh hang ni mahathir oi,hang tenguk nama hang ni . M.A.H.A.T.H.I.R (Make Anwar Homosexual And Then Highlight It Repeatly).
MAHATHIR: GOOD IDEA. Amik duit ni sebagai bayaran. Duit rakyat. Tak perlu kira-kira aih.
BOMOH: TQ!

Tahun: 2009
NAJIB: camme saya boleh penjarakan Bung Nuar lagi ni?Bik mah dah rungut hari2 kena tibai sama Anwar pasal body dia macam anak badak..PRU 13 dah dekat pulak.fening2
BOMOH: Buduh la hang ni. Tengok hang punya nama la. N.A.J.I.B (Nest Anwar's Jizz Into Butt).sumbat dalam jail 20 tahun..terus PRU13..apa susah!!
NAJIB: A'ah la. Masukan Anwar punya air mani kedalam buntut. Bagus!! .BUNTUT SAIFUL pun berguna ni,kebetulan dia sekarang jadi balaci anwar.jolok 2,3 ratus ribu kat dia,mau dia kowtim sama kita ni,nah amik duit pengeras ni Tok Moh. Duit rakyat ni.xde hal lah. Ambil je.
BOMOH: Wah...jadi bomoh ni memang menguntungkan. tinkayu..tinkayu.

Peah bolo lombu berkata...

To Isham tukang tukar tiub 3:42...

elok ler hang terus kerja tukar tiub kat tepi highway sampai mampooos....pah tu wariskan kerja tukar tiub kat tepi highway tu kat anak cucu hang sampai depa mampooos jugak.

Maklom laa kerja tukar tiub kat tepi highway tu RM6 juta sebulan!

Bodo punya malaon. Sedor ler, orang lain dah kayo rayo bela lembu laaa! Orang lain dah kayo rayo buat rumah bosar bila pencen tentera laaa!