Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 14 Februari 2012

LEMBU ANAK BERANAK CURI DUIT 250 JUTA RINGGIT




SHAHRIZAT LEMBU





NAZRI : KELUARGA SHAHRIZAT WAJAR BAYAR RM250JUTA
- mkini

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Mohamed Nazri Abd Aziz menasihatkan ahli keluarga rakan kabinetnya, Shahrizat Abdul Jalil supaya membayar balik RM250 juta yang dipinjamkan kepada syarikat milik keluarganya bagi menjalankan projek ternakan lembu itu.

Bercakap kepada wartawan di kawasan parlimennya di Padang Rengas, semalam, Mohamed Nazri berkata tindakan itu adalah penyelesaian terbaik bagi masalah berkenaan tanpa perlu Shahrizat meletak jawatan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat.

“Beliau (Shahrizat) tak perlu letak jawatan. Apa yang paling utama, kembalikan semula wang itu kepada kerajaan,” katanya dipetik akhbar Sinar Harian hari ini.

Menurut Nazri, dengan penyelesaian seperti itu, kerajaan masih boleh meneruskan projek NFC tetapi mencadangkan tender terbuka dijalankan bagi mengelak masalah hal yang tidak diingini.

NFC dibidas pelbagai pihak termasuk dari Umno, apabila PKR membuat pendedahan demi pendedahan bahawa syarikat itu, di mana suami Shahrizat, Datuk Seri Mohd Salleh Ismail, adalah pengerusinya menyalah gunakan dana RM250 juta yang diperuntukkan sebagai pinjaman mudah oleh kerajaan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..INI BERITA BAIK.... kah kah kah..

kah kah kah...GEROMBOLAN SDUDAH GADUH SAMA SENDIRI.... kah kah kah..

kah kah kah...MENTERI SUDAH TIBAI SAMA MENTERI...kah kah kah...

kah kaah kah...INI POLITIK SEHAT.... SEHAT UNTUK PAKATAN... kah kah kah..

NOTA:
tamu allah tiga kali
rupa rupanya kali kelentong






11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mami Jarum ni muka tak malu menggunakan Allah SWT untuk menghalalkan tindakannya. Pi Umrah samapi tiga kali dalam masa tiga minggu. Kali pertama...dia merintih di depan Kaabah,tuhan tak jawab...kali kedua dia dapat kjawapan yg dia bersalah...kali ketiga, dia merayu...dan dia kata Allah ampunkan dia? apa punya mami jarum ni.Penipu dan tamak nombor 1.Macam Ee yg lagi satu...penasihat PROTON tu.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

tibai je pemimpin yg ada sekarang....
bangsat sampai terbangsat2....
create them path to the hell..

Jaki Jaka berkata...

So... pemimpin2 kerajaan yg portfolio nya hal ehwal Agama Islam bolehla guna duit zakat lepas tu bayar balik....camtu k? najis punya UMNO!

Tanpa Nama berkata...

Woi nazri nanti aku singsing kain bagi kau lihat.... Baru kau tau.sama2 gerombolan pun mau kencing ke? Berahim tolong aku.. Kau pujuk madir supya dia kenyataan klentong....

Tanpa Nama berkata...

mari kita tengok lembu mana yang kena...

Tanpa Nama berkata...

Ingat...datang PRU13 nanti, undilah pihak yang betul sebelum dientotkan oleh pihak yang salah....

let it BE the END for Bee end...

Tanpa Nama berkata...

hothSelamat Sejahtera Semua,

Ini pasal Sharizat pergi Mekah tiga (3) kali dalam masa dua (2) bulan, saya nak tanya sikit -

Kenapa org2 melayu nie kalau nak dekat dgn Allah mesti kat Mekah? Tidak kah Allah telah berfirman;

"Dan sesungguhnya Kami telah menciptakan manusia dan mengetahui apa yang dibisikkan oleh hatinya, dan Kami lebih dekat kepadanya daripada URAT LEHERnya." [Quran 50:16]

Tidakkah Allah melarang sesuatu (termasuk berhala, rumah, sungai, tumbuhan, matahari dll.) disekutu denganNya seperti firmanNya;

"Sesungguhnya Allah tidak akan mengampunkan dosa syirik mempersekutukanNya (dengan sesuatu apajua), dan akan mengampunkan dosa yang lain dari itu bagi sesiapa yang dikehendakiNya (menurut aturan SyariatNya). Dan sesiapa yang mempersekutukan Allah, maka sesungguhnya ia telah melakukan dosa yang besar ('Syirik')." [4:48]

"Sesungguhnya Allah tidak akan mengampunkan dosa orang yang mempersekutukanNya dengan sesuatu (apajua), dan akan mengampunkan yang lain daripada kesalahan ('Syirik') itu bagi sesiapa yang dikehendakiNya (menurut peraturan hukum-hukumNya); dan sesiapa yang mempersekutukan Allah dengan sesuatu (apa jua), maka sesungguhnya ia telah sesat dengan kesesatan yang amat jauh ('syirik')." [4:116]

Jadi, bila org lain 'superimpose' imej babi kat atas Kaabah semuanya melenting tak tentu pasal nak 'mempertahankan' Allah yg. Maha Kuasa! Sedangkan Persatuan NGO Perkasa pun suruh polis jaga 'rumah' Allah yang Maha Kuasa dalam kes kepala babi (yg. bersalut gara2 kerja tangan orang Melayu jugak kerana takut najis!) diletak di Surau & Masjid.

Nampaknya org2 melayu tanpa berfikir secara rasional & suka mengikut2 tradisi lapuk telah meng"objek"kan Allah sebagai tisu kertas yg di buang selepas pembasuh kotoran dosa mereka setiap kali mereka ke Mekah.

Sama-samalah kita renungkan ~ Melayu Islam Celik.

Tanpa Nama berkata...

14 Februari 2012 12:07 PTG,

Jadi kalau org lukis gambar Allah dan kita mengamuk tak tentu pasal samalah juga macam kita sekutukan lukisan itu dgn Allah, tak gitu? Hehehe..

~ Melayu Mula Celik.

Tanpa Nama berkata...

woit, ini pinjaman kepala bana hapa ni? nampak macam dana percuma untuk shahjilat jer nih? pinjaman tak kena bayar?

ini pinjaman pukimak hapa nih?

kusut berkata...

kah kah kah pasni sape2 yg merompak pastu kena tangkap bole lepas kalau dia ganti semula apa yg dia rompak kah kah kah kah woit ini fatwa eeee la ni kah kah kah kah

Juasseh Cafe berkata...

bayar dengan apa, bayar dengan bulu burit dia boleh la