Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 14 Februari 2012

SEMUA NATO - NO ACTION TALK ONLY






TOLONG JANGAN JADI NATO















ANWAR: BATAL PRU-13 JIKA SPR GAGAL BERSIH DAFTAR PEMILIH – suara keadilan

PETALING JAYA 13 Feb: Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim menggesa Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) membatalkan pilihan raya Umum akan datang sekiranya masih gagal membersihkan daftar pemilih.

Katanya, daftar pemilih yang meragukan itu dibangkit sejak tahun lalu, namun SPR dan Jabatan Pendaftaran Negara gagal menyelesaikan isu itu.

“Sehingga Oktober 2011, sejumlah 42,000 senarai nama meragukan terdapat dalam senarai daftar pemilih dan kebanyakan mereka ini berumur antara 90 hingga seratus tahun dan tidak berdaftar dengan JPN.

“Sekiranya perkara itu tidak di atasi segera, Pakatan Rakyat mendesak SPR supaya tidak melaksanakan pilihan raya sehinggalah siasatan selesai,” kata Anwar ketika sidang media di Ibu Pejabat Keadilan (KEADILAN), selepas mesyuarat Pakatan Rakyat, di sini hari ini.

Menurutnya, di Selangor umpamanya, berlaku peningkatan jumlah pengundi di beberapa kawasan parlimen seperti Subang sebanyak 35 peratus daripada 84,000 pengundi kepada 114,000 pengundi.

Di Kota Raja pula katanya, berlaku kenaikan sebanyak 29.5 peratus sementara di Puchong pula berlaku kenaikan 25 peratus pertambahan pengundi.

Beliau juga membangkitkan isu pemindahan pengundi di Wilayah Persekutuan apabila seramai 600 pengundi dikesan dipindahkan alamat mereka.

Tegas beliau, sebagai badan bertanggungjawab, SPR dan JPN perlu mempunyai mekanisme jelas bagi menyelesaikan isu yang dibangkitkan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... PEKARA INI SEMUA MALAYSIA TAHU...kah kah kah..

kah kah kah...SATU DUNIA DAH TAHU... kah kah akh..

kah kah kah... BERKALI KALI BERITA INI KELUAR...kah kah kah..

woit...PERSOALAN!!! ... APA YANG NAK DILAKUKAN .... kah kah kah...

kah kah kah... APA TINDAKAN SELAIN DARI BERCAKAP?.... kah kah kah..

kah kah kah...SELAIN DARI HANTAR MEMO?.... kah kah kah..

kah kah kah..SELAIN DARI BUAT SIDANG AKHBAR?..... kah kah kah..

kah kah kah...SELAIN DARI CERAMAH KE HULU KE HILIR.... kah kah kah

woit...RAKYAT NAK TAHU ... APA TINDAKAN YANG WAJIB DI AMBIL.... kah kah kah

woit...PENIPUAN SUDAH JELAS... SOALNYA ... APA PAKATAN NAK BUAT?... kah kah kah


INI CONTOH TINDAKAN


12 ulasan:

pakcik lan berkata...

Setuju 100/100 dgn tt

Tanpa Nama berkata...

setuju bro
all no action talk only
talk pulak talk cock
kalau politikus malaysia
mulut murai semua
kalau satu hari tak cakap
langit boleh runtuh
hari hari mahu keluar tv
ada saja mahu talk
tak ada faedah
macam kartoon dan badut
macam macam keluar kenyataan
semua nak bodohkan orang
entah mana duduk mereka nie
asyik nak menipu dengan terma dan jargon bahasa
semua kaki putar belit
menipu tak habis
songlap tak habis
meluat nie...

Tanpa Nama berkata...

happy valentine day bro tt

Pro_Pembaharuan berkata...

kah kah kah..

anwar o anwar... makin lama kebangangannya terus menerus... bile orang marah, die cakap pro-UMNGOK!

Aku pun terfikir, apa jawapan untuk tak mau NATO???

BERSIH 3.0!!!

BERSIH 4.0!!!

BERSIH 5.0!!!

takpun bangang-bangang ini semua lupa... kita bangkitkan REVOLUSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kampong lad berkata...

bukan hangpa tak tau perangai anwar ibrahim kot. hangpa turun padang dulu, lepas tu baru dia ambik alih. sapa yg belajaq bersama dia dari sekolah ka varsiti dah tau 'trade mark' dia.

Tanpa Nama berkata...

kat perak ke mana
1000 org umur lebih 100 tahun
ini menunjukkan jangka hayat orang malaysia tinggi belaka
madey pun kalah
kah kah kah kah
PR tutup lubang sini
SePeR korek lubang sana
SePeR korek lubang sana
PR tutup lubang sini
habuk pun tarak

Juasseh Cafe berkata...

memang macam cibai dia orang ni, makahai

Nostalgia abkk berkata...

Hanya dah turun jalanraya baru boleh pilihanraya ..kalau setakat NATO......ppppiiiirrraaahhhh

Tanpa Nama berkata...

apalaga turun lah! takkan turun padang pun nak kena pimpin dek org politik, persetan semua politik, gerakkan rakyat, baru cool!

tapi kalo kena sembur air lari, kena kejar lari, baik tak payah turun lah, layan tv lagi baik!

Tanpa Nama berkata...

ahli MP Pakatan hanyalah MP tempelan saja... mereka dibayar gaji untuk MEMERIAHKAN Parlimen saja.. gaji dan elaun, tak mampu nak kumpulkan dana nak runtuhkan BN pun.. cukup untuk perut sendiri dan anak bini saja..

bukannya mereka boleh jahanamkan BN pun.. nak buat BERSIH 3.0 pun terhegah2.. apatah lagi REVOLUSI!!!

Kenapa tak buat revolusi? Kerana peluang untuk MP Pakatan ganti BN akan rosak sama sekali.. punah dan bungkus terus.. sebab tu Mat Sabu and the gang tak mau revolusi!!!

Sebab apa perlu revolusi?? sebab terlalu banyak lintah darat dalam jabatan2 kerajaan! cecah jutaan orang... dalam parlimen pun beratus2 dah jadi lintah darat!!! jabatan mufti pun berlambak2 lintah darat.. jabatan agama pun sama.. jaga periuk nasik saja.. apa pukimaknya kita masih nganga tunggu revolusi? ianya tak akan berlaku kerana RAKYAT MALAYSIA ADALAH LEMBU KENYANG!!! PEMALAS BERPIKIR DAN PEMALAS MEMBACA!!! Kemuadian nak lawan kerajaan? hinggut sangat2 pon, takkan kemana brader??

Pro_Pembaharuan berkata...

Tanpa Nama berkata...
15 Februari 2012 9:24 PG

Ya!

Kita sudah sepatutnya ada pemimpin revolusi... yang betul2 ada karisma... skarang ni, ini tak da...

anwar ibrahim? aku rasa die ni pun umngok cibai bayar dak? supaya tak lawan pukimak punya umngok! bising2 je! sama la ngan azizan! sama la ngan dap2 tu!

Apa ini...

kita mau tindakan ikhlas (dikaitkan dengan drastik)... sebab tindakan ikhlas bukanlah tindakan NATO dan lemah batin...

perlu REVOLUSI!

Until the Everlasting Victory Always!!!

Tanpa Nama berkata...

aku pnyokong PR. tp ade mslah. tentang publisiti murahan pakatan. sbgai contoh mlm td, aku dari bahau ke felda bukit rokan sbb nk tnk nizar ex Mb perak.ble smpai sne tnk dy xder. dulu anwar bt cmtu.. aper aku rase? acm cibai.. ubah la weh, UMNO to terang2 bangang. PR pon nk kene bangang gk ker?