Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 30 April 2012

KE JALAN RAYA UNTUK MASA DEPAN MEREAK YANG BELUM LAHIR



KOMENTAR TUKAR TIUB


kita turun ke jalan raya
untuk menuntut pilihanraya bersih
untuk masa depan mereka
yang belum
lahir!








TINDAKAN IBU BABA DIKECAM
- meloya

KUALA LUMPUR 29 April - Tindakan peserta perhimpunan haram Bersih 3.0 yang membawa anak-anak mereka ke perhimpunan itu dikecam sekeras-kerasnya, sekali gus disifatkan sebagai perbuatan tidak bertanggungjawab.

Yang Dipertua Majlis Kebajikan Kanak-Kanak Malaysia (MKKM), Zaleha Ismail berkata, ibu bapa sepatutnya menjadi pelindung kepada kanak-kanak dan bukannya sengaja mendedahkan mereka kepada risiko yang boleh mengancam nyawa.

''Tanggungjawab sebagai ibu bapa bukan sahaja memberi makan minum kepada anak-anak, malah, perlu dipastikan keselamatannya.

''Jika beli rumah sekalipun mereka perlu memastikan persekitarannya selamat, sedangkan tempat perhimpunan semalam sudah diketahui boleh mengundang bahaya seperti rusuhan,'' katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KEPALA BANAAAAA LAAAA.... kaha kah kah..

kah kah kah... IBU BAPA BAWA BUDAK BUDAK INI BIAR MEREKA JADI BERANI...kah kah kah..

kah kah kah... DARI KECIL AJAR HAK BERHIMPUAN DI JALAN RAYA.... kah kah kah...

kah kah kah.... BERSIH 3 INI ADALAH UNTUK BUDAK BUDAK DAN KANAK KANAK...kah kah kah..

woit...KEPALA BANA APA... POLIS TEMBAK GAS PEMEDIH MATA?.... kah kah kah..

kah kah kah..KALAU TAK TEMBAK GAS.... TAK ADA KACAU BILAU.... kah kah kah...




RABU – RADIO BANGSAR UTAMA

rabu ialah stesen radio internet
rabu ialah stesen radio melawan
rabu ialah stesen radio melanggar
rabu ialah stesen radio cool
rabu ialah stesen radio chic
rabu ialah stesen radio radikal

layari sekarang:
www.radiobangsarutama.blogspot.com

www.radiobangsarutama.com

pada minggu ini
setiap malam dari jam 9.00 malam
siaran terus menerus

dari rabu akan dapat didengari:
berita bersih
berita menghasut
berita terkini

dari rabu akan berkumnadang:
lagu punk rock
lagu rock klasik
lagu rock kapak
lagu metal
lagu perjuangan
lagu melawan
lagu sosialis
lagu komunis
lagu lagu perjuangan dari seluruh dunia

sesekali lagu mat jiwang
sesekali lagu mat bunga

jadi cool jadi kawan rabu
BE COOL – BE DARE


9 ulasan:

Matrojak berkata...

Ibu Bapa bawak budak2 kerana menganggap Bersih 3.0 perhimpunan aman "duduk bantah"... yg tak aman disebabkan DBKL tak bagi duduk Dataran dan letak duri besi, why Bersih oversea boleh aman di Malaysia tak boleh??

Tanpa Nama berkata...

lancaulah anjing gila kau nak tipu siapa lagi???
yg dtg tu siapa kalau bukan rakyat.
hospital kau swasta - pendidikan tak percuma - mcm ni jaga keselamatan apa??? keselamatan tuan-tuan kau???
satu dari SEJUTA contoh:
IPP subsidi 19-22 bilion setahun, sejak 1997 sampai skrg bagi pada 2-3 kerat kroni:
YTL Power Generation Sdn. Bhd. – Tan Sri Dato’ Seri Dr. Yeoh Tiong Lay (Pemain pertama yang menandatangani PPA dengan TNB)
Segari Energy Ventures Sdn. Bhd – Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary
Port Dickson Power Bhd – Tan Sri T. Ananda Krishnan
Powertek Bhd - Tan Sri T. Ananda Krishnan
Genting Sanyen Power Sdn. Bhd. – Tan Sri Lim Goh Tong

Tanpa Nama berkata...

Bro TT...mgkin ayat yg semua pimpinan PR perlu pakai adalah jika sekali lagi ditipu dlm PRU akan dtg, semua rakyat akan turun utk humbankan umngok...apalah lu lembab sgt bro...hahahahahaha...

sizzly7761 berkata...

Memang betul kata nenek zaleha yg dah expired nih! Kita wajib jaga keselamatan anak2 kita dari pemimpin yg rasuah dan kaki betina. Utk tujuan itu kita wajib ajar anak kita supaya berani melawan rasuah, penipu, pengampu dan kaki betina dan pembunuh perempuan monggol. Kalau tidak anak cucu kita akan jadi hamba abdi kepada golongan yg tak bermaruah ni spt nenek zaleha ni.

Tanpa Nama berkata...

Tetapi yang bekas ketua menteri merogol budak-budak bawah 15 tahun tu takpa pula.Kepala bana punya utusan meloya. Perogol amah kenapa tak tangkap dan ajar dia, perogol betina monggol apa macam? Tukang raba bontot pelayan hotel boleh pula jadi Duta Malaysia ke Amerika?Kepala bana sungguh meloya ni.

Sudin berkata...

Sejak bila pulak utusan meloya haram jadah ni pandai tentang tanggungjawab.......????

Tanpa Nama berkata...

"........ibu bapa sepatutnya menjadi pelindung kepada kanak-kanak dan bukannya sengaja mendedahkan mereka kepada risiko yang boleh mengancam nyawa....."

Ooii... MKKM jangan jadi bodoh !
Siapa yg mengacam ?

Ooii... MKKM jangan jadi bodoh !
Kita pergi duduk dan bantah secara aman.

Ooii... MKKM jangan jadi bodoh !
Tak faham maksud ancaman ke ?

Ooii... MKKM jangan jadi bodoh !
Anank-2 menteri yg buat kacau tak ada ancaman ke ?

Dapat ijazah dari mana ?
Universiti katak ali a/l Noordin atau
Universiti lembUMNO
atau
Universiti Mamak Kutty a/l Kerala
atau
Universiti Rosjib a/l Tong Rosak

Kah.kah.kah...........
Kah.kah.kah...........
Kah.kah.kah...........

Tanpa Nama berkata...

tak bertanggungjawab kepala hotak ko!!!.. jawatan menteri keluarga ke, pengerusi kebajikan kanak2 ke, binatang ape ke... tu semua utk nama semata2.. selama ni org buang anak dlm tong sampah, kementerian keluarga buat apa? pengerusi kebajikan kanak2 buat apa? aku pn bawak anak2 aku turun demo, suka hati aku lah! anak aku, tanggungjawab aku.. aku yg kerja utk beri anak2 aku makan, aku yg basuh berak anak2 aku, aku yg jaga bini aku masa dlm pantang lepas bersalin, org2 besar dan kangkong2 dlm mesia ni nak makbapak semua ajar anak2 mengampu pemimpin gerombolan, baru la boleh dpt anugerah makbapak mithali.. ptuih!

Tanpa Nama berkata...

Bagi mereka yg dh lama lahir..dn msih tk sedar lgi minda mereka ni djajah nk buat mcm bro hisyam...hrus kh kita bodoh badikkn bongok bangangkan diorg ni..