Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 30 April 2012

RAKYAT MEMILIH JALAN RAYA - KERANA PILIHAN RAYA TIPU



NOTA:


28 april ilah ibu segala demo
28 april tarikh satu amaran
jamgan tipu pilihanraya
jangan tipu rakyat

ini bari 250 ribu
kalau terus ditipu
berjuta akan turun

ini bukan amaran
ini janji!


BERARAK KE PARLIMEN





MADEY : BERSIH 3.0 BERHASRAT TUMBANGKAN KERAJAAN
- mkini

Bantahan BERSIH 3.0 Sabtu lalu - perhimpunan awam terbesar sejak gerakan Reformasi tahun 1999 - berhasrat untuk menumbangkan kerajaan, kata Mahathir Mohamad.

Katanya, pembangkang tahu bahawa melalui proses pilihan raya, rakyat tidak akan memberikan mereka kuasa untuk membentuk kerajaan.

Satu-satu caranya, kata beliau, ialah melalui kebangkitan rakyat untuk menumbangkan kerajaan dan menaikkan diri mereka sebagai rejim baru.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAh

woit... NAK TUMBANGKAN KERAJAAN BUKAN SATU KESALAHAN....kah kah kah..

woit...BERJUTA JUTA RAKYAT MALAYSIA NAK TUMBANGKAN KERAJAAN... kah kah kah

kah kah kah... PARTI PAS BEKERJA NAK TUMBANGKAN KERAJAAN... kah kah kah....

kah kah kah...PARTI KEADILAN RAKYAT NAK TUMBANGKAN KERAJAAAN....kayh jah jkah..

kah kah kah...PARTI DAP BEKERJA NAK TUMBANGKAN KERAJAAN.... kayh kah kah..

woit... APA SALAH NYA TUMBANGKAN KERAJAAN.... kah kah kah...

woit...BUKAN JENYAH NAK TUMBANGKAN KERAJAAN....kah kah kah...

woit...KERAJAAN GEROMBOOLAN MENIPU DALAM PILIHAN RAYA....kah kah kah..

kah kah kah...MACAM MADEY TIPU KU LI UNTUK JADFI KETUA GEROMBOLAN.. kah kah kah...

woit... RAKYAT BUKAN MACAM KU LI... KENA TIPU TAK MELAWAN... kah kah kah..

kah kah kah... RAKYAT AKAN BANGUN MELAWAN.... kah kah kah...
kah kah kah...RAKYAT BUKAN BANGANG... PILIHAN RAYA TIPU ....kah kah kah..

kah kah kah...ITU PASXAL RAKYAT PILIH JALAN RAYA.... kah kah kah..

nota:

kenapa madey
tak cakap demonstrasi ini
bukan budaya kita..

cakaplaaaa... kuitlaaaa bunyinya
kah kah kah




12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

anak dia pun turut sama laa...

NoManNoCry berkata...

...sedar tak madey ni, ANAKNYA, MARINA+CUCUNYA BERADA DI BARISAN DEPAN DEKAT KAWAT 'RAZOR' DI DATARAN MERDEKA ???

Tanpa Nama berkata...

KAH Kah KAH.....SETUJUUuu benor dengan Dr. Maha...memang pembankang tau x boleh menang pilihanraya kerana orang Bangla x benarkan pakatan rakyat berkuasa, rakyat Indonesia d Malaysia x benarkan pakatan betkuasa, org Myanmar x benarkan pakatan berkuasa...SPR benarkan ke? nak tubuh rejim baru..kah kah maknanya yg lama ni dah sahih. REjIM..kah kah kah Dr Maha x pecahkn rahsia ni pun rakyat Malaysia dah
tau...Inilah NASIB Rakyat Malaysia...

Nasib Lu La Makaysian berkata...

KAH Kah KAH.....SETUJUUuu benor dengan Dr. Maha...memang pembankang tau x boleh menang pilihanraya kerana orang Bangla x benarkan pakatan rakyat berkuasa, rakyat Indonesia d Malaysia x benarkan pakatan betkuasa, org Myanmar x benarkan pakatan berkuasa...SPR benarkan ke? nak tubuh rejim baru..kah kah maknanya yg lama ni dah sahih. REjIM..kah kah kah Dr Maha x pecahkn rahsia ni pun rakyat Malaysia dah
tau...Inilah NASIB Rakyat Malaysia...

Tanpa Nama berkata...

bila anak dgn cucu ikutsama lagileer dia marah - pada hemat fikiran madey ni anak n cucunya tu dah termakan hasutan pembangkang

Tanpa Nama berkata...

Kiutla bunyinya kakakakakakaka lawak x boleh belah la tt.. Terseyum2 aku masa makan malam.teringat ayat tt,sampai mem aku ingat aku kena balutlak malam ni cheh. (KIUTLA BUNYINYA

Tanpa Nama berkata...

250 ribu jek??? Daripada 4 juta disekitar kl n selangor??? Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah...sapa bodo sapa bodo??? Sapa jawab betul dpt hadiah blh hisap kote nuar 3hari 2mlm di tivoli villa. Kahkahkah....

panglima selatan berkata...

jumpa ular jumpa nazri ajis pijak madey kutik dulu...pundek narrlekek

Tanpa Nama berkata...

ada bukti ke anak mahathir kat BErsih 3.0
please tt share kan link

Tanpa Nama berkata...

juboq mamak ni dah panas....
kah...kah...kah.....
kalau dah buat jahat hati memang runsing.....
kasi lagi cibai pada mamak ni.....
mahadet mamak nabi....
kah...kah...kah...

sizzly7761 berkata...

Dulu rakyat tak menentang sebab buta ,tuli dan bisu maklumat!! Sekarang bila dah maklumat dihujung jari rakyat tahu sekrg ni pihak kerajaan yg rasuah dan lahap mentekedarah harta negara dan rakyat cuba menipu utk terus berkuasa. Mereka nak terus berkuasa sehingga kiamat kerana takut dihukum atas kesalahan yg mereka lakukan. Hukuman akhirat mereka tak takut sebab takda orang tengok!! Kununya...inikah tahap analisis seorang tone?

Tanpa Nama berkata...

Hisap k*te bapak & atuk ko la bebal! Klu nak b'hujah, gunalah kepala otak...jgn guna pala k*te ko, bapak ko & pala k*te atuk ko sekali!