Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 30 April 2012

KALAU IMAM NAK MAKAN BABI - BUKAN SATU KESALAHAN JENAYAH





MALAON DUA EKOR AHLI GEROMBOLAN






APA SALAHNYA AZIZ . WAN OMAR JADI AHLU UMNO? - mkini

Mahathir Mohamad menolak gesaan pembangkang supaya Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya Abdul Aziz Yusof dan timbalannya, Wan Ahmad Wan Omar meletakkan jawatan, kerana mereka dikatakan menjadi ahli Umno.

"Dalam kerajaan, ada juga ahli PAS, mereka tak aktif kerana kerajaan tidak benarkan mereka aktif," katanya dalam sidang media hari ini.

"Jadi apa yang salahnya dengan beberapa kakitangan kerajaan berkata mereka adalah ahli parti, tetapi mereka tak aktif?"

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... APA SALAHNYA IMAN MASJID BANGSAR MAKAN BABI?... kah kah kah..

kah kah kah..JAWAB NYA MEMANG TIDAK SALAH.... kah kah kah..

woit.. APA SALAHNYA DUA MALAON INI JADI AHLI GEROMBOLAN... kah kah kah..

kah kah kah... JAWABNYA TIDAK SALAH... kah kah kah..

wooit.... KALAU IMAM NAK MAKAN BABI... DIA PUNYA PASALLAAA... kah kah kah..

kah kah kah..TAPI TAK BOLEH JADI IMAN... ITU SAJA... BANTAILAAA MAKAN BABI... kah kah kah..

woit... NAK JADI AHLI GEROMBOAN BUKAN SALAH.... kah kah kah...

kah kah kah....JADI BODOH BUKAN SATU JENAYAH.... kah kah kah...

woit...TETAPI JADI AHLI GEROMBOLAN MEMANG TAK BOLEH JADI PENGERUSI SPR...kah kah kah.....

kah kah kah... AHLI GEROMBOLAN MENJADI KEPALA SPR SAMALAH MACAM VINCENT TAN JADI IMAM MASJID MADINAH.... kah kah kah


ZIONIS TEMPATAN TELAH MENGGANAS




NOTA:
betul dalam kerajaan ada ahli pas

malah dalam kabinet pun ada perogol
dalam kabinet pun ada pembunuh
apa nak hairan




22 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pada org malas baca buku,lau nak faham bersih,kene donlot citer ni.penah kuar tv3 mega movie,dua kali berselang bulan.

http://www.movieposterdb.com/posters/10_02/2001/272020/l_272020_55330a7f.jpg

Tanpa Nama berkata...

hahahaha,
Imam makan babi sapa yang tahu pun.
Bukan boleh samak tali perut dia pun..
tapi Imam TAK BOLEH minum arak sebab dia akan mabuk dan air kencing setan tu menjadikan amal tak diterima.

Tanpa Nama berkata...

Sapa Mahathir Mohamad nih?Bijaknye..

SPR kena berkecuali la mana boleh menangotai mana-mana parti politik..

BIAS nanti.. :)

Saper kawal SPR ni sebenarnye kata badan bebas.. Kalau nak menipu pon profesional la.. terang-terang menipu apekejadahnye..

Tanpa Nama berkata...

Berdalih sana, berdalih sini...

Wooiii...tak payahlah buang masa...

Jgn lari tajuk...rakyat mahu Pilihanraya akan datang bebas dan adil...

Cerita lain kami tak mau dengar...

Stupid University berkata...

Persoalannya adalah sama dengan apa salahnya kalau menteri dan polis makan rasuah? Kah! Kah! Kah! Kah! Mamak kerala sememangnya bodoh! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

SEMAKIN TUA SEMAKIN BEBAL

zianajib berkata...

dlm kementrian wanita ada haji ajib. kahkahkah

kepala b.... berkata...

mangkuk punya mahadiaq,
imam pun hang nak jadi...
babi pun hang nak makan..
kahkahkah

Kucing Parsi berkata...

mahathir
semasa kecil sakit miskin.
hidup susah
makan tahi untuk teraskan hidup
tapi sekarang usianya panjang
kerana petua makan tahi
tapi menampakkan kebodohan nya.
kalau peperiksaan spm suruh student sendiri tick and bagi markah. alamatnya. ramai la pelajar lulus cemerlang.
apalah bodoh mahathir ni
tu la kecik2 makan taik dah besar jadi bodoh

Tanpa Nama berkata...

Jika di dalam apa-apa perlawanan pun, pengadil mestilah oranag yang berkecuali. Misalnya pertandingan bolasepak piala dunia, tidak pernah pengadil dilantik daripada negara di dalam satu perlawanan. Inikan pula pertandingan pilihanraya. Oleh itu pengerusi dan Tim. pengerusi SPR, mestilah orang yang bukan ahli parti yang bertanding. Maka itu dengan segala hormatnya Tan Seri Aziz dan Datuk Wan Omar hendaklah meletakkan jaatan. Bantahan berterusan mesti dibuat sehingga kedua=duanya undur.

Tanpa Nama berkata...

Golongan bisexual dan mat ais kerim yang wujud diparlimen tak sebut ke ??

Ke dah hilang ingatan ?? lupa hisap ganja ke ???

Kah kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Welcome to tel aviv east.

menatesuruhanjaya berkata...

betul betul betul kah kah kah

menatesuruhanjaya berkata...

betul betul betul kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Pengasas Malaysia Today tu pun bukannya melayu...patut la boleh berubah-ubah pendiriannya..yg jdi mangsa kita melayu..

Kuda Kepang berkata...

Dey Madey! Why don't you just eat shit and die!

Tanpa Nama berkata...

tak payahlah nak tipu rakyat lagi - nak keluar lagi cina lawanmelayu - tak nak mengakui kebenaran - walaupun dah tgk rakyat pelbagai lapisan berbilang kaum, agama, kepercayaan dan budaya telah turun untuk SATU tujuan menuntut pilihanraya yg bebas dan adil.
nak tipu siapa lagi???yg turun kemarin tu bukan RAKYAT kew?
tak suka pilihanraya bebas dan adil, maksudnya suka kpd praya yg kotor, rasuah, tak amanah dan menipu!!!!

Tanpa Nama berkata...

Padan muka, dah tua2 dihina rakyat...

Tanpa Nama berkata...

epengadil mestilah berkecuali..

Tanpa Nama berkata...

mamakhateer, engkau mai sini rapat2 dengar sini elok2, aku habaq kuat2 sikit kat telinga hang yang pekakbadak tu:

hakim mahkamah pun ada yg ahli UMNgOk ada yg ahli pas dsbnya; ada hakim yg ahli keluarga atau sedara dia dibicara kesalahan jenayah; ada hakim yg secara pre-body dia dilihat sebagai seorang kenalan agak rapat pada si-tuduh...

oi mamakdokteer, engkau dah nyanyuk sangat dah betul2 lupa ke wujudnya keadaan yang dilabelkan conflict of interest??!

kata bodohpiang karang, kau marah!
tapi ni aku betul2 serius ikhlas bagitau kau ni orangtua, kau dok dendiam ngaji quran je la betulkan bacaan kau tu kat mana tang 1 harkat kat mana yang 2 harkat, betulkan bagi sempurna solat 5 waktu kau tu, sebab kau ni betul2 dah tua dah ni, takboleh undurbalik umur kau tu, jangan menyesal teriaq tersedu2 pulak atas keranda dikerumun org2 kampung nanti macam masa kau atas pentas dikerumun kera2 UMNGoK dulu tu, lepastu mengadu kat munkar&nakir kak pidah tak ingatkan hang pun suruh banyakkan amal dengan sempurna!

cukup2lah putarspin kau tu mamaktua!

abu!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

Madday Madday... dari dulu sampai sekarang ...tipu tak abis abis..dah lah tipu Melayu UMNO selama 22tahun...Melayu UMNO tu memang BANGANG kena tipu dengan KELING ...sekarang nak tipu RAKYAT MALAYSIA lagi...sudah lah orang tua HAPRAK cukup lah...

Madday oiiiii Madday dengar ni....
BUTOHHHHHHHHHHHHHHLAH KELING ...

Tanpa Nama berkata...

org dah nyanyok berkata2...

sikit hari nanti dia akan makan taik sendiri lah tu....

biar berjuta org islam doakan....

pasti akan kena!!!!