Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 14 Disember 2012

NICHOLAS CURTIS HAPRAK DARI AUSTRALIA SEORANG ZIONIS?



SIAPA MALAON YANG BERNAMA
NICHOLAS CURTIS INI?
MALAON INI SEORANG ZIONIS
PENYOKONG TEGAR ISREAL

LIHAT BETAPA ANGGUHNYA MAT SALEH HAPRAK INI
4 ORANG MENTERI KABINET KATA
SISA WAJIB DI HANTAR KELUAR
MAT SALEH HAPRAK INI KATA
TAK PERLU
ADALAH ISRAEL DI BELAKANG MAT SALEH HAPRAK INI?

4 ORANG MENTERI KABINET MALAYSIA
di BEROKAN  KAN OLEH
MAT SALEH HAPRAK

JUSTERU UNTUK MENYELAMATKAN  NEGARA
SATU JUTA WAJIB TURUN
KALAU SATU JUTA TURUN 12 JANUARI NANTI
SEMUA BERES
KILING LYNAS AKAN DI TUTUP


NOTA:
adakah santau radio aktif ini
sengaja dihantar ke malaysia
terutama di pantai timur

apakah ini konspirasi zionis
yang mahu meracun orang melayu
yang majoritinya duduk di pantai timur?

---------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nama Curtis ni memang nama yahudi...mcm nama pelakon, Tony Curtis. Yahudi ni asalnya nama bunyi dan ejaannya yahudi kow kow...lepas tu mereka buat Akuan Bersumpah menukar nama...macam seorang ahli politik UMNO yg jadi kerabat di Raja Melaka, asalnya nama dia tak ada Tengku di depan.

sri hartamas

Penjual Pil Slim berkata...

Janganlah marah bro TT. Kita tak buat kajian lagi. Sabarlah. Ko kena ingat, kita mungkin boleh memproses sisa buangan Lynas itu menjadi pil ajaib untuk mengurus dan menyelimkan badan. Nungkin hasilnya tak perlu dijual ke negara lain sebab permintaan drp mak badak dan ketua puteri kaum bani melayu di negara 1Bolehland akan sentiasa melebihi penawaran. Secara tidak langsung pembukaan kilang sisa ini mempunyai objektif serampang dua mata.

insafdoh67 berkata...

macam macam boleh jadi.. 4 ekor Kuda Kepang jd Bodo Bengong... kih.kih.kih..

Tanpa Nama berkata...

Abg TT...jaga2 ada Projek IC yg tercanggih wal manggih...

KLUANG: The National Registration Department (NRD) would deploy its mobile unit to all 34 prisons nationwide to replace missing MyKads belonging to prisoners.

Home Ministry secretary general Datuk Seri Abdul Rahim Mohamad Radzi said that many prisoners lost their MyKads when they were in prison.

"This is the ministry's responsibility to ensure that everyone have their MyKads including prisoners,” he said when met at Kluang Prison Complex.

He added that prisoners have the right to possess a MyKad as they are Malaysians.

"Their MyKads are no difference from ours including the security features." he said

Watercolour berkata...

Orang Timur akan menjadi lebih cun dan molek selepas terkena radiasi. Pastu orang akan menjajah negara kita. Lalu kita pun dijajah negara asing yang kuat semata-mata tergilakan kekayaan negara iaitu cek mek molek. the end.

DIDI KOTA BELUD berkata...

dahlah melayu di pandang serong eh eh senang dan teramat senang dipergunakan...lihatlah....melayu PATTANI HENDAK DIPUPUSKAN,itu kerana perbezaan politik atau ras...eh eh melayu MALAYSIA pun nak dipupuskan..dah tu minta tolong yahudi.....apa punya beruk lah yang berkuasa ni...beruk pun tak aniaya beruklah..janganlah,cukuplah..banyak kerosakkan dah najib buat...TERLALU BANYAK....betulah kata orang..SIAPALAH NAJIB TANPA YAHUDI.....????