Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 14 Disember 2012

RAMALAN TUKAR TIUB TEPAT DAN SAHEH



NOTA:
berita ini keluar dalam tt
pada hari rabu  yang
tt meramalkan yang tim bola malaysia
akan kalah
kerana badi suweey dari rosmah

terbukti suweeey datang menimpa
tim bola malaysia


SUWEEEEEEEY PUNYA NASIB - APA 
PUNYA TUUUUR



 SUWEY DATANG MENIMPA
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... SUWEEEEEEEY PUNYA NASIIIIIIB.... kah kah kah..

kah kah kah.... CILAKA PUNYA UCAPAN.... kah kah kah..

kah kah kah...BALA SUDAH MARI..... kah kah kah

kah akh kajh....APA PUNYA TUUUUR.... kah kah kah

Rosmah minta harimau Malaya berjuang habis-habisan hadapi Gajah Perang

December 12, 2012
KUALA LUMPUR, 12 Dis — Suami  Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor berharap skuad Harimau Malaya akan melakar kejayaan menentang Thailand pada perlawanan separuh akhir kedua Piala AFF Suzuki 2012, di Bangkok esok.
“Kepada skuad Harimau Malaya, semoga terus berjuang hingga ke titisan terakhir bagi mengharumkan nama negara,” katanya kepada Bernama selepas menjadi tetamu program bual bicara ‘Hello Malaysia’, terbitan Bernama TV, di Wisma Bernama, di sini malam tadi.
Rosmah turut meminta rakyat Malaysia, khususnya peminat bola sepak agar menyokong skuad kebangsaan dengan semangat ‘1Malaysia Boleh!’.
Pada perlawanan pertama di gelanggang sendiri di Stadium Nasional Bukit Jalil Ahad lepas, Harimau Malaya diikat 1-1 oleh skuad Gajah Perang. — TIEWNAMA



-----

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha..aku tak tengok pun game tu,sebab aku dah tau dah mcm mana resultnya..Kalau dah kena sentuhan suey bik mama ni,mmg punah lah semua..hahaha

Tanpa Nama berkata...

Mereka takut lemas kena peluk
Kah kah kah

jai berkata...

Apa macam mau buang itu suwey bro TT???

Kah kah kah...

budak kampar berkata...

Ditakdirkan malaysia menang,ada 2 kemungkinan.

1.semua pemain terpaksa peluk rosmah di final.
2.rosmah ganti nik aziz jadi jurunikah apek pastu gatal2 nak bergambar dan duduk kat tengah2 bagi bini apek jeles...kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

lawan tempat sendiri pun, kene main dengan thailand.. inikan pula pegi lawan kat bangkok sana..

pada awal gua excited gak ramalkan malaysia kene 4-0.. tapi 2-0 jer thai buleh makan.. dari segi serangan tu, memang thai patut menang.. ini gua tak leh pertikaikan..

gua kesian tengok malaysia kene main.. bukannya gua tak sokong malaysia, nak sokong macam mana kalau bawa bola pegi depan gol lawan pun nampak payah dan macam kaki kene ikat 10 bijik bata jer...kalau banyak bertahan, sampai bila pun tak akan menang.. jadi gua terpaksa berkecuali..

Tanpa Nama berkata...

Main mcm palat. Salahkan referee salahkan padang. Habis tu yang main kat B. Jalil hari tu apapasal ko orang tak boleh sumbat sebanyak-banyaknya. Buat perabis duit rakyat.

Tanpa Nama berkata...

suweeeyyy bik mama
tt hati2 sundel bolong
kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

main macam cibai....
salahkan macam2.....
yan ampoon....ada perjudian ke?

tak ada peluangla coach nak ramas buad dada anak dara rosmah sambil pancut2.....
kah...kah...kah...

pecat je jurulatih ni....
ada pemain yg jauh lebih baik tidak dipanggil.....
pemilihan mestilah ikhlas.....

DIDI KOTA BELUD berkata...

selepas kalah..paper malaysia kata........BAGI MALAYSIA,KEKALAHAN INI SEBENARNYA TIDAK MEMBIMBANGKAN KHUSUSNYA BAGI RAJAGOPAL YANG MENYASARKAN LAYAK SEHINGGA MARA KE SAINGAN EMPAT PASUKAN TERBAIK KEJOHANA KALI NI-sinarharian 14 dis 2012...apa tur..kalau aku...ihhhh...%$^#mak lah kau...%$#i kau...target ko kat situ je..wei juara bertahan lah..juara bertahanlah...$%NGKUK...$%^I punya coach..tukarlah...tukarlah.....pi $%mposlah...ihhhh..#$@%mak betul...panas...aku...si 405mah ni pun satu....ada saja air ^%&i dia nak jual di mana mana...$*&^mak punya sundal......#$@iiiiiiii kau.......(sopan tak aku..hihihi...?????)