Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 14 Disember 2012

WORLD BREAKING NEW - TUKAR TIUB MEMECAH BERITA SEDUNIA




SOALAN UNTUK KURUN INI
SIAPA UPAH SIRUL DAN AZILAH
BUNUH ALTANTUYA

HANYA TUKAR TIUB PEMECAH BERITA
PETAMA DI DUNIA

KES HUKUM GANTUNG
 AZILAH DAN SIRUL
kes rayuan azilah dan sirul  akan didengar
11 - 13 jun tahun hadapan

azilah dan sirul dua anggota unit tindak khas
telah didapati bersalah 3 tahun dahulu
mereka dituduh bersama razak baginda
membunuh model minah cun siti aminah altantuya

sirul dan azilah didapati bersalah
mereka di kenakan hukum gantung

razak baginda kawan najib razak
juga kekasih altantuya dibebaskan

sirul  dan azilah telah membuat
sepatutnya rayuan telah didengar 
bulan lalu tetapi di tangguh
kerana najib tak mahu publisiti
sebelum pru13

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bodoh...news la bukan new...english pon berterabur..xpayah nak 'world' sangat...ahhahahhahahah...pencacai bodoh...same mcm tuan die

Tanpa Nama berkata...

satu lagi soalan, adakah Razak baginda dan najib Razak sama-sama telah mengentot altantunya

Tanpa Nama berkata...

satu lagi soalan, adakah Razak baginda dan najib Razak sama-sama telah mengentot altantunya

Tanpa Nama berkata...

news la bukan new...english pon berterabur...xpayah nak world sgt...hahahhahaha...pencacai bodoh sama bodoh dgn tuan dia

Tanpa Nama berkata...

"Sudahlah penakut, bodoh, sombong dan takbur pula dalam berkuasa. Lepas caci, hina kita hari-hari di media TV3 dan Utusan, ceramah kita pun dia nak kacau,” kata Ketua Umum KEADILAN itu.

“Dalam sebuah negara, bangsa perlu ada teras akidah dan akhlak yang baik, tapi ini bukti batas akhlak tiada,” tegas Anwar.

Allow me to add: "A c4-slinger is a dangerous pit bull terrier!"

DIDI KOTA BELUD berkata...

hahahaha orang sangap kemaruk 20 hinggit bercakap di atas...hahahahaha...banyak makan taik palat rosmah lah tu.....mesti malam tadi mengentot bini ikut jubur ni...hahahah keluar taik dengan kangkung le kannnnnnnnnnn......

Tanpa Nama berkata...

satu lagi soalan ..rosmoh kena entot .gan sape ? pakai tiga lubang juga ke?

insafdoh67 berkata...

wat malu je upah 20 inggit.. Bangla mahal lg... kih.kih.kih..