Isnin, 13 Jun 2016

HADI MAKAN BIJI KURMA



HADI TELAH

DI BERITAHU

TENTANG SEMUA

JENAYAH NAJIB



Pas tidak terpengaruh 'dedak' Umno
SEKINCHAN - Presiden Pas, Haji Abdul Hadi Awang menegaskan, parti Islam itu tidak pernah terpengaruh dengan pemberian 'dedak' yang ditawarkan pihak tertentu walaupun ia kini mula mendekati parti pemerintah.

Beliau menegaskan, Pas mampu meneruskan perjuangan dasar Islamnya tanpa mengamalkan politik wang dan ketirisan dana awam yang didakwa dirintis oleh  Mahathir Mohamad.

"Pas tidak menentang individu. Pas menentang pendekatan, konsep dan dasar. Kalau orang diubah, dasar dan pendekatannya sama, tiada perubahan. Siapa yang ajar bagi dedak?

"Pas tidak terpengaruh dengan dedak. Pas boleh terus melangsungkan perjuangan, tiada politik wang, tiada politik BR1M, 1MDB, KWSP, Maica Holdings, Perwaja dan Tabung Haji. Itu adalah rantaian dari awal," katanya kepada pemberita semasa menyantuni rakyat di bazar Ramadan di sini, hari ini.


KAH KAH KAH

woit

kalau tak dedak

makan apa?

sotong bakar?

kah kah kah

senyap menikus

mesti ada dedak

kah kah kah

opps...maaf

bukan dedak

hadi makan 

biji kurma

kah kah kah

AKUL YA ANTA




---------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sokong kenyataan TGHH.SEmuga Allah memberi hidayah dan membalas atas perbuatan penghinaan sesama manusia.

Tanpa Nama berkata...

Masyoookkkkkkkkk

Hadi...... Hadi.......

Makin TUA makin menjadi

Tipu diri nya sendiri saja

Kasihan kan

Tanpa Nama berkata...

Tuang guru setuju laa najib terima rasuah dr urusan 1mdb 2.6 bilion 42 juta × 4.2 bilion....sapu songlap gadai jual semua esat negara.....adakah tuang president pas setuju....? Jk tiada niat nk tegur nk per betol sdg kan koo ada jawatan besar dgn senang bleh cegah tp kerna dedak tk nk larang tunggulah bala dr allah.

Tanpa Nama berkata...

"Pas tidak terpengaruh dengan dedak. Pas boleh terus melangsungkan perjuangan, tiada politik wang, tiada politik BR1M, 1MDB, KWSP, Maica Holdings, Perwaja dan Tabung Haji. Itu adalah rantaian dari awal," ini adalah tepat kerana pas takda duit. 200k ahli keluar, harakah tak lalku dan sama standard dgn utusan meloya. siapa2 yg ada duit pun pasti takut mahu melabur dgn pas kerana pas bukan mahir ekonomi.muhammad tak ajar ekonomi.kekuatan pas adalah kekuatan syurga..jualan pas yg berkesan adalah jualan tangga2 ke syurga, jualan2 laluan2 ke syurga wajib mbayar tol kpd pas kerana pas wakil allah..seumpama agama awal di mekah, barang sesiapa mahu berdoa kpd tuhan dlm kaabah, wajib mbayar wang kpd penjaga2 kunci kaabah..dtg muhammmad yg bersepupukan ali syiah, maka hegemoni ini digangu gugat..kini cerita yg sama.watak berbeza..utk laluan terus ke syurga wajib melalui laluan yg ada smart tag- lancar dan tiada sekatan serta perlu modal yg besar, utk yg lambat sket ke syurga bole bayar cara TnG dan utk warga miskin yg tak berapa ada duit utk kesyurga, maka lalun tunai adalah panjang dan byk sekatan..najib rosmah menguasai jalan darat dan udara, hadi pas menguasai jalan langit..mungkin saudi wajib menderma wang bilion kpd hadi pas.

Tanpa Nama berkata...

Jk tuang president mengacarut menghina sesama ahli parti jemaah sape nk balas....nk minta sape balas....aq minta Allah bri petunjuk..... aq nk mandi manda dgn bidadari....

Tanpa Nama berkata...

dia ikut cakap arwah guru lama... demo nak bagi kaew amik, undi bagi kat bulan... bang jib kena kapur je last2 nnti...