.

Rabu, 15 Jun 2016

JINAKOLOJIS TUKANG URUT PULAK





NAPA TAK

GUNA  JIN

ADA APA2 KE

SAJE TANYA

JANGAN MARAH



JINAKOLOJIS
kau ni lambat ar TT, jinkologis dah tak tangkap jin dah skang ni... skang jinkologis tangkap niolopa on INI KERJA JAHAT SIAPA?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/14/16





--------

1 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Saya tertarik dgn tulisan .. adik saya sakit dah 6 tahun, banyak ustaz dah saya hantar berubat. Ustaz ertinya seorang yg ajar ugama atau cikgu agama atau cikgu je.

Untuk berubat kita hantar pada Doktor, Sengseh, Pawang atau Dukun .. kalau bagi ustaz ngubatkan jadinya macam pi rumah urut untuk repair kereta lah .. kah kah kah .. bodoh punya melayu. Aku ingat hanya melayu je yang jumpa cikgu untuk berubat.

Tengok cam Ustaz Harun Din kita ni. Kalau yg berubat, pompuan muko pocah rumah, dia kasi Jin Tonjet ngurutkan. Kalau yang cun melecun, dia sendiri akan urut .. stim ooo. Kalau dia sakit dia pi cari Doktor hingga ke Australia .. baru betoi sakit cari doktor.