Khamis, 23 Jun 2016

LAGI KENA TENDANG





INGAT 

MACAM MANA

BACA MEDIA?

BILA KATA

TAK KENA TEKAN

ERTINYA APA?

Saya letak jawatan bukan sebab ditekan'

UTRAJAYA - [DIKEMASKINI]  Abu Kassim Mohammad menegaskan, tiada tekanan daripada mana-mana pihak untuk beliau memendekkan penamatan kontraknya sebagai Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yang sepatutnya berakhir pada 4 Disember 2018.

Sebaliknya ia merupakan permohonan kali ketiga dibuatnya bagi mempercepatkan penamatan tempoh kontraknya dan kali ini diluluskan oleh kerajaan, katanya.   
  
"Ini (permohonan) adalah atas permintaan saya. Saya telah menyatakan dalam kenyataan yang lepas-lepas, saya tidak akan bertindak mengundurkan diri atas mana-mana tekanan. Ini adalah jelas, berkali-kali saya nyatakan.

KAH KAH KAH

mula dihantar

ke amerika cabut

buah pinggang

patut berhenti

disember 2018

napa sekarang?

kah kah kah

APA RAHSIA?


--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MAT LOL POWER wokay

Tanpa Nama berkata...

Ertynya ada desakkan....tk ada tekanan...cuma arahan dr bibir ke tellinga