.

Isnin, 8 Ogos 2016

ADA DALAM PERJANJIAN





BAGUSLAH

AMERIKA

BANTU TIBAI

NAJIB

RAKYAT AMAT

SUKA HATI INI

PERJANJIAN

DALAM TPPA

MUSTAHIL TAK

SEDAR LAGI



Dakwaan DoJ bertujuan 'bunuh' Melayu
KUALA LUMPUR 7 Ogos – Dakwaan Jabatan Kehakiman (DoJ) Amerika Syarikat (AS) terhadap 1Malaysia Development Bhd. (1MDB) merupakan antara permainan politik yang dimainkan untuk menjatuhkan Najib dan orang Melayu.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Idris Haron berkata, tuduhan AS terhadap 1MDB adalah konspirasi hampir sama se­perti tuduhan terhadap negara Iraq pada tahun 2003 serta dakwaan bahawa presiden Iraq ketika itu, Saddam Hussein memiliki senjata pemusnah besar-besaran.

“Mereka mendakwa Iraq menyimpan senjata kimia yang boleh memusnahkan. Sampai Saddam Hussein dibunuh, satu pun tidak terbukti tuduhan-tuduhan tersebut

“DoJ tiada kredibiliti untuk bercakap mengenai negara kita. Sebelum ini mereka tipu dunia mengenai Iraq dan bunuh orang di sana, sekarang kita jadi sasaran mereka kerana mereka sedar polisi yang dijalankan Najib boleh membawa kejayaan kepada negara kita,” katanya dalam ucapan perasmian Mesyuarat Sayap UMNO Bahagian Ampang di sini hari ini.
- See more at: http://www.utusan.com.my/berita/nasional/dakwaan-doj-bertujuan-8216-bunuh-8217-melayu-1.367724#sthash.4PK6N8wP.dpuf

AMERIKA MAHU

BUNUH NAJIB 

MACAM MANA

BUNUH NAJIB

JADI BUNUH

MELAYU?

SAJE TANYA

RAMAI CUNFUSE





-----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

HANG LOL mana ada lagi

Zaman zaman Hang Hang Hang sudah pupus kan

Mana datang pulak HANG LOL nih ????

UFO punya asal kot....

Tanpa Nama berkata...

mamat ketua menteri melaka memang takkan dpt naik pm la ..amerika sekarang tgh cari calon PM malaysia..sblm ngata amerika, sila tutup hard rock cafe amerika kat tepi sungai melaka tu..orng putih dtg melaka bukan nak makan sgt assam peda mona atau asam peda claypot, omputih dtg melaka sb melaka ada hard rock..ada live bank..ada band top performance..bukan band main kuda kepang mcm johor atau band dondang sayang..sepatutnya bro tt ajak ketua menteri melaka ni dtg kat dapur jalanan smlm, sb smlm dapur jalanan ada rongeng..mamat ketue menteri melaka tu tau ke apa itu ronggeng? ketua menteri pun belajar kat US dulu..ntah2 ketua menteri melaka ni talam bermuka muka depan najib..

Tanpa Nama berkata...

Butoh mamat nie masih kulup ke