.

Isnin, 8 Ogos 2016

PEMIKIRAN SAEKOR KANG KONG






PUTEH TULANG
kalo macam ini pemikiran prof, agak2 macam ne la pemikiran student2nya?prof geostrategis tp batu putih hilang kepada singapore pasai apa tak geo kan syed hamid albar..pasai apa tak bercakap pasal isu ambalat? 

aku di indon ketika kecoh isu ambalat malaysia indonesia.aku terkepong dlm riot tu,nasib baik aku bole ckp persis aceh.korang suruh zahid hamidi ckp aceh, bole ke tak?jgn ngaku asal acheh je.korang tau apa org2 indon ckp masa riot tu? indon kata ganyang malaysia tetapi selamatkan siti nurhaliza..

mana2 student prof yg baca tukar tiub ni, tolong sampaikan kisah ni kat dia..geostratiegi amaenda kalo china buat pengakaln tentera kat laut china selatan? geoatsrtegia apa kalo china dah beli tanah melalui 1mdb? setahu aku la, yg refer prof2 geostrategi ni biasanya pak2 menteri atau org2 umno sb utk dptkan maklumat mengenai sesuatu tanah, pokok, udara,air yg bole dimiliki, diusahakan demi keuntungan nya sendiri. sesapa yg tinggal ditanah atau kawasan itu maka org itu akan diisytihar on KANG KONG TAK PANDAI BI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/5/16




---------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hang pernah tak tgk wacana prof kangkung ni?? Cari kat youtube..

Cakap2 dia mmg serupa haramjadah, kepalabutuh dan pukimak saja. Belajar tinggi2, pandainya nak menipu berlapis2. Apa kata kluaq kat mulut dia, sumer nak menipu belaka.

Ini mmg melayu sejati. Melayu nak menipu.

Tanpa Nama berkata...

Tu sebab bebudak lepas universiti sesuai kerja kutip TOL saja

Tanpa Nama berkata...

Belajar TESL, duduk KL tapi english accent kampung mari. Kahkahkah..