.

Selasa, 20 September 2016

ISLAM TERGUGAT






PEMIMPIN

DIMALUKAN

KITA TURUN 

BERDEMO

MELAYU DIHINA

MANA MARUAH

BANGSA MELAYU

AKIDAH ISLAM 

TERGUGAT

Ali Tinju dicadang demo depan TV3, Bernama kerana malukan Rosmah

Pemuda Amanah Melaka mencadangkan agar Ali Tinju untuk turun berhimpun bersama kumpulan baju merah bagi menuntut TV3 dan Bernama disaman kerana telah mengaibkan suami  perdana menteri, Rosmah Mansor.
Ini kerana laporan TV3 yang menguar-uarkan kononnya Rosmah akan menerima anugerah daripada Pertubuhan Pendidikan, Kebudayaan dan Saintifik Pertubuhan Bangsa Bersatu (Unesco) adalah tidak benar dan kerana laporan itu juga anugerah oleh pihak lain ditarik balik.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH






----------------

4 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Sebenarnya kaum baju merah ni semua dah tua, jubur dah kepek, Leper, tirus, tak cantik dah nak menonggeng depan pubLik... dia orang Lepas Gian menonggeng di keLab2 khas yg meLayu, isLamik, adat resam serta jubur tahiK... gampang

Tanpa Nama berkata...

BUDAK SEPILOK jugak ?????

Mana MONYET nya

Ketua MONYET boleh jaga KEM SOLJAL pun bocor

Melayu tu.....

652203 4423143 berkata...

Bab Baju merah ni buat aku rasa malu,masih ada melayu bodoh!!!... yang rela jadi alat UMNO...dan memperbodohkan melayu yang tak tahu apa itu politik TAIK... sila baca sejarah...zaman sekarang semua orang nak cari makan.suasana hidup senang dan aman tak kira apa bangsa sekali pun... bukan masa tunjuk kuat mengapikan perkauman supaya parti BN kekal berkuasa.simpan saja lah cerita parang terbang tu... usahakan supaya bangsa melayu boleh maju... kalau dah pandai sangat memimpin.

Tanpa Nama berkata...

apa ke susah..demo gunakan green screen background je..kemudian edit..apa ke susah..takkan tv3 tak tau..takkan tv bernama taktau..bujet kecik, impak besar..sila2 tetek besar dan badan gemuk bole jadi slim cun ziana ...