.

Selasa, 20 September 2016

MENUJU NEGARA MAJU




MENUJU NEGARA MAJU
ko gile ke ape TT... pM tgh mentadbir negara dan sedang berusaha keras membimbing dan mengajar para menterinya untuk memacu ke arah negara Maju... ehhh dah lame tak dengar pasal negara maju... jadi ke tak.. mcm tak perasan maju je... klu tak reti bagi la ke restoran mamak maju... kompom maju... pakai bomoh bior cepat sikit maju.. on FBI AKAN TANGKAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/19/16

KAK MAH TAK CUKUP 5 KAKI
Apa le kau orang ni..kutuk kak mah aku!!! - Dia tak hadir sebab abang ajib tau mau pergi US...nak mampus!!!! - Pergi sana tak boleh shopping...kad kredit dah kena beku - Dalam banyak2 hadiah...dia orang hadiah contoh kanak2 pulak pada kak mah!!! 

Mentang-mentang le kak mah tak cukup 5 kaki...dia orang perli pulak kak mah. - Orang US nak pancing abang ajib supaya datang US dan boleh tangkap dia...dia orang ingat abang ajib tu bodoh ke???? on KONSPIRASI MALUKAN MALAYSIA
meleleh yooo
on 9/19/16

PUTAR ALAM GLOKAL
Takde aset 1mdb di amerika?? Wow, itu satu cubaan memutar ayat yang amat amat sangat begitu terlalu sungguh... bangang! Lagi jahat! Doj kata ada individu2 yang menyalur keluar duit 1mdb dan guna untuk beli aset2 di amerika, bila masa doj atau loretta keluarkan kenyataan yang 1mdb ada beli/milik aset di amerika??? Dasar putar alam glokal!!! on TIPU LAGI - TERUS TIPU
Anonymous
on 9/19/16

KUDA BELAAN
Najib dan lakinya akan mempergunakan sepenuhnya tunggangan kuda belaan mereka selama ini. Ini untuk menutup kekecewaan dan kemaluan mereka laki bini apabila nama rosmah dijulang seluruh dunia sebagai penerima anugerah wanita contoh unesco tetapi cuma sehari selepasnya nama beliau terus digugur dari senarai. 

Kuda tunggangan mereka peguam umno telah diarah memfail saman malu dan saman kecewa di mahkamah bangsa-bangsa bersatu di new york, pada selasa depan, bukanlah kerana ingin menuntut pampasan malu usd2.6juta, tetapi supaya hadiah itu "dipulangkan kembali" 

pada rosmah yang sudah berhak atasnya sebaik saja terbuah di fikiran rosmah menubuhkan permata satu projek yang besar pada 2007 yang seterusnya membuahkan fikiran baru untuk menghias tubuh besarnya pula dengan cincin permata berlian yang besar, maka rosmah saja berhak menang hadiah itu kerana tiada orang lain boleh terfikir buat begitu dalam dunia ini! on KAH KAH KAH - TERGOLEK DOG
Anonymous
on 9/19/16


-----------

Tiada ulasan: