.

Khamis, 1 Disember 2016

LAGI ULAMAK FAKTAB













f.b



Mat Saman Kati added 3 new photos — with Otai Manjung.
1 hr
Dah 11.30 malam. Tapi semua masih bersemangat untuk terus melawan.
Esok, solidariti untuk Orang Asli akan diteruskan dimahkamah Gua Musang.
Kg. Kuala Betis. Gua Musang.




Kira2 50 orang menunjuk rasa di hadapan Pejabat Agung PAS, Kuala Lumpur sebagai tanda solidariti kepada perjuangan masyarakat orang asli di Kelantan.
Terima kasih. Semarakkan perjuangan. Orang asli tidak keseorangan.


-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MB kelantan dan Tuang Lobai Hadi ni manyak mangang. Senang jer nak selesaikan kes balak dan org asli. Gini caranya, kumpulkan semua org asli kendian islamkan diorang beramai-ramai, lepas tu suruh isi borang jadi ahlul PIS seumur hidup dan jgn lupa juga sain surat baiah, apa sangat yg susahnya? Bila semua dah islam dan dah jadi ahlul PIS bacakan surah2 supaya patuh pada pemimpin, oh! yaa! jgn lupa keluarkan nas nas yg berkaitan syurga serta ganjaran bidadari montok bermata jeli. Ikut saja SOP mcmana melayu dibodohkan supaya jadi walaunta. Apa sangat la org asli berbanding melayu. Bodoh punya lebai, nak auta kan orang asli pun tak pandai ke???

Tanpa Nama berkata...

Salah RAKYAT jugak

Nak pilih pemimpin kena guna OTAK , bukan guna PERUT

Tuh sebab kita ada PUASA tuk kawal nafsu

Tapi bila tak pakai OTAK , orang BODOH di angkat jadi PEMIMPIN maka ini lah hasil jangka panjang nya

PAS sememang nya Orang Orang GAGAL HIDUP malas , malas ber fikir dan malas bekerja

Akibat nya RAKYAT di tipu miskin papa kedana

Kasihan lah

Nasi sudah jadi BUBUR , bagi AYAM makan saja lagi baik

Bagus lah pilih PAS

Nak jadi ORANG pun tak tahu.....

Tanpa Nama berkata...

Wah.. bagus.. dah mcm mogok kelaparan Baling 1974