.

Khamis, 1 Disember 2016

ISTANA DUIT ASNAF?






F.B

Hana MariahFollow
22 hrs
Hasil kelepet duit anak yatim dan asnaf!!!



PADA MULANYA DISANGKA ISTANA, TAPI RUPA2NYA RUMAH SI JAMIL KHIR, MENTERI DIJABATAN PERDANA MENTERI. MACAM MANA…

-----------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bersangka baik....Dia ada main saham atau ada peniaagan yg diurus oleh saudara-maranya...kot?

Tanpa Nama berkata...

Kaya Kaya Kaya....

Yang penting Kaya

SIJIL boleh dapat senang kan

ALAMAK ada....

panglimo potaseh berkata...

Gaji takat rm5-15ribu je sebulan, tapi ada istana, banyak rumah, tanah, kereta, akaun bank. Dengan kuasa tohan tak siapa kacau atau bertanya ngapa boleh kaya-raya. Tu lah tuhan dah tetapkan rezeki memasing .. walaupun gaji tak seberapa tapi harta mak datuk juta-juta .. mungkin menyimpan sejak dalam perut lagi kot.

Tanpa Nama berkata...

Hal kecik jer tu, hantar pada lebai hadi untuk cuci dosa dan halalkan rumah tuu kawtim maa atau suruh jamil ke mekah naik haji atau umrah.

Tanpa Nama berkata...

Tlg paparkan cerita begini setiap minggu. Tajuknya mungkin: Rumah menteri termahal minggu ini. Mcm senarai top hits la
Lepas rumah, kenderaan pula
Lepas tu bini pula. Siapa yg paling ramai bini. Bini terbesar......
Orang melayu kan suka gosip2 mcm ni