.

Khamis, 1 Disember 2016

MAK LEMBU GEMOK MEMBADAK




MAK LEMBU DITERKAM
Saya dapat merasakan kesucian hatinya. Saya dapat merasakan Saya jantungnya. Saya dapat merasakan bau badannya. Saya dapat merasakan amat dekat dengannya. 

Saya dapat.....haissssh! Nasiblah saya ni dah ada suami tau! Suami saya pulak bukan calang you! Tokey lembu kondo gitu, bukan macam youolls kat kampung kat estet tu, gembala lembu kurus, lembu sakit, lembu busuk tak mandi, sikit je pulak tu! 

Suami I wangi, lembu dia wangi duduk kondo. I tau la, kan dia suami I, walaupun I tak tau apa dia atau anak saya buat! on MAT MONGOL AKAN TERKAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/30/16





------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha

Ada juta juta berani jadi pak sanggup

Sanggup jadi BODOH

Yang kaya SECOIT , yang miskin papa kedana juta juta

Lucu banget