.

Khamis, 1 Disember 2016

MANYAK MANGANG



MANYAK MANGANG
MB kelantan dan Tuang Lobai Hadi ni manyak mangang. Senang jer nak selesaikan kes balak dan org asli. Gini caranya, kumpulkan semua org asli kendian islamkan diorang beramai-ramai, lepas tu suruh isi borang jadi ahlul PIS seumur hidup dan jgn lupa juga sain surat baiah, apa sangat yg susahnya? 

Bila semua dah islam dan dah jadi ahlul PIS bacakan surah2 supaya patuh pada pemimpin, oh! yaa! jgn lupa keluarkan nas nas yg berkaitan syurga serta ganjaran bidadari montok bermata jeli. 

Ikut saja SOP mcmana melayu dibodohkan supaya jadi walaunta. Apa sangat la org asli berbanding melayu. Bodoh punya lebai, nak auta kan orang asli pun tak pandai ke??? on LAGI ULAMAK FAKTAB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/1/16




-------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha

Tak baik hina hina

Tuh lebai Datok Seri

Paling tidak , hormat lah SERBAN KILO tuh...

Ha ha ha ha ha

Orang ASLI jugak pandai tak nak kena kencing