.

Isnin, 23 Januari 2017

BERITA BAIK UNTUK DUNIA





Sebagai menolak ramalan Rafizi Ramli, dijangkakan PAS bakal memenangi semua kerusi parlimen Malaysia tanpa kecuali, dan semua negeri dikuasai oleh PAS tanpa kecuali selepas PRU akan datang..
Sebagai parti takfiri, penentuan tercabut islam pun mereka tentukan, sudah pasti bantuan Tuhan, tidak mustahil mereka boleh tentukan.


Hadi: Pembangkang kena ikut cara PAS jika nak kerjasama


Tuan Haji Abdul Hadi Awang berkata, sekiranya terdapat mana-mana parti pembangkang yang ingin bekerjasama, mereka perlu ikut 'cara' PAS.

Presiden PAS itu berkata, ini kerana parti Islam berkenaan telah lama bertapak di negara ini berbanding parti pembangkang yang lain.
Katanya, PAS sebelum ini telah melalui pelbagai jatuh, bangun dalam arena politik yang tidak pernah dirasai oleh parti lain.

INI BERITA

BAIK UNTUK

KITA RAKYAT

MALAYSIA


 ------------

5 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

pagi indah ini gwa layan..lagu MADAH BERHELAH...nyanyian budak hitam.....kuamat amati lirik eh.....kakakakkakakakakakakakakka...rupanya punya najib.....kakakkakakaa...tq ziana....kakkakakakaka

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah baru je aku tulis komen kata harakah dan editor dia adalah suara mewakili hadi dan geng. Setelah kita dipertontonkan kebangangan harakah, ini rupanya memang ada bukti itulah acuan untuk pimpinan parti ti sekarang kahkahkah oi haji, kalau tmj ulas, dia akan kata: hape kebende jadikan pas kayu ukur untuk yang lain ikut, dia paling lama dalam politik tapi dia tak pernah lagi dapat menang persekutuan? Dia paling lama dan dia dah pernah ditipu umno? Dia paling lama tapi menang terengganu semusim kemudian kalah, mensng kedah semusim kemudian kalah, menang perak sebulan dua kemudian bungkus? Itupun menang sebab dap dan pkr bantu, bukan menang sendirian! Orang berjaya bukan bangga sebab lama hidup, itu orang ego dan tak sedar diri macam ramai senior di jabatan kerajaan yang degil rasa paling layak naik pangkat berbanding orang lebih muda tetapi jauh berkaliber. Orang berjaya bangga sebab dalam masa yang pendek pun dapat merangkul kejayaan besar atau dapat meraih kejayaan demi kejayaan. Adakah ego hadi ni sebesar jala sedangkan minda dia sekecil sotong?

Tanpa Nama berkata...

Ada sesiapa ke nak layan cakap budak bahalol tuh

Mementang kaya dengankarung magik nya , semua orang lain nak di suroh ikut gaya bahalaol nya pulak

Macam Ketam Batu suroh hidupanlain hidup cara Ketam Batu pulak

Si Ketam Batu pulak lupa BEWAK suka saja kunyah Ketam SERBAN nih....

Bahalol tuh tak ada batas nya

Ini bukti duit juta juta tak boleh bijak kan Otak Bahalol

Ingat

Ingat

Ingat

Wabak KETAM SERBAN bahaya tuk zaman akan datang


Ketam tuh banyak kolesterol dapat ghaut pun senang

Tanpa Nama berkata...

depa ini indah khabar dari rupa, biaq pi lah, depa tau nilai sendiri ma, sendiri tau sapa baguih, sapa jahat, sapa penyamun, sapa serban sapu juta juta, ada member pas bg tau, lepas tok guru tiada, pas semakin lingkup dgn hadi...cakap tak serupa bikin, pasal tu dibeli pok jib,, tabur dedak teruih tukaq piring, dap jd musuh, demi agama bangsa konon, asal duit masyuk semua halal...alhamdulliah....syukur nikmat...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

"Katanya, PAS sebelum ini telah melalui pelbagai jatuh, bangun dalam arena politik ..."

Yang ini aku setuju. PAS jatuh dah pernah, bangun pun dah. Yang tak pernah cuma menang saja.