.

Isnin, 23 Januari 2017

NAJIB JUAL TANAH MELAYU PADA TOKAN CHINA








TAHUN 1918 

RAJA HUSIN

JUAL SINGAPURA

PADA TOKAN

CANDU BERNAMA

RAFFLES

2016 NAJIB

JUAL SYARIKAT

TENAGA NEGARA

TANAH TUDM

FOREST CITY

KEPADA TOKAN

DARI CHINA

NAJIB KETAGIH

HUTANG

Takutkan Melayu dengan Cina tapi gadai negara kepada China

Isu perkauman digunakan untuk mempertahankan kuasa pemerintah dengan menakut-nakutkankan Melayu kononnya Cina akan menguasai negara ini tetapi pada masa sama kedaulatan tanah air digadai kepada Republik China, tegas Presiden Amanah, Mohamad Sabu.
Menurutnya ketika berucap sempena Majlis Makan Malam di Ampang malam tadi, sentimen rasisme diguna sehabis-habisnya sejak Pilihan Raya Umum (PRU) 2008 dan paling ketara PRU13 juga dijangka berterusan pada pilihan raya akan datang.
"Kita lihat di media sosial dilancarkan bertubi-tubi jangan diizinkan DAP perintah Malaysia. Nanti Cina akan kuasai kita. Di kuliah-kuliah masjid seluruh negara seolah-olah tanpa sekatan dimainkan isu perkauman ini.
"Jangan jadi macam Singapura. Lihat Cina memerintah, masjid pun ditutup. Propaganda seperti ini sengaja dibiar untuk melahirkan ketakutan di kalangan Melayu untuk tidak mengubah undi pada PRU akan datang.
"Pada masa sama, merekalah yang sekarang ini menggadaikan negara ini kepada China sehingga menjadi kegelisahan sebahagian besar rakyat. Dimainkan jaga negara, kalau jatuh Malaysia, DAP perintah Malaysia tetapi tempat-tempat strategik negara dianugerahkan kepada syarikat-syarikat negara tersebut," ujarnya.

SEJARAH SEDIH

BANI MELAYU

BEULANG LAGI

TAHUN 1819

SINGAPURA

TERGADAI

TAHUN 2016

TANAH MELAYU

AKAN TERGADAI




---------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Adakah najib punya polisi pandang ke china (dan tunduk hormat atau kowtow) ni akan membuatkan negara kita banjir? Bukan banjir macam yang kat zon ekonomi penasehat tu, atau banjir kilat yang sampai tahun ni masih gagal diatasi oleh terowong separuh-smart tu. Banjir dengan kereta dan lori made in china, gantikan pemandangan atas jalan yang penuh dengan kereta proton dan perodua sekarang. Kereta dan lori china memang dah masuk sini dari dulu, cuba cek tahun berapa mula masuk, adakah masa najib? Lebih lagi sekarang ni dia dah tendang mahathir dari proton, mungkin proton jv dengan china, atau proton akan rebadge kereta china?

Tanpa Nama berkata...

Melayu kan suka KENCING BER DIRI

Bukan bebende baru lah

Menyalak siang malam macam Anjing

Tapi lupa tanah sendiri pun di gadai ke orang lain

Anjing pun tak buat macam nih

YUK !!!!!!! Juta juta ikut KENCING BER DIRI