.

Isnin, 23 Januari 2017

JAGAN MAIN MAIN DENGAN MAT KOPIAH




STEPHEN HAWKINS TERESAK
Org2 PAS ni, sama mcm Mat Jenin gak. Kalo bab gebang, gunung pun boleh runtuh dgn sekali sergah. Bab gebang tok guru berjalan atas air, dah sebati dlm diri. 
Setakat tok lebai berhalimunan dihalkan dimana2, kiyai ini kelmarin dilihat bertawaf dpn kaabah, 3 jam kemudian, bersolat di Baitul Maamur, ini sudah jadi cerita serius tahap gaban. Ko jgn cuba bekeng ilmu fizik derang, bikin Stephen Hawking nangis teresak2. 

Hadiah nobel dah berbakul2 dah derang dapat. Sekali ingat, derang ni mcm baca kisah Ramayana Mahabrata tu. Kesian tu kesian la, tapi x boleh nak ditolong lagi tahap tolol level sama mcm Din Ayam ni. on MAMAT KOPIAH AMAT BANGGA
Anonymous
on 1/23/17

MUNTAZ HAFALAN
korang jgn hina2 mamat kopiah tu..mamat kopiah tu mumtaz dlm bab hafalan...tidak perlu fikir, hanya hafalan..hafalan pun bole cari makan deee...satu ceramah rm500, kalo seminggu dpt 5kali ceramah, kalo sebulan ada 4 minggu, tak kayo mamat kopiah..

wajah kena bersih, jambang mesti nampak macam taliban..insyallah masyukkk..bole entota di 4 ekor unta bro...lu org yg pakai akal sgt, pakai ijtihad sangat dpt apa??nak makan pun miss soru kan...kita tunggu king jadi kong....nabi takda duit simpanan rm90juta..bila king nak saman sarawak report..ana kanfiusss... on MAMAT KOPIAH AMAT BANGGA
Anonymous
on 1/22/17






-------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha

KING jadi KONG tuh lawak lawak lawak

bila kaya pakai KARUNG , nama maruah jadi TAIK pun tak apa....

Yang penting.....


ADA MASYOOOOOKKKKKKKKKK