Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 26 September 2008

SENYUM PETANG – PERMATANG PAUH

Ketika pilihanraya kecil di Permatang Pauh ada seorang yang bernama Mat Najib dari parti United Malays National Organisation sedang berpidato dengan hebat lagi bergegar-gegar.

“ Saya dari keluraga United Malays National Organisation. Ini parti mak saya. Ini parti ayah saya. Ini parti abang saya. Ini parti kakak saya….”

Orang ramai senyap mendengar.

“Parti ini lah parti saya untuk selama-lamanya …. sampai bila-bila”.

Tetiba ada seorang budak kecil berkata , ‘ tak kan dia ni tak ada cita-cita yang lebih besar dalam hidup ni….

Orang ramai memandang budak ni dan …..kah kah kah….





6 ulasan:

ilovebudu berkata...

budak sekarang ramai yg genius....formula future kan

ريهن رزمن berkata...

wakakakakakaka..den sambung golak laie kek cni yooo..
muahahahahahaha..mmg somart la cito brado nih..
buleyh bwek sketsa komedi kek cenel rtm nun...hihihihihi

cucupakkasim berkata...

kah..kah..kah..,hang pandai buat lawak petang-petang nie..

hafiz berkata...

hehehehahahaa bro! bestla! huh! memang jatuh tergolek songkok!hahaha keris mencanak pun jadi bengkok! hahaha mak munah janda berhias dah pun masuk DAP, tok wan kulup seman bila lagi! hahaha

Tanpa Nama berkata...

Lepas tu budah tu pun ghaib ... dengar cerita kena ambik kat ISA ataupun kena C4 ...

Tanpa Nama berkata...

Abang Isham, dengar khabar Najis ni MCE pun tak lulus. Betul ker ni? Masa Anwar ceramah kat Cheng Melaka selepas keluar dari penjara, beliau ada tersasul pasal Najis tak pass MCE lepas tu cepat cepat dio kata Saiful tak pass SPM. Boleh confirm on this news?