Isnin, 22 September 2008

- TERKINI - TAIWAN KELUARKAN AMARAN DARAT DAN LAUT


TAIPEI 22 Sept. Taiwan telah mengeluarkan amaran darat dan laut hari ini ketika taufan kelima musim ini sedang menuju ke kawasan pesisiran di selatan negara ini selepas hampir membadai utara Filipina.

kah kah kah…..nasib baik why be kita semua dak balik kalau tidak……. Yang paling kecewa ialah anak-anak durian yang why be kita tanam kat taipei semua tercabut oleh taufan….kah kah kah

sini ada berita baru….suami bik mama nak ngap 22 orang mp ke new york masa gi ke un…. nak buat apa bawa 22 mp ? bukan nak lari dari pakatan….tapi nak tolong angkat shopping beg bik mama…..kah kah kah…



10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada-ada je lah lu Bro Hisham. Memang lu kuat betul fahaman underground lu yang anti kerajaan kan? Apa saja yang berkaitan dengan kerajaan akan ditentang satu persatu... Begitulah perjuangan lu. Sampaikan amaran taufan di Taiwan pun lu nak kaitkan dengan kerajaan..

Tanpa Nama berkata...

woi isham....

betul ke nama nick kau mat celup...

celup celup lari..
celup celup lari...
pecah botol dapat stim..
bila stim pancut kat muka..
bukak mulut bau Jack Daniels..

bravo isham...

yg tak tahan bila kau cerita pasal agama.... Haron Din bole pitam beb...

guru besar haneem kaydeen berkata...

tak baik tau ngate bik mama...keh keh keh

Tanpa Nama berkata...

Senong jo, apa susah-susah... doa kat Tuhan agar buah durian tu tumbuh sudah laaaaa.... kalau tak doa, nanti orang kata kita tak percaya Tuhan pulak, kapir pulak, agen amerika pulak, agen yahudi pulak, agen cino pulak, agen india pulak....

Jadi kita doa agar Tuhan kasi tumbuh itu pokok durian kat Taiwan... walaupun Tuhan pun agaknya menyampah dengan doa kita tu, tak apa, janji nampak kita berpegang teguh pada tali Tuhan.


Hahahaha!

Sotong Kunyit
Taipeing

Tanpa Nama berkata...

wek2..apa da cepat sngt why be kiter tu blk naik kapal terebang..kan besh klu blk mesia naik ribut tu..hahahaha

fikiranlicin berkata...

bro, negara kita patut keluar amaran-'DPM Malaysia sudah gila,pertama kali jd menteri kewangan sudah buat keputusan bodoh'....Jika jumpa diluar lempar beliau dengan telur busuk..

wun berkata...

Abih tanaman2 rakyat yang diusahakan 42 MP...nak buat camne, dah nasib tak baik...Takpe diorang takleh putus asa, lepas ni tanam kat New York pulak...

Tanpa Nama berkata...

Bik Mama punya kaya.Ada 22mp jadi babu angkat beg.Kan suami Bik Mama pegang kunci kewangan.Bik Mama boleh beli alat makeup banyak-banyak.Jangan makeup sampai suami pengsan dahlah!(Aku teringat makeup wayang cina)

Unknown berkata...

huhahahaha....angkat sekali ngan MPV baru ProOn

Gazali Suhaili berkata...

Berbuka ngan ape bro Isham?
Bila sebut cite pasal Taiwan ni, teringat kawan, tu group yg pi sana tu dah balikkan?
Hah! Mana laporannya? Rakyat berhak nak tahu tu setiap sen duit yang dibelanjakan tu dibuat apa? Dah pandai ke dengan ilmu pertanian yang dicari tu?
Hah! Sijil pertanian dapat tak? Dah boleh ler di aplikasikan kat tanah-tanah yang kosong tu..Jangan diam saja, rakyat tetap ingat tu!!!
Siapa nak jawab??